Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woho gratulerer SÅ mye vennen Er det i nærheten av der dere bor nå? Deilig med hus da8+3
I dag har jeg vært på trening, knust iphonen i flisene på badet og kjøpt hus! For en daaaag kjøpte for 80.000 under takst
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Ja, det er ganske nærme egentlig, men likevel utenfor fylketWoho gratulerer SÅ mye vennen Er det i nærheten av der dere bor nå? Deilig med hus da
Gratulerer med huskjøp. Kjipt med iphonen da8+3
I dag har jeg vært på trening, knust iphonen i flisene på badet og kjøpt hus! For en daaaag kjøpte for 80.000 under takst
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Ja, det er helt sykt. Magen har blitt så stor at det er umulig å skjule den.Ojojoj, 9 uker allerede! Tiden flyr!
Fra mobil.
Flotte magen!
Fine magen
Vel, du ser jo hvor "stor" denne genseren er... Har hatt på den i hele dag mens jeg har malt gjerdet. De fleste rundt vet det, og om noen som ikke trenger å vite det er frekk nok til å spørre kommer jeg til å svare: "hæ, kaller du meg feit?!" Også ler jeg litt og snakker videre om andre ting.Flotte magen!
Har dere sagt det til alle rundt dere, eller vil du prøve å skjule det litt lenger ved å gå med store klær?
Fra mobil.
Hurra for 10 + 0, og buhu for kvalmen! Det liker vi ikke. Men godt at det er bedre enn sist, så håper jeg du slipper unna noe mer kvalme etter uke 12. Jeg føler også jeg har sluppet billig unna. Litt kvalm på morningene noen dager, noen dager helt fint. MEN om jeg ikke spiser før jobb.. som jeg lot være å gjøre når jeg hadde tidligvakt. Da ble jeg dårlig, å spydde luft som du sa. Det er det rarerste. Brakk meg tre ganger, men bare luft kom ut. Spiste, og var helt fin igjen Tenk at du går inn i din 11 uke snuppa10+0
Kvalmen kommer og går. I går var den virkelig der så jeg kastet opp i vasken da jeg pusset tenner på kvelden. Slik var det sist også. Eller sist var jeg mye værre. Da var jeg kvalm 24 timer i døgnet fra uke 6-21 og kastet ikke opp før i uke 12. Jeg har vanskelig for å kaste opp og mye oftere brekker jeg meg skikkelig. Spyr luft på en måte. Forferdelig. Heldigvis lettet det litt på trykket i går og i dag er jeg bra igjen.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Ja, det er helt rart. Det har gått så mye fortere denne gangen, men kanskje ikke så rart når lille krever sitt.Hurra for 10 + 0, og buhu for kvalmen! Det liker vi ikke. Men godt at det er bedre enn sist, så håper jeg du slipper unna noe mer kvalme etter uke 12. Jeg føler også jeg har sluppet billig unna. Litt kvalm på morningene noen dager, noen dager helt fint. MEN om jeg ikke spiser før jobb.. som jeg lot være å gjøre når jeg hadde tidligvakt. Da ble jeg dårlig, å spydde luft som du sa. Det er det rarerste. Brakk meg tre ganger, men bare luft kom ut. Spiste, og var helt fin igjen Tenk at du går inn i din 11 uke snuppa
Ja ikke sant. Hos meg er det også varierende. Er jeg trøtt og sliten på kvelden, blir jeg som regel kvalm også. I dag er jeg 8 + 2, så nærmer meg jeg også. Men du ligger litt foran Når skulle du på tidlig ultralyd tenkte du? Uke 14?Ja, det er helt rart. Det har gått så mye fortere denne gangen, men kanskje ikke så rart når lille krever sitt.
Spy luft er skikkelig kjipt! Jeg føler jeg nok en gang er værre på kvelden, spesielt de dagene jeg har gjort mye og er veldig sliten.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Ja, tar det når jeg er 14+3... Da blir jeg nok flyttet tilbake til 13+6. Fredag 4. Juli, dagen før 1 årsdagen til frøkna Kanskje vi kan informere i bursdagen hva vi venter.Ja ikke sant. Hos meg er det også varierende. Er jeg trøtt og sliten på kvelden, blir jeg som regel kvalm også. I dag er jeg 8 + 2, så nærmer meg jeg også. Men du ligger litt foran Når skulle du på tidlig ultralyd tenkte du? Uke 14?