Huleboer!'s dagbok

Jeg syntes det var nå nylig vi satt og skravlet i fellestråden og sutret over manglende spirer, og plutselig er OUL rett rundt hjørnet!

Jeg har også fått innkalling, bare 5 uker igjen :D

Fra mobil.

Jeg syntes det var nå nylig vi satt og skravlet i fellestråden og sutret over manglende spirer, og plutselig er OUL rett rundt hjørnet!

Jeg har også fått innkalling, bare 5 uker igjen :D

Fra mobil.
Ja, tenke seg til! Det er jo bare fantastisk:D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Skal du på oul til mandag? :D Vi vet jo hva du får da, men stas allikevel :)

♡ Februar 2015 ♡

Skal du på oul til mandag? :D Vi vet jo hva du får da, men stas allikevel :)

♡ Februar 2015 ♡
17+6 i dag og nøyaktig en uke igjen til oul :)
Jeg er mest spent på terminen egentlig. Jeg har menstermin 2/1, men siden jeg hadde sen eggløsning mener jeg selv at terminen bør flyttes til 6/1. På ul i uke 13 sa hun at om hun i det hele tatt skulle flytte meg var det i såfall to dager den andre veien, altså nyttårsaften!!! Det er jo ikke snakk om mange dager og ungen kommer når den kommer, men likevel.... Blir gøy å dobbeltsjekke at det faktisk er ei jente, siden det var så tidlig sist. Jeg gleder meg masse:D

♡Jente 05.07.2013♡

17+6 i dag og nøyaktig en uke igjen til oul :)
Jeg er mest spent på terminen egentlig. Jeg har menstermin 2/1, men siden jeg hadde sen eggløsning mener jeg selv at terminen bør flyttes til 6/1. På ul i uke 13 sa hun at om hun i det hele tatt skulle flytte meg var det i såfall to dager den andre veien, altså nyttårsaften!!! Det er jo ikke snakk om mange dager og ungen kommer når den kommer, men likevel.... Blir gøy å dobbeltsjekke at det faktisk er ei jente, siden det var så tidlig sist. Jeg gleder meg masse:D

♡Jente 05.07.2013♡
Ja, da blir det hvertfall spennende :) Kanskje det blir en nyttårsbaby :D Jeg trodde egentlig ikke man kunne se tydelig at det var jente så tidelig jeg? Vi skal på ul 12+5 og jeg hadde jo såklart håper de kunne sett bittelitt :p

♡ Februar 2015 ♡

En dag igjen til oul! Eller en og en halv da, siden det er natt nå :P

Gleder meg til du skal på oul :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Spennende :D

18+5 i dag og dagene går i ett etter at vi fikk nøkkelen til nye huset for 3 dager siden. Skulle egentlig ha barnevakt dagen etter overtagelse, men der hadde ungene fått vannkopper. Jeg har prøvd å smitte hun ved to anledninger uten at hun har fått det, men nå passer det veldig dårlig, midt i flyttingen og barnehageoppsrart og at fosteret faktisk kan bli smittet av en merkelig grunn... Jeg har jo hatt det, men var visst farlig likevel.
Ting tar mye lenger tid når man skal passe på en unge midt i flyttingen.

Ja, tenk! I morgen er det oul! Jeg er spent på når terminen faktisk blir altså! Og ganske spent på om det faktisk er ei jente til eller ikke...

♡Jente 05.07.2013♡

18+5 i dag og dagene går i ett etter at vi fikk nøkkelen til nye huset for 3 dager siden. Skulle egentlig ha barnevakt dagen etter overtagelse, men der hadde ungene fått vannkopper. Jeg har prøvd å smitte hun ved to anledninger uten at hun har fått det, men nå passer det veldig dårlig, midt i flyttingen og barnehageoppsrart og at fosteret faktisk kan bli smittet av en merkelig grunn... Jeg har jo hatt det, men var visst farlig likevel.

Ja, tenk! I morgen er det oul! Jeg er spent på når terminen faktisk blir altså! Og ganske spent på om det faktisk er ei jente til eller ikke...

♡Jente 05.07.2013♡
Send melding med engang!!!!!! :D:D:D Jeg er SÅ spent på dine vegne <3

♡Jente 05.07.2013♡
Gratulerer med å ha fått nøklene til nytt hus :D Jeg er så spent på dine vegne i morgen. Lov å oppdater da :D

♡ Februar 2015 ♡

Jeg er også spent! Hilsen enda en i heiagjengen din :D

Fra mobil.

18+4
Nå har dommen kommet.
Liten oppdatering først.
Natrontesten sier jente.
Fødselskartet sier jente.
Formen min sier jente ift forrige gang.
Ul i uke 13 sier jente
Oul i dag sier jente:D

Menstermin er 2/1
Eltermin er 6/1
Termin etter ul i uke 13 var 31/12-2/1
Termin etter oul 4/1

Om jenta kommer 5/1 blir det nøyaktig 1,5 år mellom jentene våre.

Alt sto bra til, hun sprellet masse og hadde fine syntetiske mål.

Morkaken ligger på fremre vegg, så jeg kjenner ikke så mye bevegelse enda.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Gratulerer med vel overstått oul :D Så bra at alt så fint ut :)

♡ Februar 2015 ♡

<3<3 FANTASTISK vennen !

ImageUploadedByBV Forum1407228099.518433.jpg
Lille jenta vår ✌️

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Back
Topp