Hva gjør du NÅ?

Har lagt meg for en evighet siden, men ikke sovnet enda. Ligger og hører på jentungen som hoster og hoster. Typisk at hun blir lei rett etter jeg har sovnet.
Hadde et håp om å få innhentet noen ekstra timer med søvn i natt :p
 
Venter på at den rabiate mageboeren skal roe ned så kanskje det blir litt søvn inatt.. Fy f.. hvor vonde sparkene er allerede! Tror jeg blir sprø jeg :-O
 
Jeg ligger i senga og tenkte å sove snart. Kjenner på lille som har brukt ettermiddagen på å bokse meg i blæra... og i noen nerver nederst i bekkenet som er vannvittig følsomme! Nå har den heldigvis roet seg med det og har mer behagelige bevegelser :)
 
Ligger i senga og kjenner på Bølla som har fest i magen:) Pappan skulle bare si natta og dermed var det full fart:love017
 
Stått opp med jentungen, så sitter i sofaen og ser på drømmehagen:) Dvs. hun ser på drømmehagen, jeg diller på mobilen og vurderer å gå inn på kjøkkent for å lage frokost;-)
 
Ligger våken i senga og vurderer å stå opp for å tisse:p Gubben dro på jobb for en halvtimes tid siden, og siden det har jeg ligget her å glodd...
 
Ligger i senga. Gubben fikk stå opp med barna idag , kroppen streiker .
 
Ligger i senga og kjenner på Bølla som har fest i magen:) Pappan skulle bare si natta og dermed var det full fart:love017

Hihi godt ikke jeg er alene om å kalle babyen for bølla :-D
 
Jeg holder på å strever med å få i meg mat etter mislykket forsøk på glukosebelastning! Fy så dårlig jeg ble! Den unner jeg ingen altså!
 
Sitter på gangen på BUP mens lillemannen min er inne på lekeobservasjon :)
 
Sitter/ligger lettere henslengt i sofaen og strikker:) Lurer på om jeg skal kave meg opp for å finne meg litt mat:p Må legge sammen klær og vaske en maskin til også.. Haff, føler meg så mislykka når alt er et ork for tiden:( Energi på bunn igjen i dag, blæh!
 
Sitter/ligger lettere henslengt i sofaen og strikker:) Lurer på om jeg skal kave meg opp for å finne meg litt mat:p Må legge sammen klær og vaske en maskin til også.. Haff, føler meg så mislykka når alt er et ork for tiden:( Energi på bunn igjen i dag, blæh!

Du er ikke misslykka! Du er jo graviid <3 :-D er du sliten og føler deg misslykka syns jeg kjæresten din burde ta det :) eventuelt får du sette på vaskemaskinen så kan han brette og henge opp ;)
 
Du er ikke misslykka! Du er jo graviid <3 :-D er du sliten og føler deg misslykka syns jeg kjæresten din burde ta det :) eventuelt får du sette på vaskemaskinen så kan han brette og henge opp ;)
Hehe, er jo sant det;) Han er veldig flink til å hjelpe til han altså, men føler jeg må gjøre LITT nyttig jeg og, og ikke bare sitte på rævva :p Han jobber jo 12,5 timers dager denne uka (heldigvis siste dagen i dag), så har ikke lyst til å mase på han når han kommer hjem på kvelden :) Men han tar jo alt av støvsuging og gulvvask for tiden, så har ingenting å klage på når det gjelder han❤
 
Sitter/ligger lettere henslengt i sofaen og strikker:) Lurer på om jeg skal kave meg opp for å finne meg litt mat:p Må legge sammen klær og vaske en maskin til også.. Haff, føler meg så mislykka når alt er et ork for tiden:( Energi på bunn igjen i dag, blæh!

Sender deg en stor klem!
Glad det ikke bare er meg som har det sånn !
 
Back
Topp