Hva skal dere i dag?

Gadd ikke levere i barnehagen, så vi har film- og bakedag i dag ;) Skal gå tur med ei venninne i kveld, etter at unga er lagt!

Åpen brannstasjon! Oliver gleder seg "litt" ;) Amerikansk fotballkamp senere i dag, og i kveld skal jeg og mannen krype opp i sofaen med usunn mat og Netflix! Begynt på en serie som heter Hell on Wheels. Noen som ser eller har sett den?

Idag skal vi se på bilstol. Og så skal jeg ha litt alenetid mens sambo tar med baby til en kompis. Jeg har ikke vært noe særlig borte fra henne på dagtid ennå, så vi skal øve!

Åpen brannstasjon! Oliver gleder seg "litt" ;) Amerikansk fotballkamp senere i dag, og i kveld skal jeg og mannen krype opp i sofaen med usunn mat og Netflix! Begynt på en serie som heter Hell on Wheels. Noen som ser eller har sett den?

Vi har sett den, sesong 1 er kjempekul! Sesong 2 var litt kjedelig..

Vi har besøk, fullt hus. Gleder meg til å stenge "hotellet".

Er hjemme "alene", dvs ungen og bikkja er jo her men de sover. Stillheten har senket seg, og nå skal jeg tilbringe kvelden på sofaen foran tv'en. Herlig!

Har pakket ut etter ferie og vasket klær. Smykkene mine ble stjålet siste dag på ferien, så i morgen må jeg ringe forsikringsselskapet. Alltid noe, er så lei sånnt tull.

Vært på babysvømming, resten av dagen på sofaen. Har en skikkelig dritt dag for å si det mildt.

Jeg har vært på trilletur i skogen idag, og jeg ble så kald!
Nå har jeg bytta over til vinterpose i vogna, håper at hun ikke ble kald idag, hadde bare fleecepose.

Trillet tur i vinden, nå har det blitt høst!

Å kjære vene.. Vært hos tanta mi i dag. Søstra til pappa; traff ho først da jeg var 20 år - lang historie.. Men ho blir så fjollete i nærheten av barn, så jeg har sitti og hørt på "titteteien" og "sååå fin jente" på repeat i tre timer. Litt ør i hue da vi dro ja..!

Å kjære vene.. Vært hos tanta mi i dag. Søstra til pappa; traff ho først da jeg var 20 år - lang historie.. Men ho blir så fjollete i nærheten av barn, så jeg har sitti og hørt på "titteteien" og "sååå fin jente" på repeat i tre timer. Litt ør i hue da vi dro ja..!

Skjønner veldig godt at du er ør i hodet. Det hadde jeg nok også vært... Noen voksne vet ikke hvordan de skal snakke til småbarn...

I dag skal jeg lage den siste geleen og kakeglasuren. Klassefeiring med 13 gutter i kveld :cool: Heldigvis kan vesla til svigermor. Så slipper hun alt bråket og å bli overstimulert.

Gjett hvem som fikk komme oppi dobbeltsenga i natt. Jeg var for trøtt til å sitte med henne på rommet hennes.
Våkna selvfølgelig av vekkerklokka til sambo 06.30 da!

Skal ha barselgruppe hjemme hos meg.

Skikkelig høstvær her i dag. Vaskehjelpen kommer i dag, min planer å ta med meg en bok på min lokale kaffebar og lese den i mens frøkna sover i vogna ute. Tror neppe det er frøkna sin plan ;)

Skal en tur innom biblioteket, samt fikset lit annet små ting. Skal fort hjem til sofaen..

Back
Topp