Tusen takk! Timen er 10.30...Lykke til i morgen! Gleder meg på rapport
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Timen er 10.30...Lykke til i morgen! Gleder meg på rapport
Takk for info! Kjøpte Nitroen der, og var veldig fornøyd med kundeservicen. Enda vi kom 15 min før stengetid fikk vi full demonstrasjon av vogna.Stemmer det. Den koster det samme overalt. 8200,-
Understell 3600,-
Bag 2300,-
Sportsdel 2300,-
Vi kjøpte den på kattis i Strømstad og betale 8200 sek, så da får vi kursen som er bedre enn den norske i tillegg til at vi fikk med stelleveske på kjøpet og den koster vanligvis ca kr 1000,-
Regntrekk koster 349 kroner, men fikk 10% på de siden jeg kjøpte to. Betalte 628 sek for regntrekkene.
Ja, de var virkelig fantastiske vi kom 15 minutter etter åpning, så vi hadde mange timer på ossTakk for info! Kjøpte Nitroen der, og var veldig fornøyd med kundeservicen. Enda vi kom 15 min før stengetid fikk vi full demonstrasjon av vogna.
Ja, jeg føler meg litt letta nå. På en måte var det litt godt å vite at jeg ikke fikk ta avgjørelsen selv pga tilstanden der nede, på en annen måte var det litt skummelt å få bekreftet at det faktisk var sååå dårlig... Jula blir nok flott. Blir kos å feire julaften helgen før og gi frøkna full oppmerksomhet. Resten av romjulen blir nok bare slitsom
Ja, flott at jeg ikke er alene hvilken dato gikk du igjen? 16/12?Ja! Veldig greit med en medisinskgrunn så en selv slepper og bestemme om hva du føler er best! Godt de skal prøve og ordne oppi det etter dette svangerskapet Kjekt med flere januarmammar som skal ta ks i desember! Håper du kommer deg fort etter keisersnittet, men blir nok litt tungt med to små. Men godt dere har romjulen og bli kjent på og med nye rutiner og slikt!
TakkVar det slik at du ikke skal lage nytt babynest?Bra kvalmen har gitt seg litt.
Så godt å sove sammenhengende så lenge
Fine magen
Tenkte å kjøpe meg symaskin nå om det går i orden med forsikringspengene. Mannen skal ringe i dag så er spent. Så tenker å lage nytt om jeg får kjøpt meg maskinTakkVar det slik at du ikke skal lage nytt babynest?
Hei søte! Jeg har revet ut ting fra vaskerommet i dag fordi rørlegger skulle komme i morgen, og han har avlyst NÅ! Kjenner jeg blir helt matt! Glemte å ta bilde før jeg startet.Hvordsn går det med deg?
Takk! Jeg har virkelig trua! Gleder meg som en liten unge! Alt stopper bare så veldig opp når rørleggeren plutselig ikke kan komme i morgen som avtalt! Bah...Så stort og flott vaskerom
Blir nok råfint når dere er ferdig!