Hva skal dere i dag?

Surt og grått i dag så vi blir inne! Fikk lest litt når Stella sov en times tid i sta. Smelt sammen røre til kikertpannekaker som jeg skal prøve til lunsj :) Spent på de! I kveld skal jeg på trening, og det kan jo bli en kald og våt fornøyelse!

Vet ikke om dette er innafor kjære moderatorer, hvis ikke får dere bare fjerne det. Men hvis dere vil hjelpe meg med å gå inn på denne linken og trykke liker, så kanskje laget mitt får mulighet til å trene inne i vinter ;) Begynner å bli mørkt og kaldt!
https://www.vierderduer.no/soknad/fredrikstad-amerikansk-fotball-queens/

Kaldt idag! Er bare 4 grader her nå. Forhåpentligvis litt varmere nede i byen, vi bor oppe i høyden. Skal en tur til åpen barnehage:)

Surt og grått i dag så vi blir inne! Fikk lest litt når Stella sov en times tid i sta. Smelt sammen røre til kikertpannekaker som jeg skal prøve til lunsj :) Spent på de! I kveld skal jeg på trening, og det kan jo bli en kald og våt fornøyelse!

Vet ikke om dette er innafor kjære moderatorer, hvis ikke får dere bare fjerne det. Men hvis dere vil hjelpe meg med å gå inn på denne linken og trykke liker, så kanskje laget mitt får mulighet til å trene inne i vinter ;) Begynner å bli mørkt og kaldt!
https://www.vierderduer.no/soknad/fredrikstad-amerikansk-fotball-queens/
Har likt:) Håper dere får spille inne:)

Skulle egentlig blir med noen i barselgruppa på noe babysalmesang avslutning, men det orker jeg ikke. Har nesten ikke sove i natt (ikke pga. frøkna) og er så trøtt.

Skal på barselgruppe litt senere, så i bursdag til ei venninne. Puh!
Inni mellom der skal jeg slippe inn vaskehjelpen og få kjøpt en bursdagsgave.

trøtt.no

vesla har vært våken i natt i 1,5timer. Fant ikke ut hva hun hadde og ingenting hjalp. Til slutt roet hun seg i armene mine mens jeg gikk runde nr x på rommet hennes. Og så var hun våken igjen kl 5, men da la jeg meg med henne og så fikk vi sove 1 time til...

Skal besøke ei vennine som fikk barn for noen uker siden. Det blir gøy :-) Ellers tar jeg det med ro til guttene kommer hjem fra skolen kl 13...

Regnvær og skikkelig innevær! Men jeg burde ta en tur til byen for å gå på apoteket, er tom for medisiner.
Det er vel det eneste jeg savner meg å bo i byen, å bare kunne ta en kjapp tur.
Med bussen fram og tilbake tar det fort litt tid.
Heldigvis er det opphold for øyeblikket, får håpe det ikke blir noe mer regn.

Tredje innedagen på rad! Rimelig kjedelig, men jeg orker ikke finne på noe heller :b Har blitt en del husarbeid, men har fått slappa av og lest litt! Vesla trives så godt med å ligge på magen og leke for tida, så vi har tilbragt mye tid på gulvet også ;) Ball er visstnok tingen!

Gone girl. Var bare tre filmer å velge på når vi skal gå etter leggetid, men den virker bra! Litt lang kanskje da, så det blir sein kveld:)
Oo, den har fått veldig gode kritikker! Fortell hva du synes når dere har sett den :) Har lyst til å lese boka før jeg ser filmen..

Oo, den har fått veldig gode kritikker! Fortell hva du synes når dere har sett den :) Har lyst til å lese boka før jeg ser filmen..
Filmen var bra! Men skjønte ikke hva katta hadde med saken å gjøre. Paret hadde en katt, men den hadde absolutt ingenting med handlingen å gjøre. Jeg satt hele tiden og ventet på at det skulle komme en eller annen mystisk forklaring på noe som hadde med katta å gjøre. Kanskje jeg overanalyserer litt, hehe:)

Skal lese boka, bare jeg er ferdig med the maze runner :-) Elsker bøker <3
Den så jeg forrige uke! Jeg elsket bøker før, men når har jeg for mye annet å tenke på.

Skal lese boka, bare jeg er ferdig med the maze runner :-) Elsker bøker <3
Den så jeg forrige uke! Jeg elsket bøker før, men når har jeg for mye annet å tenke på.
Har alltid vært veldig glad i å lese :) Men det har tatt en stund etter begge fødslene før jeg har funnet ro til det igjen. Men nå er jeg i gang med Ocean at the end of the Lane av Neill Gaiman :) Og så har jeg en liste oppe i hodet mitt, over bøker jeg skal lese i høst. Høst er lesetid for meg!

Var Maze runner bra? Både boka og filmen? :)

Jeg tryna ned trappa igår med frøkna på armen. Kjenner det ganske godt i den ene ankelen og rompa i dag. Au!
Er på dag tre med migrene også, blir en rolig morgen så får vi se hva vi finner på. Har en avtale i ettermiddag...

Skikkelig surt vær i dag også.

Back
Topp