Huleboer!'s dagbok

Så fin mage du har. Gleder meg til min og ser ut som en fiiin babymage:-)
Forresten gratulerer med salg av leiligheten:)

Så fin mage du har. Gleder meg til min og ser ut som en fiiin babymage:-)
Forresten gratulerer med salg av leiligheten:)
Hehe, ja, den kommer plutselig skal du se! Takk, var digg å bli ferdig med salget. Ikke like kult å vaske.. Hahaha:D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Hehe, ja, den kommer plutselig skal du se! Takk, var digg å bli ferdig med salget. Ikke like kult å vaske.. Hahaha:D

♡Jente 05.07.2013♡
Den gjør nok det;) Men gjør meg ikke noe at den ikke har vokst heller siden jeg har litt trøbbel med bekkenet.
Kan tenke meg det var nydelig. Men sikkert enda bedre når dere har levert den helt ifra dere og er ferdig med den prosessen og:)

Fortsatt 20+4
Kastet opp i kveld også...
Nå har vi endelig fått den nye senga, håper ryggen kjennes bedre ut i morgen.
I morgen har vesle frøkna første dag i barnehagen, vi gleder oss alle sammen. Dette trenger hun virkelig.:D

♡Jente 05.07.2013♡

20+6
I dag har frøkna sin andre barnehagedag. I dag skal hun sove og være der litt alene. Vi glemte å ta bilder i går, så da ble det bilder i dag. Fineste jenta❤️ImageUploadedByBV Forum1408512032.489241.jpg

♡Jente 05.07.2013♡

20+6
I dag har frøkna sin andre barnehagedag. I dag skal hun sove og være der litt alene. Vi glemte å ta bilder i går, så da ble det bilder i dag. Fineste jenta❤️Vis vedlegget 73477

♡Jente 05.07.2013♡
For en vakker liten tulle <3

♡ Februar 2015 ♡

20+6
I dag har frøkna sin andre barnehagedag. I dag skal hun sove og være der litt alene. Vi glemte å ta bilder i går, så da ble det bilder i dag. Fineste jenta❤️Vis vedlegget 73477

♡Jente 05.07.2013♡
Å ho er så nydelig!! ♥♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tusen takk! Sekken ble litt tung med matboks i, så hun vippet av steinen med ansiktet rett i det våte gresset. Hihihi :D

♡Jente 05.07.2013♡
Ååå, stakar lille søte! Hihi :) Skal ikke så mye til før de blir vippet :p

20+6

♡Jente 05.07.2013♡
ÅÅh, herlighet, hun er så liten og søt! Tenk at hun skal bli storesøster! :o

21+4
Kastet opp i går kveld og i kveld... Nå er jeg lei å spy på kvelden altså!
Dere har jo sikkert fått med dere fra skravletråden at det skjer litt mye om dagen. Tenkte jeg egentlig skulle oppdatere det her inne også for å vite hvor jeg finner det igjen, men det orker jeg ikke nå...
Har forresten vært hos frisøren i dag. Ble veldig fornøyd og Molly sier også at jeg har blitt fin, så da stoler vi på det :p

♡Jente 05.07.2013♡

Håper denne spyinga di går over snart, men kanskje det er pga at du styrer veldig for tiden? Så når ting har roet seg så roer det å seg :)
Håper det ordner seg dette med ny huset!
Når Molly sier det ble bra så trur jeg på det :D

21+4
Kastet opp i går kveld og i kveld... Nå er jeg lei å spy på kvelden altså!
Dere har jo sikkert fått med dere fra skravletråden at det skjer litt mye om dagen. Tenkte jeg egentlig skulle oppdatere det her inne også for å vite hvor jeg finner det igjen, men det orker jeg ikke nå...
Har forresten vært hos frisøren i dag. Ble veldig fornøyd og Molly sier også at jeg har blitt fin, så da stoler vi på det :p

♡Jente 05.07.2013♡
Hvordan har du klippet deg?

Håper denne spyinga di går over snart, men kanskje det er pga at du styrer veldig for tiden? Så når ting har roet seg så roer det å seg :)
Håper det ordner seg dette med ny huset!
Når Molly sier det ble bra så trur jeg på det :D
Det er nok uten tvil, all styringa. Får jo aldri tid til å slappe av. Nå gleder vi oss til vi har overtagelse på det andre stedet. Så vi slipper to steder. Da er man liksom heeeelt ferdig.

♡Jente 05.07.2013♡

Hvordan har du klippet deg?
Nei, altså... Forrige gang jeg var hos frisøren så striper jeg det. Det gjorde jeg nå også, men ble finere denne gangen. Jeg klipte også litt mer enn jeg pleier, men har fortsatt langt hår. Også har jeg det litt skrå i front, så hvis jeg setter i en strikk så faller det litt ned rundt ansiktet... Ikke klipt opp bak, for da ser håret mitt så fort slitt ut.

♡Jente 05.07.2013♡

22+0
Kastet opp 3 ganger i kveld. Myyyye! Nå skal jeg lade batterier før en lang kjøretur i morgen. Besøke fineste Molly hele helgen! Gleder meg masse :D

♡Jente 05.07.2013♡

Back
Topp