Så bra kjør forsiktig!God morgen! Har sovet godt, heldigvis! Har en lang biltur foran meg.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra kjør forsiktig!God morgen! Har sovet godt, heldigvis! Har en lang biltur foran meg.
♡Jente 05.07.2013♡
Niks, ikke noe oppkast i går! Bank i bordetHåper dere får en fin lørdag! Har du vært dårlig når du har vært bortreist? Hils Molly, da
Fra mobil.
Så bra!Niks, ikke noe oppkast i går! Bank i bordet
Nå skal vi straks til byen og kose oss. Skal hilse tilbake
♡Jente 05.07.2013♡
<3 Var kjempe koselig! Nei huffda Ikke mer spying!!22+3
Da var jeg hjemme igjen etter en flott helg hos fineste Molly. Det hjalp ikke å banke i bordet, for nå kastet jeg opp som en gris igjen! Hahahahaha
♡Jente 05.07.2013♡
Det smakte ikke så galt i dag og jeg er jo ikke underernært, så da går det bra.<3 Var kjempe koselig! Nei huffda Ikke mer spying!!
Gjør den det uansett? Jeg har sinnsykt innover, tviler på den popper utLurer på når navlen popper skikkelig ut. Nå er den bare stram.
♡Jente 05.07.2013♡
Aner virkelig ikke. Kommer kanskje ann på hvor stor du ender opp med å bli. Om du blir like stor som naboen, popper den nok uansett hvor innover den måtte væreGjør den det uansett? Jeg har sinnsykt innover, tviler på den popper ut
Prøver og unngå det daAner virkelig ikke. Kommer kanskje ann på hvor stor du ender opp med å bli. Om du blir like stor som naboen, popper den nok uansett hvor innover den måtte være
♡Jente 05.07.2013♡
Hehe, ikke alltid vi kan velge det...Prøver og unngå det da
♡ Februar 2015 ♡
Takk søte degFine magen