Hva gjør du NÅ?

Har akkurat lasta ned Mario 64 på Wii og irriterer meg grønn over at knappa er motsatt av hva dem var på nintendo64:wacky::banghead: 100% sykemeldt med beskjed om å ta det helt med ro, så må få tia til å gå...
 
Hehe, er jo sant det;) Han er veldig flink til å hjelpe til han altså, men føler jeg må gjøre LITT nyttig jeg og, og ikke bare sitte på rævva :p Han jobber jo 12,5 timers dager denne uka (heldigvis siste dagen i dag), så har ikke lyst til å mase på han når han kommer hjem på kvelden :) Men han tar jo alt av støvsuging og gulvvask for tiden, så har ingenting å klage på når det gjelder han❤

Så snill han er da <3 nei skjønner det er vanskelig! Har virkelig den følelsen jeg også innimellom, men noen dager henger bare ikke energien med! :( pleier ofte å gjøre litt, sette meg ned i en times tid og så gjøre litt til :p
 
Så snill han er da <3 nei skjønner det er vanskelig! Har virkelig den følelsen jeg også innimellom, men noen dager henger bare ikke energien med! :( pleier ofte å gjøre litt, sette meg ned i en times tid og så gjøre litt til :p
Han er bare best;)
Er sånn jeg gjør det også som regel, bare at hvileintervallene gjerne blir to-tre timer, og ikke én :p
 
Sitter i bilen sammen med datteren min og venter på samboer som er innom jobben.
 
Klar for TV-kveld. Sjelden jeg ser på TV for tiden, men i kveld skal jeg sette meg ned med strikking og TV. Har vel ikke så mye valg egentlig :p
 
Sitter i sofaen mens jentungen ser barne-tv. Irriterer meg over at baby har snudd seg i en annen stilling, for nå kjenner jeg mest kravling nede i høna og lite spark ellers. Blir litt bekymret, men kjenner jo konstant bevegelse.
 
Vært ute og gått tur en times tid =) Den ble litt lang, og bekken/rygg gjør at det blir mer rusling enn gåing, men det er deilig å komme seg ut en tur etter en litt tung dag!
 
Sitter på sofaen og angrer voldsomt på at jeg ikke kjøpte stratos da jeg var på butikken :-/ :p Skal snart ned å se en episode med Dexter med mannen mens jeg skriver underveisvurderinger (har skrevet sånn ca. seks av 90... og fristen er egentlig i morgen;-) )
 
Sitter på sofaen og angrer voldsomt på at jeg ikke kjøpte stratos da jeg var på butikken :-/ :p Skal snart ned å se en episode med Dexter med mannen mens jeg skriver underveisvurderinger (har skrevet sånn ca. seks av 90... og fristen er egentlig i morgen;-) )
Oi..da har du litt å gjøre på :p må egentlig skrive jeg og..men har heldigvis bare 44 stykker (uff..mye det også :p)
 
Akkurat nå sitter jeg å hekler, må vel lære seg å være nevenyttig :p
 
Sitte i godstolen med pcen i fanget, og ser på opptak av "Highway Thru Hell" sammen med mannen :p
 
Sitter å gjør meg klar for å gå å legge meg! Tidligvakt på jobb i barnehage i morgen, å siden jeg bruker ekstra lang tid på å sovne for tiden, siden frøkna i magen vokner til da, så har jeg funnet ut at det er bedre å legge seg hakket tidlig, enn litt for seint, sånn som jeg pleide før:p greit å ha litt ekstra overskudd til jobb, siden vi får besøk av bror min og kona etter jobb i morgen og de blir hele helgen :)
 
2c7f3544eac51863b03b0ac4b29d08f5
Nyter at snuppa er i seng og mannen på jobb :) Første timene alene på veldig lenge...
 
Oi..da har du litt å gjøre på :p må egentlig skrive jeg og..men har heldigvis bare 44 stykker (uff..mye det også :p)
44 er mer enn nok ja;-) Frist til fredag betyr i praksis at ingen skriver ut vurderingene før tidligst mandag, heldigvis, så tenkte å bruke helga også:p Skal være glad når det er over, da har jeg bare 24 naturfagsrapporter igjen å rette:)
 
Nettopp sett ferdig "gift ved første blikk" :) skal legge meg snart! Skal bli godt med helg.
 
Akkurat nå sitter jeg i sofaen og kjenner på at lillegutt sparker, mens jeg selv er svimmel:p Våkna helt ør i dag, vet ikke helt hvorfor... Ikke hjelper det med mat og drikker heller:confused: Formen er jo grei, bortsett fra at jeg er veldig sliten.. Kan sikkert være derfor jeg er svimmel...
 
Back
Topp