Så fin mage du har. Gleder meg til min og ser ut som en fiiin babymage
Forresten gratulerer med salg av leiligheten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fine magen <3
Tusen takk!Gurimalla for en flott mage!
Hehe, ja, den kommer plutselig skal du se! Takk, var digg å bli ferdig med salget. Ikke like kult å vaske.. HahahaSå fin mage du har. Gleder meg til min og ser ut som en fiiin babymage
Den gjør nok det Men gjør meg ikke noe at den ikke har vokst heller siden jeg har litt trøbbel med bekkenet.Hehe, ja, den kommer plutselig skal du se! Takk, var digg å bli ferdig med salget. Ikke like kult å vaske.. Hahaha
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
For en vakker liten tulle <320+6
I dag har frøkna sin andre barnehagedag. I dag skal hun sove og være der litt alene. Vi glemte å ta bilder i går, så da ble det bilder i dag. Fineste jentaVis vedlegget 73477
♡Jente 05.07.2013♡
Å ho er så nydelig!! ♥♥20+6
I dag har frøkna sin andre barnehagedag. I dag skal hun sove og være der litt alene. Vi glemte å ta bilder i går, så da ble det bilder i dag. Fineste jentaVis vedlegget 73477
♡Jente 05.07.2013♡
For en vakker liten tulle <3
♡ Februar 2015 ♡
Tusen takk! Sekken ble litt tung med matboks i, så hun vippet av steinen med ansiktet rett i det våte gresset. HihihiÅ ho er så nydelig!! ♥♥
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ååå, stakar lille søte! Hihi Skal ikke så mye til før de blir vippetTusen takk! Sekken ble litt tung med matboks i, så hun vippet av steinen med ansiktet rett i det våte gresset. Hihihi
♡Jente 05.07.2013♡
ÅÅh, herlighet, hun er så liten og søt! Tenk at hun skal bli storesøster!20+6
♡Jente 05.07.2013♡
I know! Det er så gøy at vi fikk til å få to tette!ÅÅh, herlighet, hun er så liten og søt! Tenk at hun skal bli storesøster!
Hvordan har du klippet deg?21+4
Kastet opp i går kveld og i kveld... Nå er jeg lei å spy på kvelden altså!
Dere har jo sikkert fått med dere fra skravletråden at det skjer litt mye om dagen. Tenkte jeg egentlig skulle oppdatere det her inne også for å vite hvor jeg finner det igjen, men det orker jeg ikke nå...
Har forresten vært hos frisøren i dag. Ble veldig fornøyd og Molly sier også at jeg har blitt fin, så da stoler vi på det
♡Jente 05.07.2013♡
Det er nok uten tvil, all styringa. Får jo aldri tid til å slappe av. Nå gleder vi oss til vi har overtagelse på det andre stedet. Så vi slipper to steder. Da er man liksom heeeelt ferdig.Håper denne spyinga di går over snart, men kanskje det er pga at du styrer veldig for tiden? Så når ting har roet seg så roer det å seg
Håper det ordner seg dette med ny huset!
Når Molly sier det ble bra så trur jeg på det
Nei, altså... Forrige gang jeg var hos frisøren så striper jeg det. Det gjorde jeg nå også, men ble finere denne gangen. Jeg klipte også litt mer enn jeg pleier, men har fortsatt langt hår. Også har jeg det litt skrå i front, så hvis jeg setter i en strikk så faller det litt ned rundt ansiktet... Ikke klipt opp bak, for da ser håret mitt så fort slitt ut.Hvordan har du klippet deg?
God morgen! Har sovet godt, heldigvis! Har en lang biltur foran meg.Off synes så synd på deg
Sov godt inatt, og kos deg masse i helgen med Molly