Hva skal dere i dag?

Oj! Ja din mann hadde lange arbeidstider! Er glad min har normal arbeidstid, jeg hadde ikke orket å vært alene med mini fra morgen til kveld hver eneste dag. Men mannen din tjener vell bra da? Her har vi to helt gjennomsnittlige lønninger, vi klarer oss greit, men vi lever ikke i noen overflod.

Ja, det gjør han så absolutt. Men heller ikke så bra ifh til arbeidsmengden, men det kommer vel. Synes jeg da, en vanlig familie ville nok vært uenig med meg.

Vi får jo aldri gjort noe fordi han er jo aldri hjemme og når helgene kommer er jeg helt ferdig. Så da tar han over frøkna og jeg har fri. Så vi kommer aldri ajour..

Blandt annet har jeg nesten ikke vært i Norge etter vi flytta. Har verken hat mulighet eller energi. Det er kjempe synd..

Ja, det gjør han så absolutt. Men heller ikke så bra ifh til arbeidsmengden, men det kommer vel. Synes jeg da, en vanlig familie ville nok vært uenig med meg.

Vi får jo aldri gjort noe fordi han er jo aldri hjemme og når helgene kommer er jeg helt ferdig. Så da tar han over frøkna og jeg har fri. Så vi kommer aldri ajour..

Blandt annet har jeg nesten ikke vært i Norge etter vi flytta. Har verken hat mulighet eller energi. Det er kjempe synd..
Ja, penger er ikke alt, man vil jo gjerne ha tid med familien også.

Idag skal vi på bæretreff, litt spennende og litt skummelt. Kjenner ingen!

Vi skal på playdates hos ei venninne.
I kveld skal vi først møte noen av mannens kollegaer for et glass vin, så skal vi ut å spise. Gleder meg!

Masse sminke og fine klær (hvis jeg finner noe i skapet). Juhu!

Idag har vi vært på Bæreglede en tur, jeg prøvde en anglepack meitai som jeg likte godt og som jeg nå ønsker meg. Men jeg har jeg egentlig det jeg trenger av bæretøy. Lett å bli hekta:)

Var også på Steen & Strøm, den kafeen helt øverst der er egentlig veldig barnevognvennlig. Men de holde på å bygge om der, så det var en del støy og kafeen skal dessverre legges ned:(
Og så var vi innom Søstrene Grene og kjøpte julepynt.
Til slutt var jeg og besøkte en venninne. Så det har vært en aktiv dag!
Vi både gikk til byen, bort til Grunerløkka og hjem igjen. Bra med mosjon!

Vært på skolen i dag. Storegullet var også med siden skolen hans hadde planleggingsdag i dag. Bestemoren min kom og så etter guttene mens jeg var inne i forelesning.
Kjenner at jeg begynner å bli veldig stresset med tanke på at jeg bare har litt over 2 uker på å skrive bacheloroppgaven nå. Og så er det bare en uke til jeg skal ha den første eksamenen.

I kveld skal jeg på jentejulebord! Det er egentlig ikke helt min greie, og jeg kjenner visst ikke så mange heller. Men det kan bli hyggelig likevel da :) Alle skal ta med en tapasrett hver, så jeg skal lage quinoaboller! Og så skal jeg snart på trening, og så en tur til byen for å kjøpe støvler til storebror. Det kommer til å gå slag i slag i dag ja!

Formiddagen går til rydding og ta seg av 3 barn. Mannen er på jobb til 13., hjemme ca 13.30 og han ikke får en vakttelefon. I ettermiddag får vi besøk av en familie. Da får de to store noen å leke med :-)

Kjøpte vinterstøvler til guttene i går ;-) Nå er det unda gjort. Og så fikk jeg handlet noen julegaver i samme slengen :-)

Idag skal jeg møte en venninne jeg ikke har sett på en stund, eller rettere sagt min aller beste og eldste venninne.
Hun jobber hele tiden og er hverken på face eller god på å ta telefonen. Tok lang tid før jeg fikk tak i henne i det hele tatt.
Men gode venner vokser ikke på trær, så jeg da ringer jeg heller flere ganger.

Etterpå skal vi opp til pappa og være der fram til leggetid.
Så skal jeg til mamma og legge, og så er det ut på restaurant!
Gleder meg!

Vi har vært i svømmehallen hele familien, veldig koselig. Frøkna sovna etterpå, så vi benytter oss av å ta en kopp kaffe i mens hun sov utenfor.

I kveld er det taco og tv. Deilig lørdag!

I dag har jeg rydda (eller vi) soverommet vårt, vaska alle klær, flyttet en kommode fra frøkna sitt rom og inn på vårt rom. Skal lage litt mer barnerom til neste helg.
Skal bestille teppe, kjøpe hylle, oppbevaringskasser, nattlampe osv..

Så har jeg vært på trening, hardt. Nå er frøkna og mannen og handler. Vi får en kompis på middag senere i dag..

Dagen har gått i ett! Var først på besøk hos søsteren min og fikk hilse på kjæresten hennes for første gang.
Fikk amerikanske pannekaker med bacon og maple sirup, nam nam!
Så kom onkelen min på besøk, trodde han bare skulle en kjapp tur innom men han ble i 5 timer!
Avsluttet søndagen med en episode av Downton Abbey som vanlig, elsk!

Vi skal egentlig på babysvømming, men jeg har migrene så det dropper vi i dag.

Håper jeg blir bra til språk undervisning senere i dag.

Idag skal vi hjem! Må bare få spist og pakka, så tar vi toget om 2 timer.

Ser det er flere som har vært på 8mndrs kontroll. Hva gjør dere der? Vi har nemlig ikke 8mndrs kontroll her

Back
Topp