Huleboer!'s dagbok

38+3
I dag skjer det!
Ligger på sykehuset. Vi måtte møte 06.45. Har fått veneflon og venter på min tur. Om det ikke kommer noen hastesnitt er jeg nr to. Skal få på støttestrømper og kateteret blir satt inn etter spinalen. Jeg har fastet siden i går og er dødens sulten og det er ennå maaange timer til jeg får mat. Føler nesten jeg fokuserer mer på mat enn på vesle jenta mi akkurat nå:p Tipper det er min tur i 10-tiden, så har litt dødtid.... Godt jeg har tatt med lader:D

Masse lykke til vennen

Lykke til ♡ Sitter hjemme og venter spent på oppdatering :)

Nå nærmer det seg. Skal nok opp på operasjon om en halvtimes tid. Før det skal jeg få på støttestrømper og kater får jeg når spinalen er satt. På operasjon skal jeg få en veneflon til. Jeg har også sagt ja til å være med på et forskningsprosjekt, så de skal ta blodprøver av meg og av morkaken og av fostervannet når det renner ut. Dette er ingen risiko eller tar på noen måte lenger tid enn om jeg hadde sagt nei. Jeg blir også kontaktet om et år og får spørsmål om jeg vil ta hjerte og karrprøver. De er pliktig til å informere meg om noe er galt og mitt navn vil aldri bli brukt i forbindelse med prosjektet.

Nå ligger du vel kanskje unde kniven.
Spennende! Snart baby :D

Niks, ikke enda. Nå må dem snart komme å si hva som skjer..... Utålmodig og såååå suuuuulten! Jeg må ha maaaaat!!!!

Komkom!
Vet du noe om hvor lang tid det tar da? håper du får noe god mat når du er ferdig! :)

Ikke sikkert du tenker så mye på det når lille kommer ut da;)

Gleder meg til oppdatering :D Nå har du kanskje jenta de i armene :D :D

Gleder meg til oppdatering :D Nå har du kanskje jenta de i armene :D :D
Nå trodde jeg det var Huleboer! som hadde skrevet noe! :P Må sjekke hele tiden om det er skrevet noe nytt her siden sist :P

Nå trodde jeg det var Huleboer! som hadde skrevet noe! :p Må sjekke hele tiden om det er skrevet noe nytt her siden sist :p
Er inne og sjekker hele tiden selv.
Men husk at dette er KS, hun må vel ligge et par timer på oppvåkningen før hun i det hele tatt har mulighet til å skrive noe, og det er ikke sikkert hun får anledning med det samme

Er inne og sjekker hele tiden selv.
Men husk at dette er KS, hun må vel ligge et par timer på oppvåkningen før hun i det hele tatt har mulighet til å skrive noe, og det er ikke sikkert hun får anledning med det samme
Nei, det er selvsagt klart. Hadde bare denne nysgjerrigheten min klart å oppfatte det, da.

Back
Topp