Huleboer!'s dagbok

26+5
I dag var jeg på Ullevål på gynekologisk undersøkelse og samtale for å se tilstanden etter forrige fødsel. Det er snart 15 mnd siden og jeg har fortsatt plager. Snakket om KS. Kom ikke frem til noe i dag. Hadde egentlig time 13.30, men kom ikke inn før Kl 15 pga forsinkelser... Har fått time igjen om tre uker.
Huff, så fælt for deg og fortsatt ha plager :( Er det mest fysisk eller også psykisk? Håper dere snart finner ut av det og du får det slik du ønsker :)

Æsj hater å vente!!
Uff så trist at du fortsatt har plager :( Hva heller du mest mot selv da? Du får tenke litt gjennom det, prate med mannen og jordmor <3 Klem :)
Jeg vil ha KS... De tok ul i går også:D

Hvordan gikk det? :)

28+5
Var hos jordmor i dag. Frøkna har en puls på 150. Blodtrykket mitt var 100/60. Jeg hadde utslag på urinprøven, så den blir sendt til dyrkning (L3+). 0-1 på ødem. Har gått opp 5,1 kg fra start til nå.
Nå er det nøyaktig 14 dager til jeg skal tilbake til samtale på sykehuset. Jordmor vil at jeg skal foreslå KS 19.desember, da vil jeg være 38+1...

Så bra, men håper det ikke gir noe utslag på urinen!
19.12.14 er en fin dato ;)

Din symfyse ligner på din :)

Så bra, men håper det ikke gir noe utslag på urinen!
19.12.14 er en fin dato ;)

Din symfyse ligner på din :)
Sånn var det forrige gang også. Tydelig tegn på at ungen ligger høyt. Har ikke så mye med størrelsen på selve ungen å gjøre:)

Sånn var det forrige gang også. Tydelig tegn på at ungen ligger høyt. Har ikke så mye med størrelsen på selve ungen å gjøre:)
Skriveleif da shø :p skulle stå din symfyse ligner på min, men det skjønte du nok.

Hvordan går det med lille frøkena? Blitt noe bedre?

Skriveleif da shø :p skulle stå din symfyse ligner på min, men det skjønte du nok.

Hvordan går det med lille frøkena? Blitt noe bedre?
Skjønte det;)

Nja, hun sover hvertfall bedre, om ikke annet... Vi bader henne hver kveld i grønnsåpe, renser med klorexidin, smører med fucidin og brulidine. Det som er litt rart med den hånd, fot og munnsykdommen er at det virker som det klør mest før det er noe der. I går skulle hun ha meg til å ta henne på stortåa og det var ingenting der og hun drev å tok på foten når hun hadde mulighet, i dag var stortåa full en blemmer og i dag har hun ikke vondt i den. Derfor de kan gå i barnehagen med dette også, fordi man kan ikke stille diagnose før blemmene er der, men man er bare smittsom i dagene før blemmene kommer. Holder henne hjemme denne uka pga brennkoppene... Ser ut som de har tørket litt ut nå... Men fortsatt stygt:rolleyes:

28+5
Var hos jordmor i dag. Frøkna har en puls på 150. Blodtrykket mitt var 100/60. Jeg hadde utslag på urinprøven, så den blir sendt til dyrkning (L3+). 0-1 på ødem. Har gått opp 5,1 kg fra start til nå.
Nå er det nøyaktig 14 dager til jeg skal tilbake til samtale på sykehuset. Jordmor vil at jeg skal foreslå KS 19.desember, da vil jeg være 38+1...
Oi 19 desember er ikke lenge til :D Veldig fin dato da :D Da får dere en nydelig julegave å kose med på julaften :D

Skjønte det;)

Nja, hun sover hvertfall bedre, om ikke annet... Vi bader henne hver kveld i grønnsåpe, renser med klorexidin, smører med fucidin og brulidine. Det som er litt rart med den hånd, fot og munnsykdommen er at det virker som det klør mest før det er noe der. I går skulle hun ha meg til å ta henne på stortåa og det var ingenting der og hun drev å tok på foten når hun hadde mulighet, i dag var stortåa full en blemmer og i dag har hun ikke vondt i den. Derfor de kan gå i barnehagen med dette også, fordi man kan ikke stille diagnose før blemmene er der, men man er bare smittsom i dagene før blemmene kommer. Holder henne hjemme denne uka pga brennkoppene... Ser ut som de har tørket litt ut nå... Men fortsatt stygt:rolleyes:
For en ekkel sykdom :/ flere barn som har blitt smittet da?
Er heldigvis mot bedringens vei da :) kjente litt på den, er jeg klar for dette nå :p men det går nok bra

For en ekkel sykdom :/ flere barn som har blitt smittet da?
Er heldigvis mot bedringens vei da :) kjente litt på den, er jeg klar for dette nå :p men det går nok bra
Var visst to andre på avdelingen hennes som hadde fått den også.

Back
Topp