Huleboer!'s dagbok

11 uker i morgen :) Tiden flyr virkelig! Jeg syntes det var nettopp dette store flytterushet fra FS var :P
Hvordan gikk det med fotograferingen?
Ja, tenk det! 11!! Ææææ!! Nå er magen enda større. Naboen lurte på om det er tvillinger inni der. Skal på ul om to uker.
Foto gikk kjempe fint. Tok noen fine utebilder to dager før for det var meldt regn på fotodagen, og det er jeg veldig glad for at jeg gjorde. Hagen viser seg bedre i sol :)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Ja, tenk det! 11!! Ææææ!! Nå er magen enda større. Naboen lurte på om det er tvillinger inni der. Skal på ul om to uker.
Foto gikk kjempe fint. Tok noen fine utebilder to dager før for det var meldt regn på fotodagen, og det er jeg veldig glad for at jeg gjorde. Hagen viser seg bedre i sol :)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Mistenker du tvillinger, eller er den bare vanlig 11-uker-på-vei-og-oppblåst-stor?

Lur ide å ta bilder i solen. Alt ser bedre ut i sol, og alt ser verre ut i regn, så dumt hvis dere hadde måttet bruke bildene fra regnværsdagen.

10+6
Mer enn bare oppblåst?
ImageUploadedByBV Forum1402344765.253759.jpg

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Mistenker du tvillinger, eller er den bare vanlig 11-uker-på-vei-og-oppblåst-stor?

Lur ide å ta bilder i solen. Alt ser bedre ut i sol, og alt ser verre ut i regn, så dumt hvis dere hadde måttet bruke bildene fra regnværsdagen.
Det er jo ingen grunn til at dette skal være tvillinger. Ingen i hverken huleboermannens slekt eller min er det. Hyggelig med unger altså, men for vår del holder det med to til sammen, altså at vi bare får en nå.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Det er jo ingen grunn til at dette skal være tvillinger. Ingen i hverken huleboermannens slekt eller min er det. Hyggelig med unger altså, men for vår del holder det med to til sammen, altså at vi bare får en nå.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Det er kun toeggede tvillinger som er arvelig, mens eneggede kan hvem som helst få. Søsteren min fikk tvillinger i fjor nemlig, og det er ingen i hverken hennes eller mannes slekt som har tvillinger.

Mest sannsynlig er det nok bare en der inne :)

Det er kun toeggede tvillinger som er arvelig, mens eneggede kan hvem som helst få. Søsteren min fikk tvillinger i fjor nemlig, og det er ingen i hverken hennes eller mannes slekt som har tvillinger.

Mest sannsynlig er det nok bare en der inne :)
Åja, sier du det! Vi får krysse fingrene. Så du bildet jeg postet?

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Fine huleboer! magen. Blir spennende å se hvem som skjuler seg der inne. :):)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fine magen <3 Regner med spiren ikke er så hemmelig lenger? hihi. Venninnen min fikk veldig tydelig mage med sin første allerede 9+2 og det var bare en :)

Ja, så det nå. Veldig fin mage :D
Fine huleboer! magen. Blir spennende å se hvem som skjuler seg der inne. :):)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Fine magen <3 Regner med spiren ikke er så hemmelig lenger? hihi. Venninnen min fikk veldig tydelig mage med sin første allerede 9+2 og det var bare en :)
Takk søtinger :)
Jeg er ikke så hemmelighetsfull av meg, jeg.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

11+0
Kastet opp som en gærning i kveld!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Håper det er forbigående!!

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
Det skjer stort sett bare hvis jeg er aaaalt for sliten og har holdt på i overkant mye med ting. Det var slik forrige gang også ;)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

11+2
Var hos legen i dag på 12 ukers kontroll. Noen dager for tidlig egentlig, men han lot meg ta blodprøvene likevel. Labben som tar imot prøvene analyserer ikke på gravide under 12 uker, så han skrev 12 uker på skjemaet:p
Blodtrykk 100/70, lavere enn starten på forrige graviditet.
Blodprosent 11,9.
Urin var negativ.

Hadde første visning i dag. Ingen kom. Balle!!

Edit: Kastet opp på kvelden igjen!
Har gått ned 1,3 kg fra jeg veide meg sist. Da var jeg 5+1.

Fikk legen til å ta en titt i ørene mine fordi jeg har hatt vondt i det siste. Jeg hadde røde og irriterte øreganger og vann i mellomøret. Venstre er verre enn høyre.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Last edited:
11+2
Var hos legen i dag på 12 ukers kontroll. Noen dager for tidlig egentlig, men han lot meg ta blodprøvene likevel. Labben som tar imot prøvene analyserer ikke på gravide under 12 uker, så han skrev 12 uker på skjemaet:p
Blodtrykk 100/70, lavere enn starten på forrige graviditet.
Blodprosent 11,9.
Urin var negativ.

Hadde første visning i dag. Ingen kom. Balle!!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Snill legen din er :)

Så kjedelig at ingen dukket opp :/ men dere skal ha visning flere dager?

Snill legen din er :)

Så kjedelig at ingen dukket opp :/ men dere skal ha visning flere dager?
Ja, kjempe kjedelig! Vi har ny visning til søndag. Alle er sikkert på avslutninger og sånn i dag. Vi har et hjem som er lett og like og alt er nyoppusset.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Ja, kjempe kjedelig! Vi har ny visning til søndag. Alle er sikkert på avslutninger og sånn i dag. Vi har et hjem som er lett og like og alt er nyoppusset.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Kommer nok folk på søndag :) et nyoppusset hus er jo ettertraktet

11+5
I går var vi på besøk hos svigers og på vei hjem holdt jeg på å tisse på meg. Da vi endelig var hjemme lå nøkkelen igjen i bilen (20 meter unna). Jeg måtte nyse og på fjerde nysen så tisset jeg på meg. Altså, det var bare noen dråper. Dette har aldri skjedd meg før. På tide å trene litt mer bekkenbunn da tydeligvis, vil ikke ha det slik fremover.

I dag hadde vi siste annonserte visning og jeg hadde god tro på at det kom mange i dag siden ingen kom på torsdag. Første paret kom et kvarter før visningen startet, så jeg var super happy gor at det så lovende ut. Det kom en enslig gammel dame rett før visningen var over. Paret lurer på om dem skal kjøpe del av tomannsbolig i et dårligere strøk som er oppussingsobjekt istedetfor her og gamla er litt redd for å bo i første etg siden hun er alene. Hvorfor kom hun i det heletatt? Og har hun tenkt på at om hun kjøper en andre etg så blir det akkurat det samme fordi trappen er utvendig? Kan stå like mange utenfor vinduene da også.
Kastet opp etter middagen i dag. Bah!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Hurra for 11 + 5 da :D Men uff så ubehagelig å ikke klare å knipe igjen. Jeg må også begynne å knipe. Tenker på det hele tiden, men det går rett og slett i glemmeboken. Så er jeg usikker på om jeg gjør de riktig.. Hm.

Kjedelig med så lite folk på visning.. Jeg tenkte på deg i går, og håpte det skulle komme maaaange potensielle kjøpere!! Når er neste visning da?

Håper oppkasten gir seg nå når du kommer over 12 uker, høres ikke noe gøy ut! Jeg skal på UL i dag foresten. Wooop woop. Gleder meg. Og veldig spent!

Back
Topp