HulderBabyer (Gravid)

12+4

Har vært hos jordmor i dag og fikk høre hjertelyden igjen :love017 Ingen tvil om at det er liv her sa hun:shy: Sterk og klar lyd og den lå på rundt 160. Hun fant den med en gang nede ved symfysen og kommenterte på at Lille flyttet rundt på seg.
JM lurte og på om jeg hadde begynt å kjenne liv ennå, men det kunne jeg ikke svare helt på. For noen dager siden kjente jeg *noe* nede ved trusekanten som minnet om hvordan det var med EM, men kan liksom ikke si at det helt sikkert var liv. Kan ha vært tarmene bare.

Så nå holder vi pusten før ultralyden og håper og ber om at Lille er frisk❤️
Såå deilig med hjertelyd enda en gang!! Krysser alt for fin ultralyd - nå skal det gå bra det her ❤️❤️
 
Tenker på deg i dag :Heartred
 
Masse lykke til i dag ❤️
Tenker på deg i dag :Heartred
Tenker på deg ❤️

13+2

Tusen takk alle sammen❤️ Tankene deres hjalp masse på veien til sykehuset. Vi hadde time kl 10.00 og alt gikk bra!
Jeg holdt pusten omtrent da jordmor startet opp og fant Lille med en gang. Husbonden snufset litt og etterhvert som undersøkelsen skred fram og boks etter boks ble krysset av med 'normalt' så begynte tårene å renne hos meg og. Alt så fint ut og vi ble satt litt fram, fra 12+6 til 13+2.

Jeg spurte om kjønnet, men det mente JM det var for tidlig å se ennå. Tror ikke bildene viser noe, men et øyeblikk helt på slutten syntes jeg det så ut som nuben var veldig lett synlig så nå blir det spennende å se hva framtiden viser :joyful: :love017 ❤️
20240307_124718.jpg20240307_183620.jpg
 
Last edited:
13+2

Tusen takk alle sammen❤️ Tankene deres hjalp masse på veien til sykehuset. Vi hadde time kl 10.00 og alt gikk bra!
Jeg holdt pusten omtrent da jordmor startet opp og fant Lille med en gang. Husbonden snufset litt og etterhvert som undersøkelsen skred fram og boks etter boks ble krysset av med 'normalt' så begynte tårene å renne hos meg og. Alt så fint ut og vi ble satt litt fram, fra 12+6 til 13+2.

Jeg spurte om kjønnet, men det mente JM det var for tidlig å se ennå. Tror ikke bildene viser noe, men et øyeblikk helt på slutten syntes jeg det så ut som nuben var veldig lett synlig så nå blir det spennende å se hva fratiden viser :joyful: :love017 ❤️
Vis vedlegget 430125Vis vedlegget 430126
Åååå, nå ble jeg så glad på deres vegne!!! Har sjekka her inne så mange ganger etter oppdatering. Endelig, kjære deg!!! ❤️ Tenk straks andre trimester og en baby i magen som har det bra ❤️❤️
 
13+2

Tusen takk alle sammen❤️ Tankene deres hjalp masse på veien til sykehuset. Vi hadde time kl 10.00 og alt gikk bra!
Jeg holdt pusten omtrent da jordmor startet opp og fant Lille med en gang. Husbonden snufset litt og etterhvert som undersøkelsen skred fram og boks etter boks ble krysset av med 'normalt' så begynte tårene å renne hos meg og. Alt så fint ut og vi ble satt litt fram, fra 12+6 til 13+2.

Jeg spurte om kjønnet, men det mente JM det var for tidlig å se ennå. Tror ikke bildene viser noe, men et øyeblikk helt på slutten syntes jeg det så ut som nuben var veldig lett synlig så nå blir det spennende å se hva fratiden viser :joyful: :love017 ❤️
Vis vedlegget 430125Vis vedlegget 430126
Åååå hipp hipp hurra!!! Hvis man kan si det sånn. Sååå glad på dine vegne ❤️ :love017 dette må ha vært en bør som lettet av skuldrene. Tenk 13+2 :eek: da er du offisielt inne i andre trimester da :joyful::love7 åh du, dette var så godt å se ❤️❤️❤️ blir spennende å se om du så rett på slutten der da hihi ☺️
 
Åååå, nå ble jeg så glad på deres vegne!!! Har sjekka her inne så mange ganger etter oppdatering. Endelig, kjære deg!!! ❤️ Tenk straks andre trimester og en baby i magen som har det bra ❤️❤️
Er så glad jeg og! Tusen takk for all støtten❤️❤️❤️
Det er helt magisk at vi har kommet så lang OG at Lille er frisk og fin :love017
 
Åååå hipp hipp hurra!!! Hvis man kan si det sånn. Sååå glad på dine vegne ❤️ :love017 dette må ha vært en bør som lettet av skuldrene. Tenk 13+2 :eek: da er du offisielt inne i andre trimester da :joyful::love7 åh du, dette var så godt å se ❤️❤️❤️ blir spennende å se om du så rett på slutten der da hihi ☺️
Tusen takk :love017
Er fantastisk letta nå! Føler endelig at jeg kanskje kan glede meg litt, og så er nyheten nå endelig delt med deler av familien❤️

Jeg er overhodet ikke god på nub teorien, men det var liksom et sånt perfekt eksempelbilde som dukket opp på skjermen, men bare for noen sekunder så fikk ikke studert:joyful:
 
13+2

Tusen takk alle sammen❤️ Tankene deres hjalp masse på veien til sykehuset. Vi hadde time kl 10.00 og alt gikk bra!
Jeg holdt pusten omtrent da jordmor startet opp og fant Lille med en gang. Husbonden snufset litt og etterhvert som undersøkelsen skred fram og boks etter boks ble krysset av med 'normalt' så begynte tårene å renne hos meg og. Alt så fint ut og vi ble satt litt fram, fra 12+6 til 13+2.

Jeg spurte om kjønnet, men det mente JM det var for tidlig å se ennå. Tror ikke bildene viser noe, men et øyeblikk helt på slutten syntes jeg det så ut som nuben var veldig lett synlig så nå blir det spennende å se hva framtiden viser :joyful: :love017 ❤️
Vis vedlegget 430125Vis vedlegget 430126
Se på den skatten, da! Så herlig at det gikk så fint i dag :Heartred :Heartred :Heartred Så glad på deres vegne!
 
Back
Topp