Huleboer!'s dagbok

God bedring med bihulebetennelsen, det er ikke noe gøy. Så håper virkelig den går over fortest mulig:)
Og masse lykke til med oppussing. Gøy, men slitsomt å pusse opp. Dessuten så er det så utrolig fantastisk når en først er ferdig og ser hvor bra det ble:)
Tusen takk! Håper det går fort over jeg også. Vi pusset opp der vi bodde sist også, så vi vet hva vi går til. Gleder meg til ferdig resultat:D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Takk:D
Har du forresten noen tips til meg? Hva du skulle ønske du gjorde anderledes og hva du helst ikke hadde trengt å gjøre?

♡Jente 05.07.2013♡
Skulle ønske vi kjøpte et annet gulv til stua, gulvet er fint men alle fotavttykk vises. Nå har vi katt og hund da, pluss at vi har 9 vindu i stua.
Veldig glad for at vi valgte smartpanel i hele huset. Kommer ikke til å sette opp kjøkken på nytt :p
Veldig glad i walk in closethn min! En ting jeg angrer på er at vi ikke laget plass til stellebord på badet, men det er jo ikke noe man må ha på badet men er kjekt. Det jeg kom på akkurat nå :p du får spørre om det er noe mer du lurer på :D

Skulle ønske vi kjøpte et annet gulv til stua, gulvet er fint men alle fotavttykk vises. Nå har vi katt og hund da, pluss at vi har 9 vindu i stua.
Veldig glad for at vi valgte smartpanel i hele huset. Kommer ikke til å sette opp kjøkken på nytt :p
Veldig glad i walk in closethn min! En ting jeg angrer på er at vi ikke laget plass til stellebord på badet, men det er jo ikke noe man må ha på badet men er kjekt. Det jeg kom på akkurat nå :p du får spørre om det er noe mer du lurer på :D
Mange gode tips her! Hva slags gulv har dere? Kan ikke du ringe meg?

♡Jente 05.07.2013♡

24+2
Var hos jordmor på mandag og da sendte hun henvisning til sykehuset om at jeg skal få samtale der. I dag er det lørdag og jeg fikk brev fra Ullevål i dag! Time 30/9.

♡Jente 05.07.2013♡

For en flott mage!

Håper du får en fin helg :)

25+2
Tusen takk jenter, så søte dere er:D

I dag har hulerboermannen vært på turnering i et nerdete kortspill(han vant hele greia), men da jeg skulle hente han stoppet bilen. Eller den virket hele veien, også stoppet vi bare innom butikken og da vi kom ut av butikken virket ikke bilen. Passer litt dårlig Kl 19 på en lørdagskveld når ungen er med. Viking kom og fikk visst start på den. Viser seg at det er noe dårlig kontakt og dårlig batteri og startsperra på bilen kikket jo selvfølgelig inn... Merkelig at vi aldri har fått noe forvarsel om dette tidligere... Vel vel... Sliten og passe ødelagt resulterte kvelden med å spy på gamlemåten. Bilen står utenfor, men for dårlig batteri til å låse opp med nøkkelen på avstand, så mandag morgen blir en spennende dag! Godt det bare er lørdag... (Noen minutter inn på søndag) Natta...

25+5
Ja, da spøy jeg masse i dag igjen! Hulerboermannen har feber, det har ikke jeg. Sliten og øm i hele kroppen, spesielt bekkenet.
God natt;)

Uff:/ håper du ikke blir smittet av mannen din!
Må husk å slappe av innimellom så du ikke sliter deg ut :)

26+1
I dag var jeg på svangerskapskontroll hos legen.
Puls på frøkna var 148. Urin var fin, blodtrykk redigerer jeg inn i morgen,(edit: 110/70) og samme med vekt.(edit: opp 3,9 kg fra start) Bærer disse barna høyt og målet på symfysen ligger fortsatt over streken på helsekortet.

Scampi med chili og hvitløk er virkelig ikke spyvennlig mat. Det er noe av det værste jeg har spydd opp til nå, og siden det var så vondt, spøy jeg selvsagt flere ganger. Blæh!

Last edited:
26+1
I dag var jeg på svangerskapskontroll hos legen.
Urin var fin, blodtrykk redigerer jeg inn i morgen, og samme med vekt. Bærer disse barna høyt og målet på symfysen ligger fortsatt over streken på helsekortet.

Scampi med chili og hvitløk er virkelig ikke spyvennlig mat. Det er noe av det værste jeg har spydd opp til nå, og siden det var så vondt, spøy jeg selvsagt flere ganger. Blæh!
Syns du skal slutte å spy nå stakkars flotte deg :( Håper alt går bra med deg snuppa! Hold deg frisk, ikke la huleboer mannen smitte deg :D

Så søte dere er... Ser ut som jeg slipper i dag, er bare kvalm i kveld:p . Nå skal jeg legge meg. Sov god:d

Jeg har lagd pavlova for første gang i dag. Den ble såååå god :D måtte seff overdrive litt med bærene, det skal jeg neste gang også. Så godt med masse bær :p
ImageUploadedByBV Forum1411930482.216213.jpg

26+5
I dag var jeg på Ullevål på gynekologisk undersøkelse og samtale for å se tilstanden etter forrige fødsel. Det er snart 15 mnd siden og jeg har fortsatt plager. Snakket om KS. Kom ikke frem til noe i dag. Hadde egentlig time 13.30, men kom ikke inn før Kl 15 pga forsinkelser... Har fått time igjen om tre uker.

26+5
I dag var jeg på Ullevål på gynekologisk undersøkelse og samtale for å se tilstanden etter forrige fødsel. Det er snart 15 mnd siden og jeg har fortsatt plager. Snakket om KS. Kom ikke frem til noe i dag. Hadde egentlig time 13.30, men kom ikke inn før Kl 15 pga forsinkelser... Har fått time igjen om tre uker.
Æsj hater å vente!!
Uff så trist at du fortsatt har plager :( Hva heller du mest mot selv da? Du får tenke litt gjennom det, prate med mannen og jordmor <3 Klem :)

Back
Topp