Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt bra med meg Får vist ikke oppdatering om når du quoter meg. Har blitt litt bv lei i det siste, så ikke så ofte jeg er her. Men jeg må starte å henge her litt igjen, vil jo følge med på deg nå når det nærmer seg Du har jo så masse prosjekter i luften nå. SpennendeNå har jeg to elektrikere her fra jobben som jobber som to helter. De kommer tilbake på torsdag. Helt fjernt å måtte ringe jobben og bestille elektriker når jeg er det selv, men har hverken energi eller kropp til å krabbe på et loft nå for å få nye kurser til kjøkkenet. Bekkenet mitt verker, men jeg er happy for at vi endelig er så godt i gang med oppussingen.
Alt bra med deg?
Tusen takk! Det er gøy å se at vi stadig kommer et skritt videre. Hyggelig at du følgerBlir jo superbra!
Jeg har savnet deg i det siste. Sist jeg fikk meg meg en oppdatering var du på 98.plass... Så det stemmer nok at du har vært lite på bv. Jeg har det så hektisk om dagen at dette er stort sett stedet jeg har tid til og oppdatere, jo mindre noen tar kontakt meg meg og spør kynnerene mine er rimelig sterke om dagen og bekkenløsningen er vond i dag. Heldigvis er den ikke like ille hver dag. Frøkna har sovet hele natta mange dager på rad nå, så det kan virke som det endelig er tannpause.Alt bra med meg Får vist ikke oppdatering om når du quoter meg. Har blitt litt bv lei i det siste, så ikke så ofte jeg er her. Men jeg må starte å henge her litt igjen, vil jo følge med på deg nå når det nærmer seg Du har jo så masse prosjekter i luften nå. Spennende
Første strøket med gulvmaling er på plass!
Vis vedlegget 90524
Skjønner godt du har det hektisk.. Men pass nå på deg selv, og slapp av litt de siste ukene. Det trenger du! Godt frøkna er snille med dere da, så du får sovet om natta Ikke lenge igjen nå, jeg har nedtelling for deg! Så spentJeg har savnet deg i det siste. Sist jeg fikk meg meg en oppdatering var du på 98.plass... Så det stemmer nok at du har vært lite på bv. Jeg har det så hektisk om dagen at dette er stort sett stedet jeg har tid til og oppdatere, jo mindre noen tar kontakt meg meg og spør kynnerene mine er rimelig sterke om dagen og bekkenløsningen er vond i dag. Heldigvis er den ikke like ille hver dag. Frøkna har sovet hele natta mange dager på rad nå, så det kan virke som det endelig er tannpause.
Sove om natta? Det er en stund siden for min del. Driver stort sett med hosting på den tiden av døgnet. Og opp for å tisse, men det hjelper selvsagt at ungen sover. Man kan jo banne på at om hun hadde våknet hadde hun sikkert våknet på et tidspunkt hvor jeg ikke hadde vært våkenSkjønner godt du har det hektisk.. Men pass nå på deg selv, og slapp av litt de siste ukene. Det trenger du! Godt frøkna er snille med dere da, så du får sovet om natta Ikke lenge igjen nå, jeg har nedtelling for deg! Så spent
Sove gjør ikke jeg heller... Og jeg holder på å bli GAL av det Blææ. Har dere mye igjen? Jeg fikk snappen Prøvde å svare også, men den ville ikke sende til deg. Fikk du snap tilbake?Sove om natta? Det er en stund siden for min del. Driver stort sett med hosting på den tiden av døgnet. Og opp for å tisse, men det hjelper selvsagt at ungen sover. Man kan jo banne på at om hun hadde våknet hadde hun sikkert våknet på et tidspunkt hvor jeg ikke hadde vært våken
Nærmer seg skikkelig nå, det er så spennende å se hvor langt vi kommer på oppussingen. Sendte deg en snap av byggeplassen her bikke lett og bo slik med en ettåring. Hun plukker på alt hun ikke skal... Hehe
Ja, fikk at vi var flinke Det er absolutt en del igjen, men vi føler likevel vi har en viss oversikt. Kjøkkenet blir ferdig til onsdag, men vi får ikke tatt det i bruk før tidligst torsdag fordi jeg må bytte sikringsskap for å få plass til alle de nye kursene som går til kjøkkenet først og det blir ikke gjort før torsdag. (Håper jeg)Sove gjør ikke jeg heller... Og jeg holder på å bli GAL av det Blææ. Har dere mye igjen? Jeg fikk snappen Prøvde å svare også, men den ville ikke sende til deg. Fikk du snap tilbake?
Ja, de fleste holder nok ikke på slik som dette så tett på fødsel Jeg sliter litt med å reise meg nå, men må bare sette i gang. Skifte først og deretter sette i gang. Gi meg styrke!Om du fortsetter slik du har holdt på i det siste, så kan vel det være med på å utløse fødselen det? Får håpe hun klarer å holde seg inne de tre ukene da
Ja, de fleste holder nok ikke på slik som dette så tett på fødsel Jeg sliter litt med å reise meg nå, men må bare sette i gang. Skifte først og deretter sette i gang. Gi meg styrke!
God idé! Setter på litt musikk, kanskje det blir lettere daDette klarer du, men ikke press deg for hardt da.
Skal reise meg selv nå for å starte skikkelig rengjøring! Vi får jobbe i takt
Ja, virkelig. Går fremover for hver dag, men likevel blir det også litt mer kaos og litt mer og rydde for hver dag. Skulle det ble ferdig bare jeg tenkte litt ekstra hardtEnn det, bare 3 uker igjen! I det tempoet du holder på med er det rart om hun ikke kommer før men snart er dere i mål å det blir så bra