Hva gjør du NÅ?

Ligger i sengen.. La meg kl. 21.00, er trøtt som en dupp, men får ikke sove pga. vondter!!

Planlegger å stå opp av senga for å gå på kjøkkenet å finne meg et glass med kald melk!!!! :p
 
Ligger i senga og er sur på kjæresten og sur på meg selv fordi jeg er sur på han uten å klare å fortelle han problemet. Jeg blir bare så lei av å ta opp den samme tingen om og om igjen når det ikke skjer no! Trengte at han kom å la seg så vi kunne få litt kjærestetid, og så må jeg begynne å mase på at han skal komme og når han endelig har lagt seg og jeg har venta i en halv time så tar han fram mobilen... denne skulle vært i klagetråden! :p nå liggern her og snorker....
 
Drikker Cammaile te og prøver å finne ut av hvordan denne hekleoppskriften egenlig er, så jeg kan bli ferdig med VognTeppet jeg har prøvd meg op;) samtidig som jeg nyter Junior som jobber hardt med å prøve å få mere plass;)( :smiley-angelic002
 
Ligger rett ut på sofaen med katta godt inntil meg :) Har plutselig fått så vondt hold i ryggen i dag, det vil ikke slippe taket...:( Har prøvd å bevege meg litt rundt, slik at det kanskje skulle bli bedre, men da ble det bare værre, gitt... Så nå er sofaen, Tempurputa og katta som varmeflaske mine beste venner;)
 
Ligger i sengen, hører på avslappende musikk og leser dagens nye tråder og innlegg her inne på forumet :D
 
Forsøker å overtale meg selv til å ta fatt på dagen....
 
Har nettopp sendt mannen avgårde til barnehagen med jentungen og sitter på sofaen og slapper av:) Begynner ikke før tidligst 10, så tenker å ta en rolig morgen:-D Først dusje, så frokost og en god kopp med te, før jeg stikker på jobb;-)
 
Sitter i sengen og klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal dra på jobb eller ikke. Fikk sykmelding for kun i dag av legen, men jeg er så usikker.
 
Sitter i sofaen med varmepose på hoftene. Sovet dårlig siden ca 4 i natt, for det gjorde så intenst vondt i begge hoftene, og det var ubehagelig å ligge på ryggen også. Vondt å gå. Helt låst i bekkenet idag. Må snart få lille frøkna i klærne og til barnehagen, og så må jeg på jobb etterhvert. Har kalt inn til et møte i dag som jeg definitivt ikke vil utsette, så får bare prøve å sitte mest mulig i ro. Blir en sytedag dette...;)
 
Sitter å skammer meg og har dårlig samvittighet for at jeg klarte å forsove meg til en avtale idag :(:(
Jeg sov utrolig lite i natt, men sovnet når gubben dro på jobb. Hørte da ikke når ringeklokken ringte :( :oops:
Om en halvtimes tid må jeg innom jobben en tur!
Jeg kjenner at dagen i dag kommer til å være "tung"..
 
Vel nettopp ferdig med stallarbeidet og dusja drikker raskt en kopp camille te og er på vei ut...jordmor timen er i dag, og jeg skal hente farsdags gaven i posten.... må få gjort det før gubben kommer hjem i dag;)
 
Back
Topp