Ja, er det ikke typisk?!Takk! Jeg har virkelig trua! Gleder meg som en liten unge! Alt stopper bare så veldig opp når rørleggeren plutselig ikke kan komme i morgen som avtalt! Bah...![]()
Men dere kommer jo i mål til slutt uansett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er det ikke typisk?!Takk! Jeg har virkelig trua! Gleder meg som en liten unge! Alt stopper bare så veldig opp når rørleggeren plutselig ikke kan komme i morgen som avtalt! Bah...![]()
Han sa mandag eller tirsdag... Gjenstår å seSå utrolig kjipt at han ikke kunne komme når du har jobbet så fælt for å gjøre klart
Har dere fått en ny dato da?
På mandag var det 6 uker igjen, og det er onsdag i dag, så nå nærmer det seg veldig. Rørleggeren var her i går, han ble ikke ferdig, men kommer tilbake til fredag. Gleder meg til alt er ferdig nå altså.Nå nærmer det seg virkelig! 6 uker igjen, sånn ca?
Har rørlegger vært og fikset for dere nå, da? Blir nok deilig når alt er fikset![]()
På mandag var det 6 uker igjen, og det er onsdag i dag, så nå nærmer det seg veldig. Rørleggeren var her i går, han ble ikke ferdig, men kommer tilbake til fredag. Gleder meg til alt er ferdig nå altså.
Det gjør jammen jeg ogsåGleder meg til å se når alt er ferdig jeg![]()
Du må legge ut før- og etterbilderPå mandag var det 6 uker igjen, og det er onsdag i dag, så nå nærmer det seg veldig. Rørleggeren var her i går, han ble ikke ferdig, men kommer tilbake til fredag. Gleder meg til alt er ferdig nå altså.
Jeg ogsåDet gjør jammen jeg også![]()
Nå har jeg to elektrikere her fra jobben som jobber som to helter. De kommer tilbake på torsdag. Helt fjernt å måtte ringe jobben og bestille elektriker når jeg er det selv, men har hverken energi eller kropp til å krabbe på et loft nå for å få nye kurser til kjøkkenet. Bekkenet mitt verker, men jeg er happy for at vi endelig er så godt i gang med oppussingen.Hvordan går det med deg vennen?Tenk snart bare 1mnd igjen til snuppa di kommer
![]()
![]()