Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Ja, dette blir jammen spennende Jeg jobber som elektriker.Gratulerer så mye med graviditeten! Vi går en spennende tid i møte. Hva jobber du med ettersom du får svangerskapspermisjon så tidlig?
Du er 6 uker på veg Så deilig!! Woopi doopi dooo6+0
Formen er egentlig grei. Jeg er mye trøtt. Merket en ekstremt god luktesans i dag. Litt uggen som går til kvalm når jeg blir sulten og er ofte sulten.
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Hahaha, det er kjempe rart! Har ikke merket noe til den før i dag har du tenkt noe mer på det med tidlig ul? På en måte føler jeg meg litt rolig o har en følelse på at det går bra og siden det er så uvanlig med MA og at jeg selv har hatt en sa, så kan det jo virke som kroppen min rydder opp. En ul vil jo ikke fortelle meg noe nå som jeg i utgangspunktet ikke vet fra før... Mulig jeg bestiller en ul til uke 13-14 for å se kjønn.Du er 6 uker på veg Så deilig!! Woopi doopi dooo
Vittig med luktesansen. Kom hjem i går og mannen hadde hatt noe fiskegreier til middag. Synes det stinka søppel, og gikk rundt å brakk meg.
Det kommer til å gå helt fint! Bestill en i uke 14 du, så får du vite kjønn Jeg skal ringe i morgen og forskyve med en uke Jeg må på tidlig ultralyd. Tror det ikke helt før jeg får se detHahaha, det er kjempe rart! Har ikke merket noe til den før i dag har du tenkt noe mer på det med tidlig ul? På en måte føler jeg meg litt rolig o har en følelse på at det går bra og siden det er så uvanlig med MA og at jeg selv har hatt en sa, så kan det jo virke som kroppen min rydder opp. En ul vil jo ikke fortelle meg noe nå som jeg i utgangspunktet ikke vet fra før... Mulig jeg bestiller en ul til uke 13-14 for å se kjønn.
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Får så lyst på baby nå! Så nydelig vett <36+2
I dag var vi på babysvømming med frøkna. Vi hadde livredning så vi badet med klær. Hun prøvde også reddningsvest for første gang og da koste hun seg max. Svømte rundt som bare det hun har gått på svømming fra hun var 7 uker og er kjempe tøff i forhold til de andre ungene. Vis vedlegget 60482
Etter vi kom hjem fikk hun kveldsmat også la jeg henne. Hørte aldri noe mer og gikk inn for å se til henne nå.
Dette er fotenden, for å si det sånn!
Vis vedlegget 60483
❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Å som jeg gleder meg til den tiden ♥ Fantastiske bilder ♥ Nydelige jenta di!6+2
I dag var vi på babysvømming med frøkna. Vi hadde livredning så vi badet med klær. Hun prøvde også reddningsvest for første gang og da koste hun seg max. Svømte rundt som bare det hun har gått på svømming fra hun var 7 uker og er kjempe tøff i forhold til de andre ungene. Vis vedlegget 60482
Etter vi kom hjem fikk hun kveldsmat også la jeg henne. Hørte aldri noe mer og gikk inn for å se til henne nå.
Dette er fotenden, for å si det sånn!
Vis vedlegget 60483
❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Du er i din 8 ene uke du heldiggris! Ikke lenge til du kan hyle det ut til hver og en (eller du har kanskje allerede gjort det )7+0
Tirsdag igjen og ny uke er rundet! I går følte jeg at puppene var litt ømme. Har aldri hatt det i svangerskapet før. Ikke ømme om jeg tar på dem, men litt ømme og litt ilinger eller stikkinger inni der. Fortsatt kvalm av og på om jeg ikke får mat når jeg skal, men er veldig glad den ikke er konstant slik som forrige gang.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
7+3
I dag fikk jeg brev fra Ullevål sykehus om at jeg har fått fødeplass og ordinær ul 4. August. Da er jeg 18+6. Regner med jeg blir satt tilbake til 18+2. I morgen er det 17. Mai og den skal feires hos min beste venninne på Eidsvoll.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Nei, det tror jeg ikke man har lov til. Det er jordmor som har søkt om fødeplass. Når man får svar på det blir man automatisk innkalt til ordinær ultralyd mellom uke 18-20.Har du søkt på egenhånd?
Sent from my iPhone using BV Forum
Om man egentlig tilhører et annet sykehus er det lurt å søke tidlig på Ullevål. Jeg hører egentlig til A-hus, så jeg søker alltid tidlig for å få plass på Ullevål.Ok. Skal ikke til legen før 25.juni. Er redd jeg er sent ute da og ikke får plass på ullevål, men det er kanskje ikke like stor pågang der i januar som i disse vårmånedene.
Sent from my iPhone using BV Forum