Hva gjør du NÅ?

Ser på barne-tv med 3,5åringen og sliter med å holde meg våken :p
 
Sitter og koser meg i sofaen mens jeg hører på mann og barn som leker og koser seg. Har fryktelig lyst på sjokolade, men med tanke på at jeg har spist 8 sjokoladekjeks i dag så får den lysten bare være :p
 
Vel nettopp ferdig med stallarbeidet og dusja drikker raskt en kopp camille te og er på vei ut...jordmor timen er i dag, og jeg skal hente farsdags gaven i posten.... må få gjort det før gubben kommer hjem i dag;)
Ånei! Jeg har glemt å sende farsdagsgave til pappa... :/
 
Sitter og drikker hjemmelaga kakao <3 Skal hekle litt, gjøre litt husarbeid og bare ta det med ro. Kjenner kvalmen begynner å melde seg... Men håper jeg får nytt ferdig kakaoen!! :p
 
ok etter stalljobb og en tur i byen, innser jeg at junior ikke vil mer, kynne har meldt seg, så sitter og slapper av litt med teen og håper de gir seg så jeg kan støvsuge og lage mat til gubben før han kommer hjem!
 
At jeg ikke finner klagetråden tar jeg som et godt tegn :p
Men har behov for å klage litt akkurat nå, så da poster jeg i akkurat nå-tråden!

Jeg skal jo forsåvidt være glad jeg ikke kaster opp... Men den kvalmen :(
 
At jeg ikke finner klagetråden tar jeg som et godt tegn :p
Men har behov for å klage litt akkurat nå, så da poster jeg i akkurat nå-tråden!

Jeg skal jo forsåvidt være glad jeg ikke kaster opp... Men den kvalmen :(

Føler virkelig med deg!! <3 Varer kvalmen i løpet av hele dagen!? Eller er det perioder av dagen kvalmen er på sitt verste??
Jeg opplever den mest på ettermiddag/kveldstid!!

Har du prøvd sånne reisesyke armbånd? Kanskje de fungerer for kvalmen? Jeg vet at noen har god effekt av de armbåndene :)

Nå er det ikke lenge igjen, ullvott! <3 Dette skal vi komme oss igjennom og klare!! <3
Snart kommer alle plager og vondter til å bli glemt!! Når vi holder knøttene i armene våre <3
 
Føler virkelig med deg!! <3 Varer kvalmen i løpet av hele dagen!? Eller er det perioder av dagen kvalmen er på sitt verste??
Jeg opplever den mest på ettermiddag/kveldstid!!

Har du prøvd sånne reisesyke armbånd? Kanskje de fungerer for kvalmen? Jeg vet at noen har god effekt av de armbåndene :)

Nå er det ikke lenge igjen, ullvott! <3 Dette skal vi komme oss igjennom og klare!! <3
Snart kommer alle plager og vondter til å bli glemt!! Når vi holder knøttene i armene våre <3

Ååååh takk for gode ord <3
Armbåndene funket ikke i første del av svangerksapet. Men jeg har faktisk ikke prøvd dem nå. Så det kan jo være en ide.

Jeg fikk et par timer pause fra kvalmen i kveld, men den sniker seg innpå igjen nå.

Men den er som regel mest på formiddagene. Så jeg håper den ikke er på opptur igjen...

Håper kvelden din ble fin med litt film og avkobling :) Det er så sant så sant - ikke lenge igjen nå!!!
 
Nå motiverer jeg meg selv til å stå opp, mannen har kledd på seg og gått for å lage frokost, ungene har vært oppe lenge. (De har spist joghurt)
Lå våken ganske lenge i natt, så jeg er trøtt, ekstra trøtt.

Men det hjelper jo ikke, i gang nå jeg

Noe an det som holdt meg våken er tanken på alt vi har å gjøre, så...
 
Sitter og spiser frokost:) Ikke så lenge til jeg skal på bytur med mamma:-D Shopping og kafé, en årlig bursdagstradisjon isteden for "vanlig" gave:) Og mannen skal være hjemme med jentungen, så kjenner det skal bli litt herlig å koble ut litt uten henne;-)
 
Har nettopp spist to klementiner.. :D
De er så utrolig gode om dagen!!

Sitter også å planlegger dagen i dag.
Jeg skal gå på en tur i dag også skal jeg og mannen min ut å handle farsdagsgave til pappaen min ;)
 
Nå sitter jeg og venter på at minsten skal bli trøtt og klar for senga. For da er jeg virkelig klar for sofaen etter en faktisk ganske aktiv (og relativt kvalmefri) dag :)
 
Vurderer om jeg skal prøve å strikke ferdig kjolen til lillesøster, eller begynne på maten til i morgen
 
Sitter i sofaen og kjenner på at lillemann holder mageshow:D Men også at jeg har noen underlige "smerter" i magen... Stikker og river til alle kanter, ikke lenge av gangen, men nok til at det er en smule vondt når det holder på..:( Tror nok lillegullet vokser og strekker seg voldsomt for tiden!❤
 
Irriterer meg over at jeg ikke sover.
 
Ligger våken slik jeg har gjort siste timen/halvannen. Bah... Sulten, men matlysten er på bånn. Så her blir jeg vel liggende til minsten våkner og trenger oppmerksomhet ;)
 
Back
Topp