Huleboer!'s dagbok

36+5
For en natt. Jeg har vært mer våken enn hva jeg har sovet og den vinden har virkelig plaget meg. Hater slike netter.

36+5
For en natt. Jeg har vært mer våken enn hva jeg har sovet og den vinden har virkelig plaget meg. Hater slike netter.
Helt enig! Syntes ofte det er koselig å ligge å høre på været, men forleden dag var det virkelig forferdelig! Det blitset og skrallet i ett kjør!

Har du fått sovet bedre i natt?

Du begynner permisjonen din nå denne uken, du! Tenk, under to uker igjen til jenten din kommer :)

Helt enig! Syntes ofte det er koselig å ligge å høre på været, men forleden dag var det virkelig forferdelig! Det blitset og skrallet i ett kjør!

Har du fått sovet bedre i natt?

Du begynner permisjonen din nå denne uken, du! Tenk, under to uker igjen til jenten din kommer :)
Har sovet litt bedre i natt, men føler meg like sliten. Permisjon? Ja, mulig det... Har gått hjemme på svangerskapspenger direkte fra forrige permisjon så tenker ikke så mye over hvilket budsjett fra NAV jeg får penger fra:p ja, det er bare 11 dager igjen. I dag skal jeg trekke om det elektriske på rommet hennes og montere ny lampe og stikkontakt. Rommet er overfylt, så må bare rydde meg vei først.
Kjøkkenmontørene er på plass(igjen!) så håper de blir ferdig i dag.

37+0
10 dager til KS.
Kastet opp som en gal i går kveld.

I dag var det luciafeiring i barnehagen og da barna kom syngende inn rant tårene og ville ikke stoppe. Følte virkelig at barseltårene har kommet litt vel tidlig. Ettåringen klarer nesten ikke å sitte eller stå stille og det er umulig å få tatt fine bilder. Får ikke ett sekund på meg til å ta det. Ville egentlig ha et helprofilbilde hvor jeg fikk med glitter og sånn, men det gikk ikke....

Ikke quote bilder, tilfelle jeg en gang skal slette....ImageUploadedByBV Forum1418373722.238205.jpg

Lille vakringen din♡

10 dager er ikke lenge!
Vakre lille <3

Åå så vakker ♡

37+1
9 dager til ks
I går var jeg hos fysioen og han satt nåler helt nederst i korsryggen min fordi jeg har så vondt. Han sa at dette kunne sette i gang ting. I natt gikk det også litt hett for seg med hulerboermannen og jeg har så nedpress nå at det nesten kjennes som rier...

Ungen er sendt til svigers og vi har siste innspurt på oppussingen. I dag bytter vi vinduer i stua fra str 150x170 til 150x120, setter opp smartpanel og skal liste og fore ut rundt viduer og dører.

Last edited:
Legger ved noen bilder...
Her er vinduene tatt ut:
ImageUploadedByBV Forum1418484884.832000.jpg
Her har vi lagd nytt rammeverk:
ImageUploadedByBV Forum1418484913.516095.jpg
Her er vinduet på vei inn:ImageUploadedByBV Forum1418484954.505113.jpg
Nå er begge vinduene inne.
ImageUploadedByBV Forum1418485746.338072.jpg
Nå mangler bare verandadøra.

Så flinke dere er :)
Gleder meg til å se det live ;)

Fy søren så flinke dere er! Kommer til og bli så fint :) Nå må du ikke starte fødselen her nå da frøken :p

37+2
8 dager igjen til KS
Trodde jeg hadde sagt jeg var sliten tidligere, nå vet jeg mer betydningen av det. Snekkeren var her før Kl 8 i går og dro ikke hjem før 23.30. Jeg ryddet litt og fikk kommet meg i seng Kl 01. Han ringer meg nå, Kl 06.45 og forteller at han dro hjemmefra for 15 minutter siden. Herreguuuuud, jeg er så sliten. hvordan skal jeg klare dette? Kommer nok litt mer oppdatering og bilder iløpet av dagen.

37+3
1 uke igjen til KS
Babyrommet er ferdig og ferdig vasket. Nå må jeg vaske klær, skru sammen sengen henge opp gardiner og sette inn en stol. ImageUploadedByBV Forum1418636590.057036.jpg

Så fint baby rom ♡

Back
Topp