Huleboer!'s dagbok

8 dpo: forrige pp begynte jeg å teste nå fordi det var så mange som fikk positiv så tidlig! Nå har jeg alt for lite tester til å gjøre det og orker ikke bli mer tullete i hodet enn nødvendig.
Harkete i halsen på morgningen.
Vondt i ryggen.
Hunden kastet opp på dagen og da hulerboermannen viste meg det ble jeg akutt kvalm. Han måtte vaske det bort. Slikt pleier jeg ikke å bry meg noe om!
Sånn generelt gjennom dagen har jeg følt meg helt normal og ville aldri tenkt tanken på at jeg var gravid om jeg ikke var en prøver! Men jeg er jo det, bare litt tidlig å få det bevist enda :D :p :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Last edited:
Sa til hulerboermannen at jeg syntes det var så varmt på soverommet. Vinduet står åpent og jeg er egentlig en som alltid fryser. La til at "jeg synes det har vært skikkelig varmt her i mange dager!" Nå har temperaturen ute vært høyere de siste dagene, men lurer jo på om dette kan bety noe. Dere som temper får vel høyerer temp om det skjer noe? Er det slik at dere merker det?
Soveromsvinduet er i retning nord, så sola skinner aldri inn her og varmer opp rommet heller...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

9 dpo: Hard i magen, morgen og kveld.
Ungen har nå 8 tenner.
Hulerboermannen var på jobb i dag selv om det er 2. påskedag.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Last edited:
10 dpo: følte meg støl nederst i magen før jeg sto opp. Harkete i halsen og måtte pusse nesa. Da begynte jeg å blø neseblod fra vestre nesebor. Ikke hard i magen lenger.
Vondt i ryggen, så jeg er glad jeg skal til fysio i dag.
Edit kl 21: veldig bra med behandling hos fysio i dag. Nakke og rygg fikk seg en overhaling.
Har vært øm i magen, nede og nede på venstre side fra tidlig ettermiddagen.

Har gått tur i rask gange ca 8 km.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Last edited:
11 dpo: våknet Kl 6 fordi hulerboermannen hostet. Sto opp og tok en doc morris. Da stoppeklokka viste 2 minutter kom dette opp:ImageUploadedByBV Forum1398227286.671974.jpg
Da klokka viste 9 minutter var den sånn:
ImageUploadedByBV Forum1398227320.000487.jpg
Hentet hulerboermannen og han tok rundt meg og sa "er det strek?" "Åh, gråta mi!" Også klemte han meg masse!!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

11 dpo: våknet Kl 6 fordi hulerboermannen hostet. Sto opp og tok en doc morris. Da stoppeklokka viste 2 minutter kom dette opp:Vis vedlegget 58390
Da klokka viste 9 minutter var den sånn:
Vis vedlegget 58391
Hentet hulerboermannen og han tok rundt meg og sa "er det strek?" "Åh, gråta mi!" Også klemte han meg masse!!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Så fantastsik vennen ♥♥♥♥ Følte det på meg ♥Kos deg i dag! Kleem

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg også! Har vært mye for meg i denne runden av dpo som jeg ikke er vant med :) :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Jeg også! Har vært mye for meg i denne runden av dpo som jeg ikke er vant med :) :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Hurraaaaa♥♥

Hurra ❤❤❤

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

❤Jeg klarte ikke å la være! Skulle egentlig ikke ta den før ikm på lørdag!! Jeg er GRAVID!!!! :D herreduuud! Alma satt på pp4, dette er pp4, ikm er 4 dager før bursdagen min. Ikm er navnedagen min! Det blir nøyaktig 1 år og 6 mnd mellom ungene om huleboeren kommer til termin. ❤

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Jaaaaaa, så fantastisk!! I KNEW it, luktesansen min tar sjelden feil! Hihi. Gratulerer så masse :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du er gal :D Du dok den digitale. HYYYYL :D GRATULERER!!!!!! Jeg får abstinenser her. !! Mannen tror jeg er gal, sitter å hopper i sofaen :)
Mannen din har rett! Du ER gal!! Og jeg digger det:D hyyyyyl! Nå er det det ikke mange dager igjen til vi skal hyyyyle igjen:D du er 4-5 dpo nå?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

Jaaaaaa, så fantastisk!! I KNEW it, luktesansen min tar sjelden feil! Hihi. Gratulerer så masse :D

Takk:D Det er faktisk fantastisk:D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

Mannen din har rett! Du ER gal!! Og jeg digger det:D hyyyyyl! Nå er det det ikke mange dager igjen til vi skal hyyyyle igjen:D du er 4-5 dpo nå?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Jeg også!!! 4dpo :D Gleder meg!!

12 dpo: tok en billig test i dag.
stoppeklokka viste 4,30 da bildet ble tatt. Jeg så at streken kom da den viste 1,17
ImageUploadedByBV Forum1398315911.840916.jpg
Nederste bilde viste klokka 11 minutterImageUploadedByBV Forum1398315958.960227.jpg
Nå har jeg en test igjen og den tar jeg på ikm i over i morgen.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

12 dpo: tok en billig test i dag.
stoppeklokka viste 4,30 da bildet ble tatt. Jeg så at streken kom da den viste 1,17
Vis vedlegget 58550
Nederste bilde viste klokka 11 minutterVis vedlegget 58551
Nå har jeg en test igjen og den tar jeg på ikm i over i morgen.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Sterk og fin :)

Litt av en strek på den der :D

Back
Topp