Huleboer!'s dagbok

Nå er hun snart ute ♡

Håper jeg hvertfall snart blir frisk. Sa til huleboermannen at jeg måtte ringe meg inn syk og spurte hvem jeg skulle ringe. Kjenner virkelig på den med at man faktisk ikke har tid til å være syk. I dag har vi holdt på i 14 timer og det ser ut som vi bare har rotet mer enn hva vi har fått på plass... Men vi har fått gjort nye altså, er bare at det ikke synes så godt. I dag er det bare 30 dager igjen. 22/11 i dag og ungen kommer 22/12. (Eller iløpet av helgen om jeg ikke roer litt ned!)

Nå er det bare en måneds tid til babyen din kommer! Jeg kjenner at jeg begynner å bli utålmodig selv, syntes tiden bare kunne ha hoppet frem to måneder :P

Nå er jeg sykemeldt i halvannen uke for å roe litt ned. Har hatt mye svimmelhet, uvelhet og hjertebank den siste tiden, så nå blir det en liten pause før jeg er tilbake på jobb i 3 uker før juleferie.

Nå er det bare en måneds tid til babyen din kommer! Jeg kjenner at jeg begynner å bli utålmodig selv, syntes tiden bare kunne ha hoppet frem to måneder :P

Nå er jeg sykemeldt i halvannen uke for å roe litt ned. Har hatt mye svimmelhet, uvelhet og hjertebank den siste tiden, så nå blir det en liten pause før jeg er tilbake på jobb i 3 uker før juleferie.
Ja, nå er det 29 dager igjen!
Så bra du kan få hvile deg litt. Kjenner jeg blir litt misunnelig på den! Hehe...

34+2
I går jobbet vi med oppussingen i 14 timer og i dag 9 timer. Kommer til å måtte holde på hver kveld når ungen er i seng i lange tider fremover for å bli ferdig til jul og til den neste ungen kommer.
Kastet opp og blødde neseblod i kveld også. Hosten har tatt seg veldig opp. Sånn sinnsykt... Hoster opp grønne tykke klumper, vondt i halsen, føler meg blek og snørrer og slimer mye. Hosten er tørr. Har så lyst på cosylan, men vet jeg ikke skal ta det nå... Den står bare i kjøleskapet og roper veldig høyt.
Natta...

Ja, nå er det 29 dager igjen!
Så bra du kan få hvile deg litt. Kjenner jeg blir litt misunnelig på den! Hehe...
Er du i full jobb fortsatt + driver med oppussing eller har du "bare" oppussingen dere driver med nå? Pass på at du ikke sliter deg helt ut før den lille kommer!

Er du i full jobb fortsatt + driver med oppussing eller har du "bare" oppussingen dere driver med nå? Pass på at du ikke sliter deg helt ut før den lille kommer!
Jeg går på svangerskapspenger. Er elektriker...

Du må prøve å ta litt vare på deg selv også. Men vet det ikke er lett når en har mye som står på programmet som må gjøre ferdig.
Men jeg er helt imponert over alt du får til/orker å være med på. Jeg har selv helt kapitulert, og jobber bare 10-20 % samt møte opp til kontroller. Mer enn det klarer ikke jeg:(

Du må prøve å ta litt vare på deg selv også. Men vet det ikke er lett når en har mye som står på programmet som må gjøre ferdig.
Men jeg er helt imponert over alt du får til/orker å være med på. Jeg har selv helt kapitulert, og jobber bare 10-20 % samt møte opp til kontroller. Mer enn det klarer ikke jeg:(
Nå om dagen har jeg ikke annet valg. Hadde det vært opp til meg hadde jeg holdt sengen... Nå sitter jeg hos legen... Håper jeg ikke har lungebetennelse, men håper jeg kan få et eller annet så jeg blir bedre. Dette funker skikkelig dårlig.

Jeg går på svangerskapspenger. Er elektriker...
Det stemmer, ja. Går litt i surr med hvem som gjør hva. Det må da være liv å be om en pausedag fra oppussing sånn at du får hentet deg litt inn igjen.

Nå om dagen har jeg ikke annet valg. Hadde det vært opp til meg hadde jeg holdt sengen... Nå sitter jeg hos legen... Håper jeg ikke har lungebetennelse, men håper jeg kan få et eller annet så jeg blir bedre. Dette funker skikkelig dårlig.
Huff da. Håper ikke du har lungebetennelse da. Kjipt når man bare er nødt altså. God bedring og masse lykke til ihvertfall.

Det stemmer, ja. Går litt i surr med hvem som gjør hva. Det må da være liv å be om en pausedag fra oppussing sånn at du får hentet deg litt inn igjen.
Da hadde det ikke bare blitt en dag. Er håndtverkere og sånn som invaderer her. Vegger, issolasjon og mye annet svever rundt. Umulig å gå inne uten sko... Ber jeg om utsettelse så kommer dem ikke tilbake på over en uke. Enkelte ting må vi ha ferdig før onsdag da kjøkkenmontørene kommer tilbake, så det går hvertfall ikke Ann å vente akkurat nå. Ungen skal i barnehage, middag må lages, klær må vaskes (over to uker siden sist). Blir ikke så mye oppussing i dag, men alt det andre + litt sparkling og pussing. Var hos legen i sta. Han puttet en pinne langt opp i nesa og tok en prøve. Får svar i slutten av uka. ImageUploadedByBV Forum1416835448.012714.jpg

I dag var planen at jeg skulle starte å male på vaskerommet, jeg ringte m&m mini Kl 8 og hun kom på besøk slik at jeg fikk litt energi. Hun hadde med seg deilig lunsj i tillegg, så dette ble prikken over i'en! Nå er klokka 01, og det er først nå jeg setter meg ned. Altså, jeg har spist middag, men det har gått i ett og jeg har ikke vært i sofaen siden Kl 8 i dag tidlig. Jeg har malt 3 strøk på vaskerommet, trekt en kabel til kjøkkenet, hjulet huleboermannen med å tapetsere noen sponplater med sånn overmalbar papirdukting og ryddet klart for at kjøkkenmontørene kommer tilbake i morgen. Jeg har kastet opp i kveld også. Natta.

Så flink du har vært snuppa :) Gleder meg til å se når kjøkkenet har kommet på plass !

Huff, håper oppkasten er ferdig snart!

Hele kroppen verker, men takk! Skal prøve. Tusen takk for i går:D

Huff da. Ikke press deg altfor hardt nå da!!!
Takk det samme :) fikk meg en fin liste som jeg har tenkt å finskrive i dag ;)

Oi, blir helt svett av å lese hva du driver med om dagene :p håper du tar vare på deg selv innimellom slaga!
Om du vil koble av en dag så har du nr mitt ;)
Men vil du kjøpe babynestet? Har sydd meg nytt :)

Oi, blir helt svett av å lese hva du driver med om dagene :p håper du tar vare på deg selv innimellom slaga!
Om du vil koble av en dag så har du nr mitt ;)
Men vil du kjøpe babynestet? Har sydd meg nytt :)
Jatakk, det vil jeg gjerne. Bare send, så fikser vi detaljene;) ringer deg når jeg starter på neste skap:p Jeg har handsfri:D

Back
Topp