Huleboer!'s dagbok

Gratulerer med jente :-)

Hurra for lillesøster! Bra at alt gikk fint på OUL :)

Gratulerer med en jente<3

Sent from my iPhone using BV Forum

19+0
Var på kontroll hos legen i dag og hørte hjetelyden. Selv om vi hørte den på oul på mandag er det noe magisk med å høre den likevel. Blodtrykk og blodprosent var fin. Urinprøve slo ut på L3+, så den skulle sendes til dyrking. Siden jeg noen ganger føler at jeg må tisse, men bare får tisset noen dråper fikk jeg resept for uvi. I forrige svangerskap fikk jeg også det uten så mye symptomer.
"Det er viktig å være nøye når du tar urinprøven. Vask deg rundt skjede- og urinrørsåpningen først, med en hånddusj og eventuelt pH-nøytral såpe. Skyll deretter med rent vann. Tiss først litt i toalettet, deretter fører du et rent glass inn i urinstrålen for å samle urin til prøven, og så lar den siste posjonen gå i toalettet igjen. Du bør også holde kjønnsleppene fra hverandre med fingrene mens du tisser, da sikrer du en renest mulig urinprøve med riktig utslag."

Jeg har gått opp 100 gram fra jeg ble gravid.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Last edited:
Så heldig du er som har fått høre hjertelyd! Har bare sett hjerte har dunket på skjermen jeg :) får man høre hjertelyd på oul?

Så heldig du er som har fått høre hjertelyd! Har bare sett hjerte har dunket på skjermen jeg :) får man høre hjertelyd på oul?
Ja, det har jeg fått hver gang på ul. Hun skrur på lyden på pc'n. :D

♡Jente 05.07.2013♡

Da har vi solgt for 2.430.000! 130.000 over takst. Overtagelse er 5/9-14. Litt over tre uker til, veldig bra siden vi overtok huset 1/8-14. Da blir det ikke renter på to lån så veldig lenge.

♡Jente 05.07.2013♡

Hurra for salg av hus :D

Fra mobil.

20+1
Skikkelig sliten. I natt sov jeg fire timer...
Spøy som en gris i kveld. Først i do... Og ble så kvalm av det at jeg da spøy i vasken.. Det gjorde meg enda kvalmere... Løp ut på kjøkkenet og fikk hulerboermannen til å rydde opp på badet etter meg. Nå skal jeg sove... Håper jeg... Krysser fingrene for at frøkna snart har blitt vant med det nye huset og sover godt på natta.

♡Jente 05.07.2013♡

20+2
Kastet opp i kveld også.
Har kjent liv de siste dagene nå, sånn at jeg ikke er i tvil om at det faktisk er ungen og ikke bare tarmene og bobler. Nå i kveld kjente jeg det også på utsiden. Kunne nok gjort det tidligere også, men hun har alltid stoppet så fort jeg har lagt hånden på..men nå kjente jeg det:D

♡Jente 05.07.2013♡

Så trasig at du kaster opp :/
Men hurra for at du er over hallveis :D
Så hærlig å kjenne henne sparke :D

Æsj kaster du opp enda vennen :( Håper det gir seg snart, så du kan bare nyte siste rest av svangerskapet :D Helt villt at du er over hallveis :D

Hurra for halvveis :D Kjedelig at du fortsatt er dårlig :(

Så koselig at du kan kjenne spark på utsiden også! Nå er du halvveis, så nå kan denne kvalmen gi seg!

20+3
Da kastet jeg opp i kveld igjen! Håpene deres ble visst ikke hørt. Jeg tror nok kvalmen er her igjen pga jeg sliter meg litt ut om dagen med all flyttingen og sånn. Det er ikke mye tid til å hvile seg. Jeg ser heldigvis lyset i tunnelen.

♡Jente 05.07.2013♡

20+4
Her kommer nytt bilde... Nå vasker jeg ut det gamle soverommet. ImageUploadedByBV Forum1408349318.547919.jpg

♡Jente 05.07.2013♡

Gurimalla for en flott mage!

Back
Topp