Hva gjør du NÅ?

Ligger på senga med katta bak beina og ser fotballkamp på dataen :) Ble spurt om jeg kunne sette meg på enerom, slik at jeg ikke lærer bort eventuelle banneord til bonusbarna, haha!:p Gubben har vært med meg å sett kamp før, så han vet hvor overivrig jeg kan bli;) Men jeg er overraskende flink til å styre meg med barna i nærheten!:)
 
Sitter (les: ligger) på sofaen og har spist meg kvalm på sjokoladekake :p Ser på opptak av barneavdelingen og gruer meg til arbeidsdag i morgen igjen ;-)
 
Ligger på senga med katta bak beina og ser fotballkamp på dataen :) Ble spurt om jeg kunne sette meg på enerom, slik at jeg ikke lærer bort eventuelle banneord til bonusbarna, haha!:p Gubben har vært med meg å sett kamp før, så han vet hvor overivrig jeg kan bli;) Men jeg er overraskende flink til å styre meg med barna i nærheten!:)
Hvem holder du med da? :)
 
Tja... Jeg trodde klokkestillinga ikke skulle ha noe å si for minsten. :p Den gang ei... Våken siden 5!!! Så etter mye leking og lesing går det nå i NRKsuper en liten stund ;)
 
Var våken halv 7! Deilig :) så da rakk jeg å sitte en halv time i sofaen med en kopp te og nyte stillheten :)
 
Sitter nå å lurer på om jeg skal ringe å få en time til 28 ukers kontroll (er 28+5). Er så ekstremt svimmel, så kunne fått målt blodtrykket. Har bare gjort det en gang, og det var i uke 15. Men går jeg på kontroll, så må jeg på vekta...... Verste jeg vet.
 
Sitter nå å lurer på om jeg skal ringe å få en time til 28 ukers kontroll (er 28+5). Er så ekstremt svimmel, så kunne fått målt blodtrykket. Har bare gjort det en gang, og det var i uke 15. Men går jeg på kontroll, så må jeg på vekta...... Verste jeg vet.

Må du? Kan du ikke si at du har veid deg hjemme? Så kanskje det ikke blir så ille som å gå på vekta, mener jeg. Skjønner ikke alt dette styret med vekt hor lege/jordmor. Glad jeg får veie meg selv. Og får ingen kommentarer om jeg har gått opp eller stått stille. Befriende. Man vet da utmerket godt selv hvor man befinner seg, og at aktivitetsnivået kan økes etter babyen er født:)

Håper du får tatt en kontroll for helsas skyld. Og at du får en fin opplevelse med det. Skal jo ikke være nødt til å grue seg til det. Lykke til!! :)
 
Må du? Kan du ikke si at du har veid deg hjemme? Så kanskje det ikke blir så ille som å gå på vekta, mener jeg. Skjønner ikke alt dette styret med vekt hor lege/jordmor. Glad jeg får veie meg selv. Og får ingen kommentarer om jeg har gått opp eller stått stille. Befriende. Man vet da utmerket godt selv hvor man befinner seg, og at aktivitetsnivået kan økes etter babyen er født:)

Håper du får tatt en kontroll for helsas skyld. Og at du får en fin opplevelse med det. Skal jo ikke være nødt til å grue seg til det. Lykke til!! :)
Jo takk for det. De på legekontoret er veldig på at du må veie deg der, noe jeg ikke liker. Heldig du er som kan gjøre det hjemme, for ja en vet godt hvor man befinner seg. Liker ikke å ta blodprøver heller, og det må vel jeg nå i uke 28. Men får ringe dem, så slipper jeg å grue meg lenger. Tar en blodprøve flere ganger? Jeg husker ikke.
 
Jo takk for det. De på legekontoret er veldig på at du må veie deg der, noe jeg ikke liker. Heldig du er som kan gjøre det hjemme, for ja en vet godt hvor man befinner seg. Liker ikke å ta blodprøver heller, og det må vel jeg nå i uke 28. Men får ringe dem, så slipper jeg å grue meg lenger. Tar en blodprøve flere ganger? Jeg husker ikke.
De kan vel ikke tvinge deg til å gå på vekta der..? Min jm sier jeg fint kan veie meg hjemme, så det har jeg gjort de siste to gangene:) Og selv om jeg selv føler jeg har gått veldig mye opp (og har endel å ta av fra før og), så sier jm at jeg absolutt er innafor på vekt:) Må man ta blodprøver i uke 28 da..? Eneste jeg gjorde da jeg var på kontroll på tirsdag, var å måle blodprosenten:) Jeg HATER å ta sånn "crp-stikk" (som var det jeg tok da for å måle), men det gikk veldig bra:)
 
Aner ikke om man må ta blodprøver til vanlig. Gjør det for å følge med jern og blodpropp.
Men jeg føler tydeligvis ikke normale kontroller, for jeg skal ikke i uke 28. Skal først i uke 30. Men akkurat det spiller vel ingen rolle :p
 
Jo takk for det. De på legekontoret er veldig på at du må veie deg der, noe jeg ikke liker. Heldig du er som kan gjøre det hjemme, for ja en vet godt hvor man befinner seg. Liker ikke å ta blodprøver heller, og det må vel jeg nå i uke 28. Men får ringe dem, så slipper jeg å grue meg lenger. Tar en blodprøve flere ganger? Jeg husker ikke.

Hvis du er rhesus negativ så skal du ta ny blodprøve nå i uke 28 og en i uke 32. Hvis ikke så trenger du ikke det.
 
Ligger på senga og lytter til familien og kjenner hvor høyt jeg elsker mannen min.

Jeg sov da de kom hjem, han har ordnet alt til jeg står opp.
 
Har nettopp inntatt et bedre måltid;) Går aldri lei av biff og blomkålpure!!
Litt gåen etter en del ståing nå. Så jeg skal slappe av litt. Se om jeg får til å gjøre litt bekkenøvelser før kvelden tar meg:)
 
Back
Topp