Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere ikke vært med noen på barselgruppa f.eks? Eller åpen barnehage? Her ser vi andre små stadig vekk, hun har jo også en kusine som er like gammel.Jeg får besøk av ei jeg gikk på barne- og ungdomsskolen medVi har ikke hatt noe kontakt siden da, før vi traff hverandre hos fysioterapeuten i vinter, da vi begge var gravide! Hennes er et par mnd yngre. Spent på hvordan Stella reagerer på en annen baby nå - vi har liksom ikke kontakt med noen andre med så små barn.
Nei, klikka ikke helt med de på barselgruppa. Åpen bhg har jeg ikke sjekka ut! Kanskje gjøre detHar dere ikke vært med noen på barselgruppa f.eks? Eller åpen barnehage? Her ser vi andre små stadig vekk, hun har jo også en kusine som er like gammel.
Jeg synes det er veldig greit, for man kan komme og gå når man vil og så trenger man ikke planlegge så mye på forhånd.Nei, klikka ikke helt med de på barselgruppa. Åpen bhg har jeg ikke sjekka ut! Kanskje gjøre det![]()
Flinka! Kjedelig å holde på - digg når man er ferdigJeg har vaska klær, brett klær, tatt ut av oppvaskmaskinen, lagt masse tøy ut til salgs, sotert tøy til fretex, tatt noen telefonen, nettshoppa litt og ryddet litt.
Sambo kommer til å få sjokk når han kommer hjem i kveld, haha.
Skal snart ut å gå tur rundt et vann og så en tur innom slakteren, bakeren og biblioteket.
Så fint! Digga skoaJeg har også lyst til å shoppe babytøy! Men jeg har vært ute med 4500,- til fotballutstyr denne mnd, så shopping får vente ja!