Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, nå er det 29 dager igjen!Nå er det bare en måneds tid til babyen din kommer! Jeg kjenner at jeg begynner å bli utålmodig selv, syntes tiden bare kunne ha hoppet frem to måneder
Nå er jeg sykemeldt i halvannen uke for å roe litt ned. Har hatt mye svimmelhet, uvelhet og hjertebank den siste tiden, så nå blir det en liten pause før jeg er tilbake på jobb i 3 uker før juleferie.
Er du i full jobb fortsatt + driver med oppussing eller har du "bare" oppussingen dere driver med nå? Pass på at du ikke sliter deg helt ut før den lille kommer!Ja, nå er det 29 dager igjen!
Så bra du kan få hvile deg litt. Kjenner jeg blir litt misunnelig på den! Hehe...
Jeg går på svangerskapspenger. Er elektriker...Er du i full jobb fortsatt + driver med oppussing eller har du "bare" oppussingen dere driver med nå? Pass på at du ikke sliter deg helt ut før den lille kommer!
Nå om dagen har jeg ikke annet valg. Hadde det vært opp til meg hadde jeg holdt sengen... Nå sitter jeg hos legen... Håper jeg ikke har lungebetennelse, men håper jeg kan få et eller annet så jeg blir bedre. Dette funker skikkelig dårlig.Du må prøve å ta litt vare på deg selv også. Men vet det ikke er lett når en har mye som står på programmet som må gjøre ferdig.
Men jeg er helt imponert over alt du får til/orker å være med på. Jeg har selv helt kapitulert, og jobber bare 10-20 % samt møte opp til kontroller. Mer enn det klarer ikke jeg
Det stemmer, ja. Går litt i surr med hvem som gjør hva. Det må da være liv å be om en pausedag fra oppussing sånn at du får hentet deg litt inn igjen.Jeg går på svangerskapspenger. Er elektriker...
Huff da. Håper ikke du har lungebetennelse da. Kjipt når man bare er nødt altså. God bedring og masse lykke til ihvertfall.Nå om dagen har jeg ikke annet valg. Hadde det vært opp til meg hadde jeg holdt sengen... Nå sitter jeg hos legen... Håper jeg ikke har lungebetennelse, men håper jeg kan få et eller annet så jeg blir bedre. Dette funker skikkelig dårlig.
Da hadde det ikke bare blitt en dag. Er håndtverkere og sånn som invaderer her. Vegger, issolasjon og mye annet svever rundt. Umulig å gå inne uten sko... Ber jeg om utsettelse så kommer dem ikke tilbake på over en uke. Enkelte ting må vi ha ferdig før onsdag da kjøkkenmontørene kommer tilbake, så det går hvertfall ikke Ann å vente akkurat nå. Ungen skal i barnehage, middag må lages, klær må vaskes (over to uker siden sist). Blir ikke så mye oppussing i dag, men alt det andre + litt sparkling og pussing. Var hos legen i sta. Han puttet en pinne langt opp i nesa og tok en prøve. Får svar i slutten av uka.Det stemmer, ja. Går litt i surr med hvem som gjør hva. Det må da være liv å be om en pausedag fra oppussing sånn at du får hentet deg litt inn igjen.
Tusen takk! Nå skal jeg begynne å skru skap til vaskerommet (frokost først)Så flink du har vært snuppa Gleder meg til å se når kjøkkenet har kommet på plass !
Huff, håper oppkasten er ferdig snart!
Tusen takk! Nå skal jeg begynne å skru skap til vaskerommet (frokost først)
Hele kroppen verker, men takk! Skal prøve. Tusen takk for i gårDu får kose deg med frokost og skruing da
Hele kroppen verker, men takk! Skal prøve. Tusen takk for i går
Jatakk, det vil jeg gjerne. Bare send, så fikser vi detaljene ringer deg når jeg starter på neste skap Jeg har handsfriOi, blir helt svett av å lese hva du driver med om dagene håper du tar vare på deg selv innimellom slaga!
Om du vil koble av en dag så har du nr mitt
Men vil du kjøpe babynestet? Har sydd meg nytt