Hva gjør du NÅ?

Sitter på sofaen og ser på Frozen med jentungen (21 mnd, jeg valgte film :p ):) Dvs. hun står med stuebordet og spiser skive aka. kveldsmat:) Kjente at humøret og energinivået ikke var på topp i dag, så da ble det den lette løsningen (orket ikke å leke rundt på gulvet...), litt dårlig samvittighet, men hun koser seg vertfall:)
 
Ligger utslått på sofaen etter en liten handletur i efta. Kjenner det er en grunn for at jeg har gått beskjed om å ta det helt med ro.
 
Sitter på sofaen og ser på Frozen med jentungen (21 mnd, jeg valgte film :p ):) Dvs. hun står med stuebordet og spiser skive aka. kveldsmat:) Kjente at humøret og energinivået ikke var på topp i dag, så da ble det den lette løsningen (orket ikke å leke rundt på gulvet...), litt dårlig samvittighet, men hun koser seg vertfall:)

Den filmen er så fin:)
Så lenge hun koser seg så er vel det bra nok... :)
 
Sitter på sofaen og er lykkelig forelsket i bølla i magen som rører på seg <3
 
Akk nå ligger jeg i sengs og skal sove men måtte snike meg litt inn her mens lillegutt sparker slik at søvn er umulig x)
 
Ligger i senga og håper at jeg snart får sove.
Har utrolig mye vann i kroppen og har mye smerter.. Vanskelig å finne noen stilling som er behagelig.. :(
 
Ligger i senga og håper at jeg snart får sove.
Har utrolig mye vann i kroppen og har mye smerter.. Vanskelig å finne noen stilling som er behagelig.. :(
Håper du sovnet greit!!
Ikke kjekt med vann i kroppen!

Her våknet lille litt i tre-tiden. Før jeg ble gravid hadde jeg evne til å sovne igjen med en gang. Nå drøyer det så vanvittig! Jaja.
 
Sto opp for en halvtime siden, etter å ha ligget våken siden klokka 5 mens jeg håpet at jentungen skulle sovne igjen (det gjorde hun ikke. .. kanskje på tide å kutte ned på dagsøvnen?).Nå nyter jeg dagens første kopp med te til Florries Drager;-)
 
Skal akkurat til å lage deig til hamburgerbrød :) gleder meg til middag :-D
 
Sitter å ser Madagaskarpingvinene for ørtende gang:p Sitter ei trøtt lita jente på fanget som ikke akkurat var i lekehumør og ble lovet litt skjermtid:)
 
Sitter i sofaen og ser på barne-tv med 3,5åringen min <3 Skal snart hente frem lørdagsgodt til snuppa (vi nyter vår etter kl syv når hun er i seng!), og så blir det sofasliting resten av kvelden etter å ha gjort alt for mye husarbeid i dag!! :)
 
Så var middagen over og jeg syr babynest. Meeen har kjøpt for kort bånd til å sy rundt kanten. Erre mulig???!!! Så det og blir nok brått slutt nå.

Da vet jeg egentlig inne hva jeg skal gjøre...:p
 
Ser på serie med mannen og hører på bikkja som drømmer :p Ligger rett ved beina mine og spreller og småbjeffer.
 
Back
Topp