Hva skal dere i dag?

Gått lang tur i høstsola :) Deilig vær nå altså! I kveld skal jeg på fotballtrening - MED utstyr! Det kommer til å bli HELT RÅTT!

Barselgruppe.
Kanskje yoga i kveld.

Kjøpt bursdagsgave til mamma og bestilt lekegrind. Kan ikke ta blikket bort fra mini i mer enn et sekund, han prøver å klatre opp overalt;)

Jeg har vært på kino med søsteren i kveld! På vei hjem spurte hun hvordan det var å være borte fra Anna, og da hadde jeg faktisk glemt at jeg var mamma i noen timer!
Ikke spesielt bra film, men deilig å koble av med noe helt annet baby. Skal gjentas!

Jeg skal til ei venninne og hennes datter for å spise formiddagsmat. Våre to små er nøyaktig like gammle så de skal leke litt sammen, gleder meg :)

Jeg får besøk av ei jeg gikk på barne- og ungdomsskolen med :) Vi har ikke hatt noe kontakt siden da, før vi traff hverandre hos fysioterapeuten i vinter, da vi begge var gravide! Hennes er et par mnd yngre. Spent på hvordan Stella reagerer på en annen baby nå - vi har liksom ikke kontakt med noen andre med så små barn.

Til legekontoret og ta blodprøver. Var der igår, men det gikk ikke på første forsøk og da orket jeg ikke prøve igjen.
Er ikke glad i sånt!

Og så skal søsteren min hjem igjen, så skal følge henne til bussen (buss for tog-dritt)

Jeg får besøk av ei jeg gikk på barne- og ungdomsskolen med :) Vi har ikke hatt noe kontakt siden da, før vi traff hverandre hos fysioterapeuten i vinter, da vi begge var gravide! Hennes er et par mnd yngre. Spent på hvordan Stella reagerer på en annen baby nå - vi har liksom ikke kontakt med noen andre med så små barn.
Har dere ikke vært med noen på barselgruppa f.eks? Eller åpen barnehage? Her ser vi andre små stadig vekk, hun har jo også en kusine som er like gammel.

Har dere ikke vært med noen på barselgruppa f.eks? Eller åpen barnehage? Her ser vi andre små stadig vekk, hun har jo også en kusine som er like gammel.
Nei, klikka ikke helt med de på barselgruppa. Åpen bhg har jeg ikke sjekka ut! Kanskje gjøre det :)

Nei, klikka ikke helt med de på barselgruppa. Åpen bhg har jeg ikke sjekka ut! Kanskje gjøre det :)
Jeg synes det er veldig greit, for man kan komme og gå når man vil og så trenger man ikke planlegge så mye på forhånd.
Hvis ungen er grinete eller man ikke trives kan man gå etter ti min, og hvis man trives kan man bli der hele dagen:)

Jeg synes vi er too much sammen med små barn på hennes alder. Blir sliten av det. Denne uka har det vært hver eneste dag..

Ammetåka tok over idag, klarte å glemme jakka mi på rimi...

Kaldt idag jo! Skikkelig innedag. Men jeg må ut en liten tur for å lufte hodet litt.

Jeg har vaska klær, brett klær, tatt ut av oppvaskmaskinen, lagt masse tøy ut til salgs, sotert tøy til fretex, tatt noen telefonen, nettshoppa litt og ryddet litt.

Sambo kommer til å få sjokk når han kommer hjem i kveld, haha.

Skal snart ut å gå tur rundt et vann og så en tur innom slakteren, bakeren og biblioteket.

Jeg har vaska klær, brett klær, tatt ut av oppvaskmaskinen, lagt masse tøy ut til salgs, sotert tøy til fretex, tatt noen telefonen, nettshoppa litt og ryddet litt.

Sambo kommer til å få sjokk når han kommer hjem i kveld, haha.

Skal snart ut å gå tur rundt et vann og så en tur innom slakteren, bakeren og biblioteket.
Flinka! Kjedelig å holde på - digg når man er ferdig :) Hva har du shoppa?

Postet litt fort..ikke akkurat super spennende ting :)

ImageUploadedByBV Forum1412337036.445457.jpg

Så fint! Digga skoa :) Jeg har også lyst til å shoppe babytøy! Men jeg har vært ute med 4500,- til fotballutstyr denne mnd, så shopping får vente ja!

Så fint! Digga skoa :) Jeg har også lyst til å shoppe babytøy! Men jeg har vært ute med 4500,- til fotballutstyr denne mnd, så shopping får vente ja!

Huff ja, vi har kjøpt lamper i alle rom og elektrikeren kommer til uka. I tillegg har mannen bursdag (rundt år) senere i måneden og vi skal på høstferie. Pengene flyr!

Jaja, er barnetrygd denne måneden og jeg har solgt litt barnetøy :)

I dag skal vi bare nyte en deilig ALENE lørdag og ikke drive hotell. For en luksus!

Skal rusle ned i gata her, drikke kaffe og kose oss som en liten familie.

Senere skal jeg trene, lage litt barnerom, sy, lage deilig middag..åh lørdag!

Back
Topp