Huleboer!'s dagbok

Nesten så jeg ikke skjønner det selv! Så sterk på 12 dpo?! Fantastisk!

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Tvillinger ? ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, dette er supert :D tusen takk :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

13 dpo: merker at jeg har en lunte som er litt kort. Kjempe oppblåst. Ser ut som e er gravid i 5. Mnd!
Ikm er i morgen og tar siste testen min da. I dag er egentlig første arbeidsdag etter permisjonen med frøkna, men skal ikke på jobb. Hulerboermannen starter ikke sin permisjon før om en uke.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

13 dpo: merker at jeg har en lunte som er litt kort. Kjempe oppblåst. Ser ut som e er gravid i 5. Mnd!
Ikm er i morgen og tar siste testen min da. I dag er egentlig første arbeidsdag etter permisjonen med frøkna, men skal ikke på jobb. Hulerboermannen starter ikke sin permisjon før om en uke.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
Avlshoppa si det :D Bare å telle ned til ny permisjon. Kniiiis!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Avlshoppa si det :D Bare å telle ned til ny permisjon. Kniiiis!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Teller mer ned til ungen er født:p jeg skal til jordmor 29/4 og da havner jeg på svangerskapspenger fordi jeg ikke kan jobbe når jeg er gravid... Så da er det enda lenger å være hjemme. Nå har jeg ikke vært på jobb siden august 2012, for da ble jeg gravid først, så mistet jeg, men ble gravid igjen med en gang, så jeg rakk så vidt innom jobb bare.
Du har rett, føler meg litt som en avlshoppe:D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Last edited:
Ikm, 14 dpo: Nå er dagen her! Selv om jeg fikk positiv test på 11 dpo er det noe ekstra spesielt med å våkne denne morgningen og virkelig få bekreftet at tr ikke har kommet. Tok selvfølgelig den siste bt jeg hadde.
Streken kom opp 1 min etter den ble dyppet.
Slik var bildet da stoppeklokka viste 3 minutterImageUploadedByBV Forum1398490702.605710.jpg
Og slik på 5 minutterImageUploadedByBV Forum1398490736.680834.jpg
Og slik på 10 minutterImageUploadedByBV Forum1398490772.358444.jpg
:D JEG ER GRAVID :D Hyyyyyl!!!! :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Hyyyyyyl:) det er di heeeelt klart :) har det gått opp for deg enda?

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det har jo egentlig det. Det er bare så fantastisk deilig at vi er i mål :D
Det første man skal forbi er ikm, så skal man forbi stadiet for kjemisk på 5 uker, så vil man passere 8 uker, så venter man på 12 uker... Vi har hele tiden noe vi venter på å passere :p

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

14 dpo/ikm:
Slik ser testen ut etter 3,5 timeImageUploadedByBV Forum1398502526.516625.jpg

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Uke 4+6
Menstermin er 2. januar og el termin er 6. Januar, jeg kommer til å bruker menstermin når jeg sier hvor langt jeg er på vei, siden det er det legen gjør.
Jeg har mensmurringer av og på. Kvalmen kom i går da jeg kjente sult. Fikk hulerboermannen til å stå opp for å lage mat til meg etter vi hadde lagt oss. Jeg blir fort sur og har kort lunte, noe som ikke er helt likt meg. Litt frustrerende:p
Har vært på lang trimtur ca 8 km. Gikk den 7 minutter raskere enn forrige gang. Ble knallsliten.
I morgen skal jeg til jordmor og søke om svangerskapspenger og fødeplass. Må huske å ta med urinprøve, det hadde jeg ikke med på første time forrige gang jeg var gravid og hun ønsker alltid å teste ting tidlig.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Last edited:
5+0
Da har jeg vært hos jordmor. Vi er enig om at termin er 2/1-15 siden vi går ut i fra mens, men er klar over at den nok blir flyttet etter ultralyd. Vi har tatt graviditetstest hvor streken kom med en gang, fylt ut helsekort for gravide, søkt fødeplass på ullevål og søkt om svangerskapspenger. Jeg har vært innom jobben og fått underskrift på søknadsskjema om svangerskapspenger og levert det hos NAV. Fint å få gjort så mye på en dag. :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Last edited:
Back
Topp