Kaos og rydding hører desverre med gleder meg på flere bilder!Ja, virkelig. Går fremover for hver dag, men likevel blir det også litt mer kaos og litt mer og rydde for hver dag. Skulle det ble ferdig bare jeg tenkte litt ekstra hardt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaos og rydding hører desverre med gleder meg på flere bilder!Ja, virkelig. Går fremover for hver dag, men likevel blir det også litt mer kaos og litt mer og rydde for hver dag. Skulle det ble ferdig bare jeg tenkte litt ekstra hardt
I dag skal vi til Oslo uansett fordi vi skal til tannlegen... Vet dermed ikke om vi skal ta en sjekk i dag, for det passer hvertfall ikke i morgenHun kan jo ikke komme enda!
Om alt hørtes bra ut hos legen i går, så kanskje hun bare slapper av litt ekstra om dagen? Du burde prøve på det samme, selv om jeg skjønner det kan være vanskelig.
Er nok ikke bra for deg at du holder på på den måten du gjør om dagen.
I dag skal vi til Oslo uansett fordi vi skal til tannlegen... Vet dermed ikke om vi skal ta en sjekk i dag, for det passer hvertfall ikke i morgen
I morgen skal jeg bytte sikringsskap og får hjelp av en gammel kollega... Nå er vi på IKEA for å levere tilbake vasken dom har rustet. Rørleggeren som skulle vært hos oss i går kom aldri, så fikk en annen til å komme i dag tidlig. Kjøkkenet som egentlig skulle ferdigstilles i dag blir heller ikke ferdig. Vi oppdaget i går kveld at de har montert opp kjøkkenet slik at sokkelen blir på 10 cm og vi trenger 12 pga helling på avløpsrøret som skal ligge under. Nå står dem og hever alt og kommer ikke tilbake før på mandag. Det klikker smått for meg snart!!! Det er virkelig aldri noe som skal på skinner for oss, ikke engang når vi leier inn folkDa blir det ihvertfall litt roligere i dag da
Hva skjer i morgen?
Måtte ligge til ctg registrering i over en time pga lite bevegelse, men hjerterytmen var stabil og fin, heldigvis
Har vært/er forkjølelse her også. Vi hoster som gale hele gjengen. Jeg tror ærlig talt ikke jeg har tid før jul... Kanskje siste uka om alt går på skinner videre, men det har vi jo erfart at det stort sett ikke gjør. Det er så gledelig å høre at vår felles venn fikk huset og at dere titter på et også. Har hatt planer om å ringe deg. Krysser fingrene for at alt løser seg på alle fronter nå. Takk for at du følger, det er super koseligHøres virkelig ut som du trenger å roe litt ned vennen ikke alltid så gøy å føde for tidlig hehe. Men masse lykke til med siste innspurt. Følger med du får si ifra om du i det hele tatt får tid til å treffes før jul vært forskjølelse på gang her( derfor ikke tatt kontakt) men bedre nå