Huleboer!'s dagbok

Ja, virkelig. Går fremover for hver dag, men likevel blir det også litt mer kaos og litt mer og rydde for hver dag. Skulle det ble ferdig bare jeg tenkte litt ekstra hardt:D
Kaos og rydding hører desverre med :p gleder meg på flere bilder!

35+5
Føler ting har forandret seg veldig. Har vært hard i magen hele svangerskapet, men har de to siste dagene vært ganske så løs og vært på do mer enn normalt, kjenner mindre med liv(men hjerterytmen var på 140 hos legen i går). Får plutselig vondt bak i ryggen der jeg fikk vondt under riene sist hvis jeg får kynnere. Noen ganger klarer jeg ikke helt å skille på om det er hun som prøver å bryte seg ut eller om det er magen som strammer seg. Jeg er øm i hele kroppen. Huleboermannen blir stressa når jeg sier dette fordi vi egentlig ikke har tid til hverken en sjekk eller at ungen kommer nå og sier at det er som sist da vi til stadighet ble sendt på ctg uten at det var noe. What to doooo??

Hun kan jo ikke komme enda!
Om alt hørtes bra ut hos legen i går, så kanskje hun bare slapper av litt ekstra om dagen? Du burde prøve på det samme, selv om jeg skjønner det kan være vanskelig.
Er nok ikke bra for deg at du holder på på den måten du gjør om dagen.

Hun kan jo ikke komme enda!
Om alt hørtes bra ut hos legen i går, så kanskje hun bare slapper av litt ekstra om dagen? Du burde prøve på det samme, selv om jeg skjønner det kan være vanskelig.
Er nok ikke bra for deg at du holder på på den måten du gjør om dagen.
I dag skal vi til Oslo uansett fordi vi skal til tannlegen... Vet dermed ikke om vi skal ta en sjekk i dag, for det passer hvertfall ikke i morgen;)

I dag skal vi til Oslo uansett fordi vi skal til tannlegen... Vet dermed ikke om vi skal ta en sjekk i dag, for det passer hvertfall ikke i morgen;)

Da blir det ihvertfall litt roligere i dag da :)
Hva skjer i morgen?

Da blir det ihvertfall litt roligere i dag da :)
Hva skjer i morgen?
I morgen skal jeg bytte sikringsskap og får hjelp av en gammel kollega... Nå er vi på IKEA for å levere tilbake vasken dom har rustet. Rørleggeren som skulle vært hos oss i går kom aldri, så fikk en annen til å komme i dag tidlig. Kjøkkenet som egentlig skulle ferdigstilles i dag blir heller ikke ferdig. Vi oppdaget i går kveld at de har montert opp kjøkkenet slik at sokkelen blir på 10 cm og vi trenger 12 pga helling på avløpsrøret som skal ligge under. Nå står dem og hever alt og kommer ikke tilbake før på mandag. Det klikker smått for meg snart!!! Det er virkelig aldri noe som skal på skinner for oss, ikke engang når vi leier inn folk:rolleyes:

Da sitter vi på Ullevål og skal inn på ctg straks. Alt er sikkert ok, men har en magefølelse på at jeg skal sjekke dette.

Disse arbeidsfolka du har rundt deg virker jo ganske så skrullete da. Huff, håper de klarer å få gjort ferdig jobben sin snart.

Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Lykke til med undersøkelse :)

Høres virkelig ut som du trenger å roe litt ned vennen ;) ikke alltid så gøy å føde for tidlig ;) hehe. Men masse lykke til med siste innspurt. Følger med :) du får si ifra om du i det hele tatt får tid til å treffes før jul :) vært forskjølelse på gang her( derfor ikke tatt kontakt) men bedre nå :)

Høres virkelig ut som du trenger å roe litt ned vennen ;) ikke alltid så gøy å føde for tidlig ;) hehe. Men masse lykke til med siste innspurt. Følger med :) du får si ifra om du i det hele tatt får tid til å treffes før jul :) vært forskjølelse på gang her( derfor ikke tatt kontakt) men bedre nå :)
Har vært/er forkjølelse her også. Vi hoster som gale hele gjengen. Jeg tror ærlig talt ikke jeg har tid før jul... Kanskje siste uka om alt går på skinner videre, men det har vi jo erfart at det stort sett ikke gjør. Det er så gledelig å høre at vår felles venn fikk huset og at dere titter på et også. Har hatt planer om å ringe deg. Krysser fingrene for at alt løser seg på alle fronter nå. Takk for at du følger, det er super koselig:D

I dag har jeg byttet sikringsskapet, vi har vært rundt for å titte på blandebatteri til kjøkkenet, vi har kjøpt lampe til kontoret og babyrommet, montert videre på vaskerommet, vasket 12 kg klær, lagt mer gulv i stua og endelig satt oss ned. Klokka er halv tolv, så burde lagt oss, men må sitte litt først, alt annet virker for rart....

Last edited:
To uker kommer til å gå veldig fort ♡

Ja, det kommer til å gå veldig fort, for vi har fortsatt endel igjen og gjøre, så vi har ikke tid til å kjede oss. Rørleggeren skulle egentlig komme mandag eller tirsdag forrige uke. Fikk beskjed mandag kveld(etter å ha ringt han HELE mandagen om at han ikke kunne komme likevel. Altså kunne ikke komme før den uka her. Jeg sa at jeg syntes det var dumt han ikke sa i fra før fordi dette skapte problemer for meg. Fikk inn en rørlegger onsdag morgen som tok det viktigste og stolte på at han kommer denne uka. Tok kontakt med han i dag og får da beskjed om at han ikke kan denne uka heller. (Sorry at jeg er egoistisk her, det er visst noe som har skjedd i hans nære familie tror jeg, han har ikke fortalt noe, men kan virke slik.) det jeg blir irritert på er jo at han ikke har vett på å gi beskjed! Jeg får jo hele tiden så knapp tid på å finne et annet alternativ. I dag er kjøkkenmontørene her for å ferdigstille kjøkkenet. Vi får ikke benken og vasken før onsdag 17/12, men det hadde vært digg st vannrørene og sokkelfronter kan bli montert på og slikt. Vi skal også ha intergrert vann og isbitdispenseren som vi ikke får satt på plass før rørleggeren har vært her. Jeg trenger en rørlegger nåååå, som helst vil jobbe på litt rare tidspunkt.

Da ble ikke kjøkkenet ferdig i dag heller.... Dukker stadig opp nye feil og montørene la merke til først i dag at de manglet en del foringer i tillegg til at dem har brukt feil skap der vi skal ha fryseren. Kommer ikke tilbake før på torsdag. Jeg blir helt matt og lurer på hva jeg egentlig betaler 17000 kroner for!!!

Back
Topp