Huleboer!'s dagbok

Så nydelig lita tulle♡
Gratulerer så myyye ♡

Gratulerer så mye med lille prinsessa!! :-)

Gratulerer så masse! Håper alt står bra til med deg :)

Ella kom til verden Kl 11.05. Hun veide 2750 gram og var 47 cm lang. Hodeomkrets var 33 cm. Masse mørkt hår. <bilde fjernet>
Så nydelig hun er.
Gratulerer så mye

Hipp hipp hurra og gratulerer med lille!

Gratulerer så masse med nydelige Ella❤️

Så søte og snille dere er, tusen takk:D Hun sover mye og er veldig kosete. Hun har vært mye kvalm fordi hun har svelget fostervann, så hun har kastet opp endel pga det.
Kateteret mitt ble tatt ut Kl 06 i dag og da fikk jeg tatt meg en dusj, det var deilig. Føltes ut som rene spabehandlingen;) De kaller meg oppegående og sprek, så det lover godt.
Siste timen har jeg hatt noe som minner om etterrier, men trodde ikke man fikk det ved KS?

Hun er så nydelig :D Gratulerer igjen :D

Luftsmertene har meldt sin ankomst. Det passer veldig dårlig å dele rom med en annen når man har litt vanskelig for å reise seg. :eek: Vil ikke prompe og forgifte rommet når det er andre her inne:rolleyes:, men kan ikke akkurat sprette opp og løpe til do heller. Alt for vondt...

Tusen takk søtinger!

Siste nytt er at jeg har fått en ny dame på rommet. Og gjett hva! Jeg kjenner henne. Vi er født og oppvokst samme sted. Hun gikk i klassen over meg og vi hang mye sammen i perioder. Jeg har ikke sett henne på over 15 år, så dette var kjempe gøy!

Håper det smaker godt :)
God jul til dere♡

Back
Topp