HulderBabyer (Gravid)

Du ser nydelig ut, og så deilig det må være å føle på den gleden :Heartpink Godt å lese at formen er stigende:love7
Åååh, tusen takk❤️ Det var fint sagt:love017 Gravidgløden lar vente på seg da kviser og tørr hud regjerer:laughing002
Det er en helt fantastisk overveldende glede. Det er liksom for stort til å fattes og kommer stort sett ut i ukontrollert latter etterfulgt av gledestårer:hilarious:
 
Så herlig å lese, og nydelig mage :love7 Den tightsen hadde forresten jeg også da jeg venta frøkna. Bodde i den haha og hadde den på da vi dro på sykehuset for å føde – og i ukene etterpå haha Den ble så lurvete til slutt at den måtte kastes :hilarious:
 
Så godt å lese at du endelig føler glede og spenning rundt svangerskapet ❤️ :love017 det er jeg så glad for å høre!!! og så fin mage!!! :love017Den tightsen så digg ut ja (hvor er den fra?). Deilig å ha fått tilbake apetitten, og cravings på frukt og melk er jo egentlig bare flott ☺️:joyful:
 
Gratulerer så mye, for en nydelig oppdatering å få lese på de sidte par sidene her :Heartred
 
Nydelig mage :love017
Og nydelig å lese at det går fint! Det gleder meg sååå at det går bra denne gangen :Heartred
Åh, tusen takk :shy: :love017
Vi gleder oss vi og, føler oss uendelig heldige❤️

Så herlig å lese, og nydelig mage :love7 Den tightsen hadde forresten jeg også da jeg venta frøkna. Bodde i den haha og hadde den på da vi dro på sykehuset for å føde – og i ukene etterpå haha Den ble så lurvete til slutt at den måtte kastes :hilarious:
Tusen takk❤️:love017
Så bra tightsen funka så bra for deg:love017 De sklir desverre ned på meg. Men de er et av to par bukser jeg kan bruke nå, så da hipser jeg i vei. Har strammet toppen med strikk for bildet:hilarious:
De andre buksene jeg hadde i sist graviditet er for lengst kastet pga lurvethet :laughing002

Så godt å lese at du endelig føler glede og spenning rundt svangerskapet ❤️ :love017 det er jeg så glad for å høre!!! og så fin mage!!! :love017Den tightsen så digg ut ja (hvor er den fra?). Deilig å ha fått tilbake apetitten, og cravings på frukt og melk er jo egentlig bare flott ☺️:joyful:
Det føles veldig godt å tørre å glede seg❤️ Tusen takk:love017 Utrolig kjekt å høre, synes den er større enn den var med EM på samme tid så det er litt artig:joyful:
Tightsen er fra hm og er veldig behagelig bortsett fra at den sklir ned desverre.

Ja, det kunne vært mye verre, haha:laughing002 Må styre meg på melka så det blir litt igjen til poden:hilarious:

Gratulerer så mye, for en nydelig oppdatering å få lese på de sidte par sidene her :Heartred
Tusen hjertelig takk❤️ Det har vært litt koseligere å skrive de siste ukene:love017❤️
 
Ååh, gratulerer med fin TUL ❤️ Det må være en utrolig lettelse..!
 
16+4

16+0 startet EM og jeg kl 08.00 om morgenen for å kjøre fra der vi bor ned til mine foreldre. En tur på noen og 50 mil. Bortsett fra nedspying av hele bilsetet så gikk turen veldig bra, EM er så flink til å sitte i bil :love017

Nå er vi framme i barndomshjemmet og har kommet litt til hektene igjen:joyful: Formen er strålende bortsett fra at jeg er sliten og trøtt mesteparten av tida. Har kjent behov for å sjekke hjertelyden med doppleren et par ganger, fant den seinest i går kveld og da svømte Lille rundt og sparket mot doppleren et par ganger:love017 Det høres omtrent ut som om noen dunker i gulvet i andre etasje:laughing002
Ellers har magen blitt så diger! Det er jo vanlig at den popper tidligere med andremann, men det får da være måte på:oops: Godt jeg bare skal skjule graviditeten en jobbdag til før OUL 12 april:hilarious:

20240330_073741.jpg

God påske alle sammen:duckie:bunny:love7
 
17+1

Gråter av glede bare ved tanken på at vi har kommet så langt:shy: Har vært nervøs og bekymret for Lille siden vi har reist og det har vært mer stress enn vanlig, men har hørt hjertelyd og kjenner liv❤️ Tenk om dette går bra? :woot:

Nå er der bare 9 dager igjen til ultralyd, grugleder meg som vanlig. Men vi håper jo på at alt fortsatt er bra og at vi får se vår friske fine Lille:love017
Tror vi har landet på å be de skrive ned kjønnet, om de kan se det, på en lapp og legge den i en konvolutt. Så kan vi velge om/når vi vil vite :joyful:


17+0
20240403_154945.jpg
 
17+5

Kjente de små sparkene fra Lille på utsiden av magen i dag tidlig mens jeg lå i senga❤️ Holdt på i flere minutter på nesten samme sted, herregud det er liv der inne og jeg kan kjenne det på utsiden nå:woot:

Det er fem dager igjen til OUL og jeg har ikke virkelig gruet meg ennå. Vet ikke om det er lurt eller dumt av meg. Ble gjerne mer oppløftet av OTUL og å kjenne liv enn jeg trodde. Eller kanskje jeg brukte opp stresset og bekymringene i første trimester:hilarious:
Håper uansett at alt er bra og gleder meg mer enn noe!
Nå håper vi bare at vi får bilen i farbar stand for det dukket opp noen ekle ulyder i går:wtf:
 
Last edited:
17+5

Kjente de små sparkene fra Lille på utsiden av magen i dag tidlig mens jeg lå i senga❤️ Holdt på i flere minutter på nesten samme sted, herregud det er liv der inne og jeg kan kjenne det på utsiden nå:woot:

Det er fem dager igjen til OUL og jeg har ikke virkelig gruet meg ennå. Vet ikke om det er lurt eller dumt av meg. Ble gjerne mer oppløftet av OTUL og å kjenne liv enn jeg trodde. Eller kanskje jeg brukte opp stresset og bekymringene i første trimester:hilarious:
Håper uansett at alt er bra og gleder meg mer enn noe!
Nå håper vi bare at vi får bilen i farbar stand for det dukket opp noen ekle ulyder i går:wtf:
Hurra for liv og spark på utsiden!!! :eek: :joyful: :love017 :Heartpink
 
Er så fint når man begynner å kjenne masse spark :Heartred
 
Er så fint når man begynner å kjenne masse spark :Heartred
Helt nydelig! Merker det gjør at jeg slapper av litt mer. Tenker alltid etter en dag hvor jeg har kjent lite at jeg skal finne fram doppleren til kvelden, men så kommer det et lite dult eller fem :love017
 
18+0

Kjenner liv på utsiden av magen nå og masse romstering på innsiden❤️ Men har merket meg at Lille har noen rolige dager i løpet av uka. I de dagene merker jeg ofte mer "voksesmerter" i livmora. Milde-ish murringer i tide og utide før de gir seg og sparkene kommer tilbake.

I går kjente jeg på det første stikket av bekymring for om de finner noe galt med Lille på ultralyden. De sjekket jo veldig grundig da vi var på OTUL, men tenk om? Eller om det er noe galt de ikke plukker opp. Sist var vi jo på et større sykehus med bedre utstyr enn det vi skal på nå på fredag.
Håper på det beste og er spent!

Da jeg lå i senga i går kveld begynte Lille å romstere voldsomt og jeg lå klar med hånda på magen. Var også klar til å grafse tak i hånda til Husbonden i tilfelle sparkene kunne kjennes på utsiden, men neida:hilarious: Disse var kun sånne som kjennes på innsida. Jeg sverger på at de merker det disse små, når vi vil vise dem fram til andre:joyful:

18+0
20240408_192643.jpg
Er ellers veldig fornøyd med buksekjøpene så langt. Kjøpte jo vanlige bukser som hadde potensiale til å være geavidvennlige, har bare brettet kanten opp i stedet for ned. Litt romslig på toppen, men buksa sitter på så jeg klager ikke:joyful:
 
18+1

Ooog der kom nervene for ultralyden:nailbiting:

Desverre skyld i det selv for jeg datt borti en dagbok skrevet av ei som mistet sin skatt i seinabort. Hjertet brister for henne og mannen og alle andre som har opplevd noe så grusomt❤️ men jeg innser at per nå tåler jeg ikke å utsette meg selv for sånne inntrykk. Blir jo kjempebekymret og så hørte jeg på BV sin podcast her om dagen hvor de snakker om at man bør være forberedt på eventuelle uforutsette oppdagelser på OUL:arghh: Huffameg!
Så nå sitter jeg her, i vandte mønster, og tenker at det helt sikkert blir noe negativt på fredag. Best å starte i kjelleren, så er det litt kortere fallhøyde liksom:sorry:
Tror også at kynnere har meldt sin ankomst. I dag var det så heftig at jeg en periode måtte gå bøyd om jeg skulle noe. Det roer seg når jeg hviler, men ved bare litt aktivitet begynner det igjen. Blir jo selvfølgelig urolig av det:sorry:
For å toppe bekymringene har Lille hatt rolige dager i magen i går og i dag. Kjent litt liv, men ikke sånn som på de aktive dagene. I formiddag måtte jeg fram med doppleren og fant heldigvis sterk hjertelyd nede ved symfysen, ligger Lille opp ned gjerne?

Huff, håper morgendagen går fort sånn at vi kan komme til fredag.
 
Back
Topp