Huleboer!'s dagbok

Stemmer det. Den koster det samme overalt. 8200,-
Understell 3600,-
Bag 2300,-
Sportsdel 2300,-
Vi kjøpte den på kattis i Strømstad og betale 8200 sek, så da får vi kursen som er bedre enn den norske i tillegg til at vi fikk med stelleveske på kjøpet og den koster vanligvis ca kr 1000,-
Regntrekk koster 349 kroner, men fikk 10% på de siden jeg kjøpte to. Betalte 628 sek for regntrekkene.
Takk for info! Kjøpte Nitroen der, og var veldig fornøyd med kundeservicen. Enda vi kom 15 min før stengetid fikk vi full demonstrasjon av vogna.

Takk for info! Kjøpte Nitroen der, og var veldig fornøyd med kundeservicen. Enda vi kom 15 min før stengetid fikk vi full demonstrasjon av vogna.
Ja, de var virkelig fantastiske:D vi kom 15 minutter etter åpning, så vi hadde mange timer på oss:D

30+5
Var på Ullevål for andre gang i dag og snakket med en overlege ang KS. Han ga meg ikke noe valg engang, det blir KS uansett om jeg vil eller ikke. Han vil at jeg skal bli fulgt opp av en gynekolog etter ammeperioden for å se på mulighetene for rekonstruksjon eller plastisk kirurgi. Han tror en fødsel til vil forverre det som allerede er dårlig der. Datoen blir mandag 22. Desember 2014. Det er 13 dager før termin. Jeg vil da være i uke 38+4
Julaften hos oss i år blir 4. Søndag i advent og frøkna skal få all den oppmerksomheten hun trenger før hun blir storesøster dagen etter:D

Godt å få en dato :)
Blir nok en fin jul fordi om dere ikke feirer den akkurat den 24.des :)

Det håper jeg også. Må faste fra midtnatt, men vi spiser jo julematen lenge før det og jeg kommer nok til å være i seng ganske så tidlig søndag kveld:)

Last edited:
Bra du fikk dato og at du kommer til å bli oppfulgt godt etter tid m tanke på sist fødsel! :-)
Blir ei koslig jul for dere :-)

Ja, jeg føler meg litt letta nå. På en måte var det litt godt å vite at jeg ikke fikk ta avgjørelsen selv pga tilstanden der nede, på en annen måte var det litt skummelt å få bekreftet at det faktisk var sååå dårlig... Jula blir nok flott. Blir kos å feire julaften helgen før og gi frøkna full oppmerksomhet. Resten av romjulen blir nok bare slitsom;)

Ja, jeg føler meg litt letta nå. På en måte var det litt godt å vite at jeg ikke fikk ta avgjørelsen selv pga tilstanden der nede, på en annen måte var det litt skummelt å få bekreftet at det faktisk var sååå dårlig... Jula blir nok flott. Blir kos å feire julaften helgen før og gi frøkna full oppmerksomhet. Resten av romjulen blir nok bare slitsom;)

Ja! Veldig greit med en medisinskgrunn så en selv slepper og bestemme om hva du føler er best! Godt de skal prøve og ordne oppi det etter dette svangerskapet:-) Kjekt med flere januarmammar som skal ta ks i desember! Håper du kommer deg fort etter keisersnittet, men blir nok litt tungt med to små. Men godt dere har romjulen og bli kjent på og med nye rutiner og slikt!

Så bra at du har fått dato! Julefeiring på forhånd blir nok helt flott :)

Ja! Veldig greit med en medisinskgrunn så en selv slepper og bestemme om hva du føler er best! Godt de skal prøve og ordne oppi det etter dette svangerskapet:-) Kjekt med flere januarmammar som skal ta ks i desember! Håper du kommer deg fort etter keisersnittet, men blir nok litt tungt med to små. Men godt dere har romjulen og bli kjent på og med nye rutiner og slikt!
Ja, flott at jeg ikke er alene:) hvilken dato gikk du igjen? 16/12?

31+4 og 7 uker igjen til KS.
Har tidvis så sterke kynnere at jeg kvekker til og sier høyt auuuauuu! Bekkenløsningen er der enda, fikk bekkenbelte av fysio sist, men fikk beskjed om at jeg ikke får lov til å bruke det for mye, for da svekker jeg muskelgruppen rundt bekkenet som må ha styrke til fødsel og etter fødsel. Og det spilte ingen rolle for han om det var KS... Så skal ikke overdrive bruken. Kvalmen kommer stort dett bare på kvelden nå. Siste uka jeg har faktisk hatt en hel natt søvn. Jeg sov 7 timer sammenhengende uten å tisse engang. Våknet ikke av at han la seg senere enn meg, det har aldri skjedd før. Det var fantastisk deilig og håper jeg får flere slike dager.
Legger med dagens bilde. ImageUploadedByBV Forum1415053868.868318.jpg

Bra kvalmen har gitt seg litt.
Så godt å sove sammenhengende så lenge :)
Fine magen :D

Hvordsn går det med deg? :)
Hei søte! Jeg har revet ut ting fra vaskerommet i dag fordi rørlegger skulle komme i morgen, og han har avlyst NÅ! Kjenner jeg blir helt matt! Glemte å ta bilde før jeg startet. ImageUploadedByBV Forum1415377849.388858.jpg
Sånn ble det...ImageUploadedByBV Forum1415377881.541908.jpg
Planen er å ha vask og tørk ved siden av hverandre på venstre side og vask der hvor tørk står nå. Bytte vvb og skap og benk hele veien. Skal male flisene mørk grå og veggene lys grå. Innredningen blir hvit. Døra på høyre side blir tettet.
Var på svangerskapskontroll i går 32+0 og alt var fint utenom urinen igjen. L2+, så den blir sendt til dyrkning. Alt annet var flott og hodet er ned og hjertet går i 140... Fortsatt kraftige kynnere.

Så stort og flott vaskerom:D
Blir nok råfint når dere er ferdig!

Så stort og flott vaskerom:D
Blir nok råfint når dere er ferdig!
Takk! Jeg har virkelig trua! Gleder meg som en liten unge! Alt stopper bare så veldig opp når rørleggeren plutselig ikke kan komme i morgen som avtalt! Bah... :eek:

Det blir nok SÅ fint når dere blir ferdig :D :D <3 Gleder meg til å se bilder underveis!

Back
Topp