Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skolestart etter høstferien. Nå ser de sin morgendose barnetv, vesla har sin første lur og jeg er på nettetDeilig med rolige morgener, men blir godt å få de av sted også ;-)
Vesla har funnet ut at det er morgen 5.30. Litt trøtt jeg altså... Håper hun bestemmer å sove til 6 eller senere, det passer mor og far og størstebroren bedre. Han har så lett søvn på morgenen at han våkner av henne, i lengden kommer han til å mangle en del søvn da...
Kjent situasjon, noen ganger så lurer jeg på hvorfor jeg i det hele tatt gidder å prøve!Herregud har prøvd å få frøkna til å sove i en time nå. Det er en vits, nå driver hun å lager prompelyder med munnen og ler seg ihjel. Jeg leeerrrr!
Krølla meg opp i sofaen under pledd jeg å, jeg elsker å ha barn altså men det er veldig deilig når hun endelig har lagt seg på kveldenGjort lite i dag! Vaska det ene badet og fått unna en vaskemaskin, før vi gikk en lang tur. Ble over en mil i følge EndomondoNå er begge ungene lagt, og jeg har tatt med meg dyna opp i sofaen. Syns jeg fryser litt. Og så stivna jeg i min allerede stive nakke i sta, da vi hadde heftig medvind på trilleturen. Så syns litt synd på meg selv. Lurer på å finne fram en bok; leste ferdig Kallentoftboka mi her om dagen..
Heldig da! Det skal jeg ønske meg til jul, gavekort på massasjeBle så inspirert av å se jakten på kjærligheten, hvor en av bøndene fikk massasje av ene frieren. Så jeg dempa lysa, satte på litt rolig musikk, fant fram massasjekremen og ropte på mannen. Ble jammen meg massasje på meg gitthehe
Veldig lurt å ønske seg ja! Vi har ei massasje dame vi pleier å gå til, men har bare vert der et par ganger i permisjonen. Går til ho 1 gang pr mnd gjennom jobben. Det er jo såå deilig <3Heldig da! Det skal jeg ønske meg til jul, gavekort på massasje![]()