Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for klemmen! Stor klem tilbake!❤ Greit å høre at vi er flere i samme båt (selv om den båten der godt kan seile sin egen sjø!)Sender deg en stor klem!
Glad det ikke bare er meg som har det sånn !
Hehe, er jo sant detHan er veldig flink til å hjelpe til han altså, men føler jeg må gjøre LITT nyttig jeg og, og ikke bare sitte på rævva
Han jobber jo 12,5 timers dager denne uka (heldigvis siste dagen i dag), så har ikke lyst til å mase på han når han kommer hjem på kvelden
Men han tar jo alt av støvsuging og gulvvask for tiden, så har ingenting å klage på når det gjelder han❤
Han er bare bestSå snill han er da <3 nei skjønner det er vanskelig! Har virkelig den følelsen jeg også innimellom, men noen dager henger bare ikke energien med!pleier ofte å gjøre litt, sette meg ned i en times tid og så gjøre litt til
![]()
Tusen takk for klemmen! Stor klem tilbake!❤ Greit å høre at vi er flere i samme båt (selv om den båten der godt kan seile sin egen sjø!)![]()
Oi..da har du litt å gjøre påSitter på sofaen og angrer voldsomt på at jeg ikke kjøpte stratos da jeg var på butikken :-/Skal snart ned å se en episode med Dexter med mannen mens jeg skriver underveisvurderinger (har skrevet sånn ca. seks av 90... og fristen er egentlig i morgen;-) )
44 er mer enn nok ja;-) Frist til fredag betyr i praksis at ingen skriver ut vurderingene før tidligst mandag, heldigvis, så tenkte å bruke helga ogsåOi..da har du litt å gjøre påmå egentlig skrive jeg og..men har heldigvis bare 44 stykker (uff..mye det også
)