Huleboer!'s dagbok

Takk! Jeg har virkelig trua! Gleder meg som en liten unge! Alt stopper bare så veldig opp når rørleggeren plutselig ikke kan komme i morgen som avtalt! Bah... :eek:
Ja, er det ikke typisk?!:rolleyes:
Men dere kommer jo i mål til slutt uansett:D

Ja, vi har seks uker på oss til vaskerommet, babyrommet, stua og kjøkkenet... Og deler av det elektriske...

Oi se der ja! Sånn du forklarer det så blir det nok kjempefint! Gleder meg på flere bilder. Så teit å avlyse da :o

Håper de ikke finner noe i urinen din. Bra at alt ellers er bra :)

Så utrolig kjipt at han ikke kunne komme når du har jobbet så fælt for å gjøre klart :o
Har dere fått en ny dato da?

Nå nærmer det seg virkelig! 6 uker igjen, sånn ca?
Har rørlegger vært og fikset for dere nå, da? Blir nok deilig når alt er fikset :)

Nå nærmer det seg virkelig! 6 uker igjen, sånn ca?
Har rørlegger vært og fikset for dere nå, da? Blir nok deilig når alt er fikset :)
På mandag var det 6 uker igjen, og det er onsdag i dag, så nå nærmer det seg veldig. Rørleggeren var her i går, han ble ikke ferdig, men kommer tilbake til fredag. Gleder meg til alt er ferdig nå altså.

På mandag var det 6 uker igjen, og det er onsdag i dag, så nå nærmer det seg veldig. Rørleggeren var her i går, han ble ikke ferdig, men kommer tilbake til fredag. Gleder meg til alt er ferdig nå altså.

Gleder meg til å se når alt er ferdig jeg :D

Du må legge ut før- og etterbilder:D

Hvordan går det med deg vennen? :D Tenk snart bare 1mnd igjen til snuppa di kommer :D :D

Hvordan går det med deg vennen? :D Tenk snart bare 1mnd igjen til snuppa di kommer :D :D
Nå har jeg to elektrikere her fra jobben som jobber som to helter. De kommer tilbake på torsdag. Helt fjernt å måtte ringe jobben og bestille elektriker når jeg er det selv, men har hverken energi eller kropp til å krabbe på et loft nå for å få nye kurser til kjøkkenet. Bekkenet mitt verker, men jeg er happy for at vi endelig er så godt i gang med oppussingen.
Alt bra med deg?

33+1
I dag har vi holdt på litt...
Pigget opp fliser på kjøkkenet...
ImageUploadedByBV Forum1416095786.345544.jpg
Nå er det bare flislimet igjen
ImageUploadedByBV Forum1416095824.461237.jpg
Vi har revet kjøkkenet:
ImageUploadedByBV Forum1416095895.219278.jpg
Da ble det litt anderledes..ImageUploadedByBV Forum1416095967.908226.jpg
Deretter rev vi veggen... Vi fant en rosa klut inni veggen!.ImageUploadedByBV Forum1416096014.662524.jpg
Litt og littImageUploadedByBV Forum1416096050.399113.jpg
AltImageUploadedByBV Forum1416096093.867774.jpg
ImageUploadedByBV Forum1416096122.888686.jpg

Fått gjort litt der ja :)
Kjekt med en ekstra klut og da :p haha
Kommer til å bli kjempefint hos dere etterhvert nå. Gleder meg til å se sluttresultatet :)

Se der ja!! Nå er dere i gang :D

Ja, nå er vi skikkelig i gang.
ImageUploadedByBV Forum1416229503.910735.jpg
Blir så bra med hvitt tak!! Snekkeren setter inn skyvedører og kjøkkenet og montørene kommer i morgen.

Det blir kjempe bra :D Gleder meg til å se "endelig resultat" :D

Back
Topp