HulderBabyer (Gravid)

Hurra! Så kjekt!
 
Tusen takk :love017
Er fantastisk letta nå! Føler endelig at jeg kanskje kan glede meg litt, og så er nyheten nå endelig delt med deler av familien❤️

Jeg er overhodet ikke god på nub teorien, men det var liksom et sånt perfekt eksempelbilde som dukket opp på skjermen, men bare for noen sekunder så fikk ikke studert:joyful:
Åh så deilig, skjønner godt du ikke har turt å slippe følelsene helt løs før nå ❤️ så koselig å få delt med deler av familien!! Hvordan reagerte de? :love017

Haha nei ikke jeg heller, men det kan godt hende du har rett fordet, man har jo sett litt bilder av det her inne etterhvert. Nei, det blir gøy å se!! :joyful::love7
 
Dette var fantastiske nyheter å komme inn og lese :happy093 Gratulerer, så deilig!!
 
Fantastiske nyheter! Gratulerer! ❤️

Håper dere klarer senke skuldrene og nyte nå. Om ikke alt for lenge blir det tungt så sett pris på denne magiske tiden der du vet alt er bra og kroppen er fin ❤️
 
Åh så deilig, skjønner godt du ikke har turt å slippe følelsene helt løs før nå ❤️ så koselig å få delt med deler av familien!! Hvordan reagerte de? :love017

Haha nei ikke jeg heller, men det kan godt hende du har rett fordet, man har jo sett litt bilder av det her inne etterhvert. Nei, det blir gøy å se!! :joyful::love7
Føles som om vekta av verden har lettet fra skuldrene mine, endelig kan jeg kose meg litt med dette her❤️

Svigermor fikk vite det først siden hun passet EM under påskudd av at Husbonden og jeg skulle på utredning på sykehuset :hilarious: :bag: Hun ble kjempeglad og trodde først at det var to:p Det blir hennes 9. barnebarn.
Fra alle har det vært gratulasjoner og lykkeønskninger:love017

Nå er det, igjen:hilarious:, mine foreldre som blir de siste til å høre nyheten og jeg har litt lyst å vente til vi reiser ned dit i påska, men det virker plutselig så lenge til.
 
Så fint å komme hit å se denne fine oppdateringen :love017
Glad på dine vegne:Heartred
Dette var fantastiske nyheter å komme inn og lese :happy093 Gratulerer, så deilig!!
Fantastiske nyheter! Gratulerer! ❤️

Håper dere klarer senke skuldrene og nyte nå. Om ikke alt for lenge blir det tungt så sett pris på denne magiske tiden der du vet alt er bra og kroppen er fin ❤️
Tusen hjertelig takk alle sammen! Jeg er helt overveldet over hvor snille dere er og hvor godt det føles å lese meldingene deres❤️
Føler meg så ydmyk og heldig:shy::love017
Tusen takk❤️❤️❤️

Nå skal vi nyte graviditeten og kose oss med magen som blir stadig større. Samt mulige antydninger til liv?!? Synes stadig det har vært *noe* nedi der...
 
Føles som om vekta av verden har lettet fra skuldrene mine, endelig kan jeg kose meg litt med dette her❤️

Svigermor fikk vite det først siden hun passet EM under påskudd av at Husbonden og jeg skulle på utredning på sykehuset :hilarious: :bag: Hun ble kjempeglad og trodde først at det var to:p Det blir hennes 9. barnebarn.
Fra alle har det vært gratulasjoner og lykkeønskninger:love017

Nå er det, igjen:hilarious:, mine foreldre som blir de siste til å høre nyheten og jeg har litt lyst å vente til vi reiser ned dit i påska, men det virker plutselig så lenge til.
Jaaa så deilig!! Nå kan du bare kose deg ❤️ dette er såå fortjent ☺️❤️

Ååh så koselig! Hihi alltid så hærlig med sånne fine folk :love017 hennes 9. ja! Wow! ☺️ Får en god søskenbarnflokk denne spiren da :joyful:

Det høres veldig koselig ut å kunne si det til dem personlig da, men skjønner det kanskje blir litt lenge til hvis alle andre vet. Har dere bestemt dere for hva dere ville gjøre? ☺️❤️

Beklager at det har tatt tid å svare, har vært ekstremt uvel i det siste.. :hungover::puke_r
 
14+0

Dette har vært den roligste uken i svangerskapet så langt, har slappet en del av etter ultralyden selv om jeg får stikk av bekymring av den minste ting. Litt forbigående smerter i livmorområdet, et tørk med mer utflod enn vanlig eller med mindre enn vanlig... Det virker litt tullete å se det skrevet ned, men det er nå sånn.
Det har vært veldig godt å ha sett og hørt Lille samt hørt at alt ser bra ut❤️ Og så fikk vi time til OUL som bare ligger en god måned fram i tid. Tenker jeg vil si ifra på jobb og gjøre det offisielt i bygda etter den, om magen lar seg skjule da :p

Jeg klarte ikke å vente helt til påske med å dele nyheten:shy: Det ble annonsering i familiegruppa på messenger med bilde av ultralydbilde og litt om hvor langt vi er på vei og hvorfor vi ville vente med å dele nyheten denne gangen. Foreløpig er det bare min mor som har sett og kommentert, men håper at resten ser den i løpet av ettermiddagen:joyful: Min mor ble veldig glad da❤️ Føles godt å ha fortalt det, enda litt mer ekte og enda litt mer som om dette kan gå bra❤️

Bildet familiegruppa fikk:
20240312_112727.jpg

14+0 magebilde:
20240312_143015.jpg
 
Jaaa så deilig!! Nå kan du bare kose deg ❤️ dette er såå fortjent ☺️❤️

Ååh så koselig! Hihi alltid så hærlig med sånne fine folk :love017 hennes 9. ja! Wow! ☺️ Får en god søskenbarnflokk denne spiren da :joyful:

Det høres veldig koselig ut å kunne si det til dem personlig da, men skjønner det kanskje blir litt lenge til hvis alle andre vet. Har dere bestemt dere for hva dere ville gjøre? ☺️❤️

Beklager at det har tatt tid å svare, har vært ekstremt uvel i det siste.. :hungover::puke_r
Tusen takk❤️ og samme til deg❤️:love017
Bare synd du er så dårlig, håper det går over når du nærmer deg 12 uker! Du er rundt uke 9 nå sant?

Som du ser av oppdateringen så ble det til at nyheten glapp over messenger, klarte rett og slett ikke vente lenger:hilarious: Fikk nå brukt påskeegget selv om det knapt synes på bildet:laughing002
 
Tusen takk❤️ og samme til deg❤️:love017
Bare synd du er så dårlig, håper det går over når du nærmer deg 12 uker! Du er rundt uke 9 nå sant?

Som du ser av oppdateringen så ble det til at nyheten glapp over messenger, klarte rett og slett ikke vente lenger:hilarious: Fikk nå brukt påskeegget selv om det knapt synes på bildet:laughing002
Ja nå så jeg oppdateringen! Så fiiiin babybump :love017 og skikkelig koselig måte å annonsere det på, fint anrettet den påskekurven hihi ☺️❤️ så koselig at moren din ble glad og at det endelig begynner å føles litt mer ekte og tryggere ❤️ haha jeg ser egget!! Morsom idé! Også såå søte små tøfler :eek::love017 har du strikket?

Tusen takk!! :hug003❤️ skal få skrevet en oppdatering inne hos meg og, har bare ikke orket. I dag fikk jeg resept på kvalmestillende av legen så skal innom apoteket etterpå så får vi se om det hjelper litt :happy: ja stemmer, 9+1 i dag :joyful: med snuppa varte det til uke 13-14 ish hvis jeg husker rett, så håper det går over da
 
Ja nå så jeg oppdateringen! Så fiiiin babybump :love017 og skikkelig koselig måte å annonsere det på, fint anrettet den påskekurven hihi ☺️❤️ så koselig at moren din ble glad og at det endelig begynner å føles litt mer ekte og tryggere ❤️ haha jeg ser egget!! Morsom idé! Også såå søte små tøfler :eek::love017 har du strikket?

Tusen takk!! :hug003❤️ skal få skrevet en oppdatering inne hos meg og, har bare ikke orket. I dag fikk jeg resept på kvalmestillende av legen så skal innom apoteket etterpå så får vi se om det hjelper litt :happy: ja stemmer, 9+1 i dag :joyful: med snuppa varte det til uke 13-14 ish hvis jeg husker rett, så håper det går over da
Tusen takk :love017 Magen blir stadig mer fremtredende og jeg lurer stadig på om det er liv jeg kjenner der inne:woot:
Nå har min eldste lillebror også sett meldingen og bildet, han ble også glad og gratulerte. Gledet seg til å hilse på Lille i september❤️
De små tøflene er nevnt i et av de første innleggene mine her inne, kjøpt til den første vi ble gravide med i 2019, men mistet:Heartred De passet aldri EM, men vi prøver igjen:joyful:

Skjønner godt du ikke har orket å oppdatere, ikke tenk på det❤️ Det er slitsomt å være gravid i første trimester. Så bra du har fått kvalmestillende nå så kanskje de neste ukene blir litt lettere:joyful:
Så seint som uke 14 ja, hørtes kjent ut. Var seint i uke 13 at jeg endelig fant igjen litt matlyst og ikke ble uggen både når jeg var sulten og når jeg var mett. Hadde vært gøy om du slapp litt billigere denne gangen:love017
 
Så utrolig koselig å høre og gratulerer så mye kjære deg❤️❤️❤️
Gleder meg veldig på dine vegne:love7
Så koselig annonsering:chicken::dummy:
 
15+0

Var litt over måte emosjonell i går og ble stående foran speilet på badet om kvelden og gråte litt mens jeg kikket på magen som blir mer og mer synlig. Tenk at jeg får oppleve å være gravid en gang til! Tenk at vi venter enda en baby! Gledet meg sånn til å treffe Lille❤️
Det er nå helt sikker på at jeg kjenner liv. Ennå er det veldig forsiktig og lite, men likevel helt umiskjennelig:love017 Det kom faktisk et lite spark nå i skrivende stund, bare for å understreke liksom:joyful:
Med EM begynte det jo såvidt rundt disse tider, men det var mye mer sporadisk.
Har ikke kjent noe på utsiden ennå, men prøver hver dag. Tror jeg hadde kjent noen av sparkene på utsiden om jeg hadde hatt hånda over til rett tid.

Siden kvalmen er borte, for det meste, smaker mat igjen og jeg føler meg kjempesulten mesteparten av tiden. Tror jeg har begynt å få craving på melk igjen og frukt er nydelig! Epler, druer og appelsiner. Oioioi, appelsiner! Spiste nettopp en og sitter nå og lurer på om det er innafor å sluke en til nå med en gang:hilarious:

Ellers er jeg glad det er påskeferie snart og at OUL kun er ei uke etter, for jeg har ikke fortalt om graviditeten på jobb enda, (ville gjerne vente til OUL) og situasjonen er sånn for tida:

20240319_155903.jpg Dette lar seg ikke skjule mye lenger:hilarious:
 
Back
Topp