Hva gjør du NÅ?

Sitter å sløver på sofaen i pysj og dyne, blir vel snart å skifte til vinterdekk og forbrede dagens middag tenker jeg
 
Her synes 2 åring at det programmet er supert. Likte dårlig den episoden hvor ei jente er hos tannlegen og trekker tenner :p
Det er jo på et vis en nødvendighet, derimot likte jeg ikke helt den seksåringen som skulle ta hull i ørene...
 
Sitter å sløver på sofaen i pysj og dyne, blir vel snart å skifte til vinterdekk og forbrede dagens middag tenker jeg

Vi valgte å utsette vinterdekkene en helg eller tre, langtidsvarselet ser slik ut

upload_2015-11-1_12-35-52.png
 
Vi valgte å utsette vinterdekkene en helg eller tre, langtidsvarselet ser slik ut

Vis vedlegget 143645

Ja vurderte sterkt det vi også men mannen har en og en halv times kjøring til jobb og han starter veldig tidlig, og denne uken har det vært relativt glatt så overbeskyttende som jeg er forlangte jeg vinterdekk :)
 
Skjønner den, det blir jo bare ikke glatt her når det er 10 grader på et kaldeste på natta, liksom...

dvs, denne langtisperioden kan det muuuuuligens bevege seg ned i de kalde 6... :p

Det var 4 grader en morgen, da var det jo kaldt, men fortsatt langt fra glatt ettersom det nok var det kaldeste det hadde vært siden sist vinter, det må lenger ned før det fryser, gitt.

Men det er jo her da, det er ikke sånn alle steer.
 
Ja gjør ikke noe å vente da nei :) Temperaturen her er så skiftende at er vel dumt å vente så mye lengre.
 
Best å være på den sikre siden, absolutt
 
Venter på at mann og barn skal komme hjem så jeg kan lage ferdig pizzaen
 
Det er jo på et vis en nødvendighet, derimot likte jeg ikke helt den seksåringen som skulle ta hull i ørene...
Det så veldig voldsomt ut når de trakk tennene :p men forklarte til vesla at det ikke gjorde vondt, for hun hadde bedøvelse :)
 
ligger på sofaen og ser en dårlig film. Har NULL energi.
 
Freser innvendig ettet at strikken er strukket lenger enn langt nok av fireåringen som ikke vil legge seg.
 
Det så veldig voldsomt ut når de trakk tennene :p men forklarte til vesla at det ikke gjorde vondt, for hun hadde bedøvelse :)
Det er bare ekkelt. Ubehagelig.
Vondt blir det først når bedøvelsen går ut...

Erfaren.

Jeg har for liten plass i munnen og trakk flere tenner i oppveksten, noen melketenner for å gi plass, og noen av de permanente, mangler i alle fall to tenner oppe. Spent på hva ungene må, trekke eller regulering? Sistnevnte tar jo årevis,og koster tusenvis og et vel en del vondt det også...
 
Sitter i sofaen og venter på at klokken skal tikke 23 så man kan tusle til sengs, vært en lang dag og har fått ryddet klesskap, bokhyllen og filmskapet :D
 
Her er det Te og Godmorgen Norge:)

Så blir det vel litt husarbeid etter hvert. Ingen store planer. En tur i innom jobb på slutten av dagen. Også bare slappe av + gjøre bekkenøvelser :)
 
Akkurat nå ligger jeg å hviler i senga faktisk!. Fant ingen behagelig sittestilling i sofaen, så prøver å ligge litt nå.
Jeg har vært på behandling hos fysioterapeut og saltrening for gravide i dag.

Mamma kommer på middagsbesøk, så om ikke altfor lenge skal jeg begynne med middagen!! :)
 
Slapper av på sofaen etter en tur ut på shoppingsenteret. Tar på til bekkenet. Så da blir det totalt ro før jeg skal hente i barnehagen:)
 
Sitter med katta på fanget og glor serier på tv.. Ser lengselsfullt på strikkinga mi som jeg egentlig skulle ha blitt ferdig med snart, men har ikke overskudd til det akkurat nå..:( Fingrene verker pga været (skikkelig vindfullt her i dag), så da frister ikke strikking så veldig at det gjør noe...
 
Ligger på sofan å ser kongen av Queens mens snuppa er ute å leker seg med nabobarna og kjæresten på kveldsskift. Skal lage risengrynsgrøt til kvelden da jeg akutt fikk lyst på:) ble 100% sykemeldt i dag grunnet ryggen streiket totalt i går på kveldsvakt ute i hjemmesykepleien, har prøvd både med tilrettelegging og div men nå sa kroppen virkelig i fra. Så jeg skal prøve å bruke tiden fremover med å ta mere vare på meg selv så får vi se hva jeg får fylle dagene mine med jeg elsker jo å være i jobben min:)
 
Back
Topp