Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig! Syntes ofte det er koselig å ligge å høre på været, men forleden dag var det virkelig forferdelig! Det blitset og skrallet i ett kjør!36+5
For en natt. Jeg har vært mer våken enn hva jeg har sovet og den vinden har virkelig plaget meg. Hater slike netter.
Har sovet litt bedre i natt, men føler meg like sliten. Permisjon? Ja, mulig det... Har gått hjemme på svangerskapspenger direkte fra forrige permisjon så tenker ikke så mye over hvilket budsjett fra NAV jeg får penger fra ja, det er bare 11 dager igjen. I dag skal jeg trekke om det elektriske på rommet hennes og montere ny lampe og stikkontakt. Rommet er overfylt, så må bare rydde meg vei først.Helt enig! Syntes ofte det er koselig å ligge å høre på været, men forleden dag var det virkelig forferdelig! Det blitset og skrallet i ett kjør!
Har du fått sovet bedre i natt?
Du begynner permisjonen din nå denne uken, du! Tenk, under to uker igjen til jenten din kommer
Vinduene går jo pokker ikke opp og døra viser seg å ha hengslene på feil side!Så flinke dere er
Gleder meg til å se det live
Vinduene går jo pokker ikke opp og døra viser seg å ha hengslene på feil side!