Ja, er det ikke typisk?!Takk! Jeg har virkelig trua! Gleder meg som en liten unge! Alt stopper bare så veldig opp når rørleggeren plutselig ikke kan komme i morgen som avtalt! Bah...
Men dere kommer jo i mål til slutt uansett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er det ikke typisk?!Takk! Jeg har virkelig trua! Gleder meg som en liten unge! Alt stopper bare så veldig opp når rørleggeren plutselig ikke kan komme i morgen som avtalt! Bah...
Han sa mandag eller tirsdag... Gjenstår å seSå utrolig kjipt at han ikke kunne komme når du har jobbet så fælt for å gjøre klart
Har dere fått en ny dato da?
På mandag var det 6 uker igjen, og det er onsdag i dag, så nå nærmer det seg veldig. Rørleggeren var her i går, han ble ikke ferdig, men kommer tilbake til fredag. Gleder meg til alt er ferdig nå altså.Nå nærmer det seg virkelig! 6 uker igjen, sånn ca?
Har rørlegger vært og fikset for dere nå, da? Blir nok deilig når alt er fikset
På mandag var det 6 uker igjen, og det er onsdag i dag, så nå nærmer det seg veldig. Rørleggeren var her i går, han ble ikke ferdig, men kommer tilbake til fredag. Gleder meg til alt er ferdig nå altså.
Det gjør jammen jeg ogsåGleder meg til å se når alt er ferdig jeg
Du må legge ut før- og etterbilderPå mandag var det 6 uker igjen, og det er onsdag i dag, så nå nærmer det seg veldig. Rørleggeren var her i går, han ble ikke ferdig, men kommer tilbake til fredag. Gleder meg til alt er ferdig nå altså.
Jeg ogsåDet gjør jammen jeg også
Nå har jeg to elektrikere her fra jobben som jobber som to helter. De kommer tilbake på torsdag. Helt fjernt å måtte ringe jobben og bestille elektriker når jeg er det selv, men har hverken energi eller kropp til å krabbe på et loft nå for å få nye kurser til kjøkkenet. Bekkenet mitt verker, men jeg er happy for at vi endelig er så godt i gang med oppussingen.Hvordan går det med deg vennen? Tenk snart bare 1mnd igjen til snuppa di kommer