Hva skal dere i dag?

Idag skal vi begynne å male barnerommet:) Må bare rydde litt på gjesterommet først, siden hun skal sove der mens vi maler.
Kommer jo til å ta litt til, med grunning og flere strøk. Taket må males også.

Jeg og lillebror har vært med storesøster på barnebursdag, nå sitter vi og venter på at far skal bli færdig med middagen.

Anna sov på gjesterommet i natt, siden vi skal male rommet hennes. Var litt bekymret for at det ville påvirke søvnen hennes, men hun sov 12 timer før hu våkna for pupp:) Og så sov hun et time til før det var morgen.
Null stress å bytte rom!

Vi har vært ute i nydelig vær, gått laaannnggg tur! Kjempe deilig :)
Fikk halvveis ukeshandla før vi dro hjem, ekstremt dårlig utvalg. Så må nok innom butikken i morgen.

Deilig helg!

Skolestart etter høstferien. Nå ser de sin morgendose barnetv, vesla har sin første lur og jeg er på nettet :-) Deilig med rolige morgener, men blir godt å få de av sted også ;-)

Vesla har funnet ut at det er morgen 5.30. Litt trøtt jeg altså... Håper hun bestemmer å sove til 6 eller senere, det passer mor og far og størstebroren bedre. Han har så lett søvn på morgenen at han våkner av henne, i lengden kommer han til å mangle en del søvn da...

Jeg skal til dyrlegen med bikkja. Må ha med baby i bæresele, må ta bussen ned til byen. Gleder meg ikke akkurat, med bikkje på 43 kg muskler som skal snuse på alt og alle. Men det må gjøres.

Skolestart etter høstferien. Nå ser de sin morgendose barnetv, vesla har sin første lur og jeg er på nettet :) Deilig med rolige morgener, men blir godt å få de av sted også ;-)

Vesla har funnet ut at det er morgen 5.30. Litt trøtt jeg altså... Håper hun bestemmer å sove til 6 eller senere, det passer mor og far og størstebroren bedre. Han har så lett søvn på morgenen at han våkner av henne, i lengden kommer han til å mangle en del søvn da...

Akkurat likt her!!! Lillemor er våken grisetidlig og vekker storesøster som også sover veldig lett om morgenen. Idag ble hun vekket litt før 6 og var ikke ferdig å sove sa hun. Kjempesliten når jeg leverte henne i bhg stakkar! Føler vi er zombier hele gjengen her..

Til legen med mini. Hoster sånn at han brekker seg stakkars:(

Først legen, så får vi besøk av en potensiell barnevakt :)

7 mnds kontroll, før det minst mulig. Mini krabber rundt på gulvet og jeg ser film på padda og drikker kaffe.
Slapp av dag etter ei slitsom helg :)
( må nevne har malt en komode og vasket to maskiner med klær )

Første dag med pappa perm, så mini og pappaen er ute å går tur. Jeg har en uke ferie før jeg begynner på jobb, så jeg er hjemme å vasker og rydder :P

Herregud har prøvd å få frøkna til å sove i en time nå. Det er en vits, nå driver hun å lager prompelyder med munnen og ler seg ihjel. Jeg leeerrrr!

Gjort lite i dag! Vaska det ene badet og fått unna en vaskemaskin, før vi gikk en lang tur. Ble over en mil i følge Endomondo :) Nå er begge ungene lagt, og jeg har tatt med meg dyna opp i sofaen. Syns jeg fryser litt. Og så stivna jeg i min allerede stive nakke i sta, da vi hadde heftig medvind på trilleturen. Så syns litt synd på meg selv. Lurer på å finne fram en bok; leste ferdig Kallentoftboka mi her om dagen..

Herregud har prøvd å få frøkna til å sove i en time nå. Det er en vits, nå driver hun å lager prompelyder med munnen og ler seg ihjel. Jeg leeerrrr!
Kjent situasjon, noen ganger så lurer jeg på hvorfor jeg i det hele tatt gidder å prøve!

Gjort lite i dag! Vaska det ene badet og fått unna en vaskemaskin, før vi gikk en lang tur. Ble over en mil i følge Endomondo :) Nå er begge ungene lagt, og jeg har tatt med meg dyna opp i sofaen. Syns jeg fryser litt. Og så stivna jeg i min allerede stive nakke i sta, da vi hadde heftig medvind på trilleturen. Så syns litt synd på meg selv. Lurer på å finne fram en bok; leste ferdig Kallentoftboka mi her om dagen..
Krølla meg opp i sofaen under pledd jeg å, jeg elsker å ha barn altså men det er veldig deilig når hun endelig har lagt seg på kvelden:)

Jeg fryser også i kveld, så lagde meg suppe til middag (takk Toro). Var en ganske sur vind i dag.
Er så trøtt etter å ha stått altfor tidlig i dag, så har tenkt å legge meg snart. Lese litt på senga..

Ble så inspirert av å se jakten på kjærligheten, hvor en av bøndene fikk massasje av ene frieren. Så jeg dempa lysa, satte på litt rolig musikk, fant fram massasjekremen og ropte på mannen. Ble jammen meg massasje på meg gitt :D hehe

Ble så inspirert av å se jakten på kjærligheten, hvor en av bøndene fikk massasje av ene frieren. Så jeg dempa lysa, satte på litt rolig musikk, fant fram massasjekremen og ropte på mannen. Ble jammen meg massasje på meg gitt :D hehe
Heldig da! Det skal jeg ønske meg til jul, gavekort på massasje:)

Frøkna sover enda, ikke ofte jeg våkner før henne.

Skal på babysang i dag, så kommer elektrikeren senere. Gleder meg til å endelig få lys i leiligheten :)

Back
Topp