Hva gjør du NÅ?

Sitter og lurer på hvor kjæresten ble av... han skiftet dekk... og så ble både han og bilen borte :p
 
Sitter godt planta i sofaen med ispose i ryggen og varmepose under magen. Vondt flere steder i dag... Var godt uthvilt i helga og i fin form i dag tidlig, men etter en liten stund på jobb gikk jeg som ei gammal kjerring igjen...
Har tenkt meg på gravid-pilates kl 20. Vet ikke om d hjelper for bekkenet akkurat, men det er så godt å få trent i alle fall litt hver uke...
 
Nyter varmen fra vedovnen, minsten var trøtt og ville legge seg. Venter på at mannen og eldste skal komme hjem fra skyting, da blir det club sandwich til kvelds. Mmmm... Avokado!
 
Sitter i sofaen og ser på 71 grader nord. Verker så i bekkenet, og lurer på hvordan det vil gå på jobb i morgen.....
 
Ligger i senga, lys våken og sulten og tørst som fy!! Er helt knusktørr i kjeften fordi jeg er tett i nesa, og derfor har sovet med åpen munn i natt:p Meeen får jeg gjort noe med at jeg er sulten og tørst?! Neida, ikke før tidligst 10.30, for jeg skal ta den morsomme glukosebelastningstesten i dag!:confused: Hjelpe meg, kommer vel til å kaste opp over alle som er der...
 
Sitter på badet og burde kle på meg og komme igang. Ønsker så inderlig at det var onsdag (sykemeldt, så altså fri) men der er først i morgen. Kjenner på fristelsen av å kaste inn håndkleet helt og bare slutte, men har en del ting jeg må få vist og lært fra meg først. Tror jeg skal ta en prat med et par kollegaer på jobb og legge en plan for å bli ferdig med det så fort som mulig...
 
Ligger i senga, lys våken og sulten og tørst som fy!! Er helt knusktørr i kjeften fordi jeg er tett i nesa, og derfor har sovet med åpen munn i natt:p Meeen får jeg gjort noe med at jeg er sulten og tørst?! Neida, ikke før tidligst 10.30, for jeg skal ta den morsomme glukosebelastningstesten i dag!:confused: Hjelpe meg, kommer vel til å kaste opp over alle som er der...
Huff!!! Masse lykke til da!!
 
Jeg stress-slapper av før jobb :p skal bare være der litt, men greit å være i ok form. Så da ble det sofaen med pute mellom bena. :) Synes det er kjekt å kunne avslutte prosjektet mitt før permisjon selv om formen er dårlig. Har en herlig arbeidsplass i allefall!
 
Sitter å koser meg med en kopp te, sjokolade og en ny episode av Doctor Who :) Tregnte virkelig å slappe av nå, da det har vært noen hektiske dager med ei syk lita jente (igjen...). Blir en tidlig kveld i kveld, og tenker å se det an angånde jobb i morgen. Blitt litt for mange netter med litt for lite søvn, og fikk ikke sovet ut i helga slik jeg hadde planlagt. Heldigvis mannen som står opp i natt og morgen tidlig:)
 
Sitter og ser på siste episode av "Klart eg kan" for ca tiende gang. 2åringen har funnet sin favoritt tydeligvis :)
 
Klart eg kan likte jeg i starten, siste sesong har en del episoder jeg ikke liker. Hva dreier denne seg om?
 
Den har jeg ikke sett enda. (vel hørt, jeg ser ikke så mye, men lillesøster gjør, i andre sofaen, så jeg hører dem)
 
Ligger på sofaen, kvalm Og uvel, vondt i magen (kjennes ut som jeg har spist en hel elefant liksom ),
Lurer på om vi drar til mamma/mormor idag mens gubben er på jobb . Så har barna noe å gjøre mens jeg får tatt det med ro.
 
Klart eg kan likte jeg i starten, siste sesong har en del episoder jeg ikke liker. Hva dreier denne seg om?
Her synes 2 åring at det programmet er supert. Likte dårlig den episoden hvor ei jente er hos tannlegen og trekker tenner :p
 
Her er også "klart eg kan" en favoritt :p

Nå går det også i "litt av en jobb". Spennende saker altså ;)
 
Back
Topp