Nesten så jeg ikke skjønner det selv! Så sterk på 12 dpo?! Fantastisk!Litt av en strek på den der
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nesten så jeg ikke skjønner det selv! Så sterk på 12 dpo?! Fantastisk!Litt av en strek på den der
Tvillinger ?Nesten så jeg ikke skjønner det selv! Så sterk på 12 dpo?! Fantastisk!
❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Nydelig testDa kan du få den ene
Slik er testen da den tørketVis vedlegget 58565
❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Det er vanvittig! nå er det bare 6 dager igjen til det er din tur!!Nydelig test
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Skulle jo tro det var en EL-test Ja, tenk om det er to a! Hihi. Spennende, spennendeDa kan du få den ene
Slik er testen da den tørketVis vedlegget 58565
❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Avlshoppa si det Bare å telle ned til ny permisjon. Kniiiis!13 dpo: merker at jeg har en lunte som er litt kort. Kjempe oppblåst. Ser ut som e er gravid i 5. Mnd!
Ikm er i morgen og tar siste testen min da. I dag er egentlig første arbeidsdag etter permisjonen med frøkna, men skal ikke på jobb. Hulerboermannen starter ikke sin permisjon før om en uke.
❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Teller mer ned til ungen er født jeg skal til jordmor 29/4 og da havner jeg på svangerskapspenger fordi jeg ikke kan jobbe når jeg er gravid... Så da er det enda lenger å være hjemme. Nå har jeg ikke vært på jobb siden august 2012, for da ble jeg gravid først, så mistet jeg, men ble gravid igjen med en gang, så jeg rakk så vidt innom jobb bare.Avlshoppa si det Bare å telle ned til ny permisjon. Kniiiis!
Ja, det har jo egentlig det. Det er bare så fantastisk deilig at vi er i målHyyyyyyl det er di heeeelt klart har det gått opp for deg enda?
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det har jo egentlig det. Det er bare så fantastisk deilig at vi er i mål
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤