Huleboer!'s dagbok

Du er så flink ♡

34+5
I dag har jeg skrudd sammen skap til vaskerommet og vi har hengt opp noen av dem. Vi har også malt flisene på gulvet på vaskerommet med heftgrunn. Kjøkkenmontøren var her i dag og kom enda litt videre og kommer tilbake på fredag. Steinbenkemannen kom også i dag og målte opp slik at steinplaten blir perfekt.
Legger ved bilder av gulvet.
Før: ImageUploadedByBV Forum1417041577.939579.jpg
Etter:ImageUploadedByBV Forum1417041600.921309.jpg

Det kommer skap der det ikke er malt på veggen;)

Nå har jeg to elektrikere her fra jobben som jobber som to helter. De kommer tilbake på torsdag. Helt fjernt å måtte ringe jobben og bestille elektriker når jeg er det selv, men har hverken energi eller kropp til å krabbe på et loft nå for å få nye kurser til kjøkkenet. Bekkenet mitt verker, men jeg er happy for at vi endelig er så godt i gang med oppussingen.
Alt bra med deg?
Alt bra med meg :D Får vist ikke oppdatering om når du quoter meg. Har blitt litt bv lei i det siste, så ikke så ofte jeg er her. Men jeg må starte å henge her litt igjen, vil jo følge med på deg nå når det nærmer seg :D Du har jo så masse prosjekter i luften nå. Spennende :D

Alt bra med meg :D Får vist ikke oppdatering om når du quoter meg. Har blitt litt bv lei i det siste, så ikke så ofte jeg er her. Men jeg må starte å henge her litt igjen, vil jo følge med på deg nå når det nærmer seg :D Du har jo så masse prosjekter i luften nå. Spennende :D
Jeg har savnet deg i det siste. Sist jeg fikk meg meg en oppdatering var du på 98.plass... Så det stemmer nok at du har vært lite på bv. Jeg har det så hektisk om dagen at dette er stort sett stedet jeg har tid til og oppdatere, jo mindre noen tar kontakt meg meg og spør:p kynnerene mine er rimelig sterke om dagen og bekkenløsningen er vond i dag. Heldigvis er den ikke like ille hver dag. Frøkna har sovet hele natta mange dager på rad nå, så det kan virke som det endelig er tannpause.

35+0
Føler meg øm og støl i magen. Det må jo komme av all hostingen:rolleyes: Skal prøve å ta det litt med ro i dag. Nå er det en time til kjøkkenmontøren kommer, så jeg skal hvertfall ta det rolig frem til det. Må være litt elektriker i dag, slik at stikkontakter og slik kommer på plass i skap som hvitevarene skal inn og sånn. I kveld skal vi ta strøk nr to på vaskerommet og jeg burde helst ha skrudd sammen med skap til vaskerommet slik at vi kan sette det inn i morgen. Hvis jeg klarer å bare holde meg til dette i dag er det en vesentlig kortere liste enn jeg har hatt de andre dagene.

Jeg har savnet deg i det siste. Sist jeg fikk meg meg en oppdatering var du på 98.plass... Så det stemmer nok at du har vært lite på bv. Jeg har det så hektisk om dagen at dette er stort sett stedet jeg har tid til og oppdatere, jo mindre noen tar kontakt meg meg og spør:p kynnerene mine er rimelig sterke om dagen og bekkenløsningen er vond i dag. Heldigvis er den ikke like ille hver dag. Frøkna har sovet hele natta mange dager på rad nå, så det kan virke som det endelig er tannpause.
Skjønner godt du har det hektisk.. Men pass nå på deg selv, og slapp av litt de siste ukene. Det trenger du! Godt frøkna er snille med dere da, så du får sovet om natta :D Ikke lenge igjen nå, jeg har nedtelling for deg! Så spent :D

Skjønner godt du har det hektisk.. Men pass nå på deg selv, og slapp av litt de siste ukene. Det trenger du! Godt frøkna er snille med dere da, så du får sovet om natta :D Ikke lenge igjen nå, jeg har nedtelling for deg! Så spent :D
Sove om natta? Det er en stund siden for min del. Driver stort sett med hosting på den tiden av døgnet. Og opp for å tisse, men det hjelper selvsagt at ungen sover. Man kan jo banne på at om hun hadde våknet hadde hun sikkert våknet på et tidspunkt hvor jeg ikke hadde vært våken:p
Nærmer seg skikkelig nå, det er så spennende å se hvor langt vi kommer på oppussingen. Sendte deg en snap av byggeplassen her bikke lett og bo slik med en ettåring. Hun plukker på alt hun ikke skal... Hehe:D

Sove om natta? Det er en stund siden for min del. Driver stort sett med hosting på den tiden av døgnet. Og opp for å tisse, men det hjelper selvsagt at ungen sover. Man kan jo banne på at om hun hadde våknet hadde hun sikkert våknet på et tidspunkt hvor jeg ikke hadde vært våken:p
Nærmer seg skikkelig nå, det er så spennende å se hvor langt vi kommer på oppussingen. Sendte deg en snap av byggeplassen her bikke lett og bo slik med en ettåring. Hun plukker på alt hun ikke skal... Hehe:D
Sove gjør ikke jeg heller... Og jeg holder på å bli GAL av det :( Blææ. Har dere mye igjen? Jeg fikk snappen :D Prøvde å svare også, men den ville ikke sende til deg. Fikk du snap tilbake?

Sove gjør ikke jeg heller... Og jeg holder på å bli GAL av det :( Blææ. Har dere mye igjen? Jeg fikk snappen :D Prøvde å svare også, men den ville ikke sende til deg. Fikk du snap tilbake?
Ja, fikk at vi var flinke;) Det er absolutt en del igjen, men vi føler likevel vi har en viss oversikt. Kjøkkenet blir ferdig til onsdag, men vi får ikke tatt det i bruk før tidligst torsdag fordi jeg må bytte sikringsskap for å få plass til alle de nye kursene som går til kjøkkenet først og det blir ikke gjort før torsdag. (Håper jeg)
Rørleggeren kommer til mandag eller tirsdag, sier han... Vi blir nok nesten ferdig med vaskerommet i morgen, skal ta siste strøket på gulvet i kveld. Vasken det inne har allerede begynt å ruste, så vi å bytte den, så IKEA betaler for rørleggerarbeidet der nå, men det tar jo ekstra tid likevel. Vi må også få lagt litt gulv før onsdag, slik at det kommer på før sokkelfronten blir montert...

35+3
I dag er det nøyaktig 3 uker til KS. Har en merkelig følelse over at jeg må pakke fødebaggen før dette fordi ungen kommer tidligere, føler jeg enda har god tid, men at hun kommer før det har gått 3 uker. I helgen har vi malt pipa hvit, veggen mellom benk og overskap på kjøkkenet, grått. Vi har fjernet mer av parketten, blitt ferdig med mer av det elektriske og tettet flere vegger. I dag skal jeg male litt mer på vaskerommet, skru sammen et hjørneskap til vaskerommet og skru opp skinner til skapene. Skal også vaske to maskiner med klær og generelt rydde litt slik at vi slipper å vasse i "dritt":)

Om du fortsetter slik du har holdt på i det siste, så kan vel det være med på å utløse fødselen det? Får håpe hun klarer å holde seg inne de tre ukene da ;)

Om du fortsetter slik du har holdt på i det siste, så kan vel det være med på å utløse fødselen det? Får håpe hun klarer å holde seg inne de tre ukene da ;)
Ja, de fleste holder nok ikke på slik som dette så tett på fødsel:p Jeg sliter litt med å reise meg nå, men må bare sette i gang. Skifte først og deretter sette i gang. Gi meg styrke!

Ja, de fleste holder nok ikke på slik som dette så tett på fødsel:p Jeg sliter litt med å reise meg nå, men må bare sette i gang. Skifte først og deretter sette i gang. Gi meg styrke!

Dette klarer du, men ikke press deg for hardt da.
Skal reise meg selv nå for å starte skikkelig rengjøring! Vi får jobbe i takt ;)

Enn det, bare 3 uker igjen! I det tempoet du holder på med er det rart om hun ikke kommer før :p men snart er dere i mål å det blir så bra :D

Enn det, bare 3 uker igjen! I det tempoet du holder på med er det rart om hun ikke kommer før :p men snart er dere i mål å det blir så bra :D
Ja, virkelig. Går fremover for hver dag, men likevel blir det også litt mer kaos og litt mer og rydde for hver dag. Skulle det ble ferdig bare jeg tenkte litt ekstra hardt:D

Back
Topp