Så fine magen er.. gravidmager er bare så fint.23+1
I dag er frøkna 1 år og 2 mnd. Vis vedlegget 76215
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine magen er.. gravidmager er bare så fint.23+1
I dag er frøkna 1 år og 2 mnd. Vis vedlegget 76215
♡Jente 05.07.2013♡
Tusen takkSå fine magen er.. gravidmager er bare så fint.
Huff, hørtes ikke bra ut. Håper formen kommer seg raskt. Slitsomt å både være syk og gravid på en gang. God bedringHer har det bare blitt værre for hver time som har gått i dag. Vondt i hodet, fortsatt vondt i halsen og spydd som en gærning i kveld igjen. Nesten så jeg føler det ikke er gravidspying i kveld. Har også hostet og "slimet" litt fra halsen. Nå går jeg og legger meg.
♡Jente 05.07.2013♡
Hei, så hyggelig av deg! TakkHuff
God bedring!
Usj Sliter så sykt med hodepine selv om dagen men her kommer det av for lite næring og væske! Må du gå på en kur eller skal det gå over av seg selv? Da håper jeg du blir kvitt hodepinen og24+0
Var hos legen i dag fordi jeg har hatt så innmari intens og kraftig hodepine noen dager. Sånn at jeg tror hode skal eksplodere. Jeg har aldri vært plaget med hodepine før så jeg mistenkte svangerskapsmigrene, dog uten å egentlig vite helt hva det er, men den har vart så mange dager, paracet får den ikke til å gå bort og litt sånn.
Jeg leverte urinprøve som var fin, bt var fint (105/70), blodsukker var bra, blodprosent var bra (13) og ctg var på 5. Tok blodprøve for å sjekke stoffskifte også, bare for å ha gjort det. Legen kunne forøvrig fortelle meg at hodepinen trolig kommer av at jeg har fått bihulebetennelse. Han har likevel notert seg når jeg har hatt vondt i hodet og sånn, så får vi følge med på det. Det er ikke bare bare å konstatere om det er svangerskapsmigrene eller ikke. Foreløbig er jeg overlykkelige over at det kan se ut til at jeg "bare" har bihulebetennelse. Det går jo hvertfall over!!
God bedring
♡Jente 05.07.2013♡
Huff da!! Stakkars deg vennen Håper det "bare" er bihulene som tuller litt, da går det i vertfall over!! Stor klem til deg og god bedring <324+0
Var hos legen i dag fordi jeg har hatt så innmari intens og kraftig hodepine noen dager. Sånn at jeg tror hode skal eksplodere. Jeg har aldri vært plaget med hodepine før så jeg mistenkte svangerskapsmigrene, dog uten å egentlig vite helt hva det er, men den har vart så mange dager, paracet får den ikke til å gå bort og litt sånn.
Jeg leverte urinprøve som var fin, bt var fint (105/70), blodsukker var bra, blodprosent var bra (13) og ctg var på 5. Tok blodprøve for å sjekke stoffskifte også, bare for å ha gjort det. Legen kunne forøvrig fortelle meg at hodepinen trolig kommer av at jeg har fått bihulebetennelse. Han har likevel notert seg når jeg har hatt vondt i hodet og sånn, så får vi følge med på det. Det er ikke bare bare å konstatere om det er svangerskapsmigrene eller ikke. Foreløbig er jeg overlykkelige over at det kan se ut til at jeg "bare" har bihulebetennelse. Det går jo hvertfall over!!
God bedring
♡Jente 05.07.2013♡
Uffda vennen Blææææ teite bekkenløsning !! Håper de finner ut av det på røntgen etter fødsel, så du slipper å gå rundt med disse smertene !!23+4
Da har jeg vært på 24-ukerskontroll hos jordmor.
Urinprøve var fin, litt lavt blodtrykk(100/60) ødem 0-1, vektøkning 3,4 kg, første symfysemål ble også tatt. Ligger rett over streken på skjemaet. Gjorde det sist også. Ungen ligger høyt og tar lungene mine... Hjertelyd på lille var ca 140.
Hun sender henvisning til Ullevål i dag for at jeg skal få fødselsamtale.
Edit:
Da er jeg hjemme fra fysio, og fått konstatert bekkenløsning. Jeg er ikke en av ekstremtilfellene, men vondt nok likevel. Jeg har gått til fysio siden januar, da hos en annen enn nå og da var det ikke for bekkenløsning, men ryggplager som følge av forrige svangerskap og fødsel. Slik som fysio sier, ikke alltid så lett å skille mellom hvilke vondter som er hva. Etter han hadde trykket og klemt litt i dag kom han frem til at han ville kalle det bekkenløsning og at det ikke var tvil. Jeg har gått hos han nye et par-tre uker bare. Jeg skal likevel til røntgen etter fødsel, fordi han mistenker enten en virvel for mye ved halebeinet eller noe annet muffins som gjør at bekkenet låser seg. De plagene har jeg hatt periodevis siden 2004.... Vil det si at jeg noen ganger har bekkenlåsning, mens jeg også har bekkenløsning? Kan man selge kroppen på finn? Eller ebay?
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg skal ikke gjøre annet enn å skylle med nesehorn med saltvann i, bruke saltvannsdrååer og spise paracet. Fortalte legen at jeg hadde tatt en paracet på dagen på tirsdag og en på natta da hodepinen var på 10, og da ble han sur! "Du skal hvertfall ta to om gangen og oftere iløpet av dagen når du har det sånn her. Ikke rart de ikke funket for deg!!!" I går kveld tok jeg to da hodepinen var på 8, og den gikk faktisk bort. Presset var der, men selve pinen gikk vekk. Det var såååå deilig nå er den tilbake igjen. Jeg kommer ikke til å tygge tabletter, men kommer til å ta når jeg har anledning til å hvile meg litt og sånn om det er veldig ille.Usj Sliter så sykt med hodepine selv om dagen men her kommer det av for lite næring og væske! Må du gå på en kur eller skal det gå over av seg selv? Da håper jeg du blir kvitt hodepinen og
♡ Februar 2015 ♡
TakkUff! God bedring til deg, krysser for at det "bare" er bihullsbetennelse.
Så bra dere fikk penger de kommer godt med nå når dere må fikse div.
Huff da!! Stakkars deg vennen Håper det "bare" er bihulene som tuller litt, da går det i vertfall over!! Stor klem til deg og god bedring <3
Tusen takk søte deg! Baller på seg med mye rart om dagen! Heldigvis er hulerboermannen en heltUffda vennen Blææææ teite bekkenløsning !! Håper de finner ut av det på røntgen etter fødsel, så du slipper å gå rundt med disse smertene !!