HulderBabyer (Gravid)

Tenker på deg idag
 
Tenker på deg :Heartred
 
18+3

Ultralyd vel overstått og alt er vel med Lille:love017 Alt vel med meg og, trenger ikke ta jern og perfekt blodtrykk:smiley-bounce022

Lille har vokst som forventet og bevegde seg masse❤️ Denne gangen kunne jeg kjenne bevegelsene mens de holdt på med undersøkelsen så det var ganske gøy. Vi hadde ultralydjordmor med lærling så alle målene ble tatt mange ganger og alt ble studert grundig. Begge "hadde en formening" om kjønnet og resultatet står nå på en lapp. Jordmora var 98% sikker. Får se om vi kikker på lappen eller ikke:joyful:

Eta: Tenker jeg burde legge til for framtida at denne gangen syntes jeg at jeg fikk et glimt av gutteutstyr ganske i begynnelsen av undersøkelsen. Syntes jo jeg så en jentete nub i et glimt i uke 13 så dette blir spennende:dummy::dummy1:

20240412_132952.jpg
 
Last edited:
18+3

Ultralyd vel overstått og alt er vel med Lille:love017 Alt vel med meg og, trenger ikke ta jern og perfekt blodtrykk:smiley-bounce022

Lille har vokst som forventet og bevegde seg masse❤️ Denne gangen kunne jeg kjenne bevegelsene mens de holdt på med undersøkelsen så det var ganske gøy. Vi hadde ultralydjordmor med lærling så alle målene ble tatt mange ganger og alt ble studert grundig. Begge "hadde en formening" om kjønnet og resultatet står nå på en lapp. Jordmora var 98% sikker. Får se om vi kikker på lappen eller ikke:joyful:

Eta: Tenker jeg burde legge til for framtida at denne gangen syntes jeg at jeg fikk et glimt av gutteutstyr ganske i begynnelsen av undersøkelsen. Syntes jo jeg så en jentete nub i et glimt i uke 13 så dette blir spennende:dummy::dummy1:

Vis vedlegget 432422
Så bra alt stod bra til ❤️.
Hvis du leser på lappen kommer du til å stole på det som står der? :)
Sånn i forhold til at du fikk vite feil sist , jeg er bare litt nysgjerrig ❤️ :)
 
18+3

Ultralyd vel overstått og alt er vel med Lille:love017 Alt vel med meg og, trenger ikke ta jern og perfekt blodtrykk:smiley-bounce022

Lille har vokst som forventet og bevegde seg masse❤️ Denne gangen kunne jeg kjenne bevegelsene mens de holdt på med undersøkelsen så det var ganske gøy. Vi hadde ultralydjordmor med lærling så alle målene ble tatt mange ganger og alt ble studert grundig. Begge "hadde en formening" om kjønnet og resultatet står nå på en lapp. Jordmora var 98% sikker. Får se om vi kikker på lappen eller ikke:joyful:

Eta: Tenker jeg burde legge til for framtida at denne gangen syntes jeg at jeg fikk et glimt av gutteutstyr ganske i begynnelsen av undersøkelsen. Syntes jo jeg så en jentete nub i et glimt i uke 13 så dette blir spennende:dummy::dummy1:

Vis vedlegget 432422
Ååå så utrolig godt og fint å se at alt sto bra til og at det nå er overstått ❤️❤️ enda en bør løftet av skuldrene :love017 så glad på dine vegne kjære du ❤️:happy093
 
Så bra alt stod bra til ❤️.
Hvis du leser på lappen kommer du til å stole på det som står der? :)
Sånn i forhold til at du fikk vite feil sist , jeg er bare litt nysgjerrig ❤️ :)
Det var så lettende, tusen takk❤️
Hehe nei, kommer ikke til å stole fullt på det:hilarious: Tanken som taler for å kikke på lappen går jo i; de kan jo ikke ta feil to ganger, og så to jordmødre denne gangen.

Hvordan går det med deg?
 
Det var så lettende, tusen takk❤️
Hehe nei, kommer ikke til å stole fullt på det:hilarious: Tanken som taler for å kikke på lappen går jo i; de kan jo ikke ta feil to ganger, og så to jordmødre denne gangen.

Hvordan går det med deg?
❤️
Jeg skjønner den , samtidig som du sier det skal vel mye til å ta feil 2 ganger :).

Her går det bra , jeg er 22 uker på mandag så har kommet over halvveis :).
Jeg er så glad for at det går veien for deg denne gangen ❤️
 
Ååå så utrolig godt og fint å se at alt sto bra til og at det nå er overstått ❤️❤️ enda en bør løftet av skuldrene :love017 så glad på dine vegne kjære du ❤️:happy093
Tusen, tusen takk❤️:love017
Kjenner skuldrene senke seg enda litt mer nå. Åh, gleder meg sånn til resten av gravidreisen. Nå skal jeg endelig prøve å virkelig nyte alt!❤️
 
❤️
Jeg skjønner den , samtidig som du sier det skal vel mye til å ta feil 2 ganger :).

Her går det bra , jeg er 22 uker på mandag så har kommet over halvveis :).
Jeg er så glad for at det går veien for deg denne gangen ❤️
Det skal jo det, meen:hilarious:
Frister litt å bli overrasket ved fødsel også. Eller prøve å gjette basert på bevegelse og vekt mot slutten. EM var jo relativt stor og sterk og jeg husker jeg stusset litt over det:p

Så herlig at du har kommet så langt❤️ Det er så godt å se mange av oss i termingrupper utpå sensommeren og høsten❤️
 
19+0

Snart halvveis jo! Hvordan har dette gått til? Er helt utrolig å tenke tilbake på de nervepirrende dagene og ukene i begynnelsen av graviditeten. Fortalte om den til arbeidsgiver i går så det hele var litt ekstra framme i tankene mine på jobb. Alle turene på toalettet for å sjekke om det var blod i trusa, alle hormonbølgedalene, kvalmen, kortpusten, sittepausene ute på lekeplassen osv. Nå er det offisielt, og det ble tatt godt imot. Klart, stillingen går jo bare fram til juni så det vil nok ikke anngå jobben så mye, men greit å si ifra nå når magen begynner å bli vanskelig å skjule.

EM har begynt å bli litt opptatt av babyen i magen i det siste. Har spurt flere ganger om han kan få se og om jeg ikke kan ta den ut av magen :love017 Har fortalt ham at babyen spreller og at den kan kjenne når han tar på magen min, dette liker han og sitter gjerne og klapper eller stryker der jeg sier babyen er. Dessuten handler masse av leken hans om foreldre, baby og at noen eller noe har baby i magen. Han er så fin❤️❤️❤️
Er så takknemlig for at vi har ham og for at vi får oppleve en ny graviditet! Lille romsterer i skrivende stund

20240416_062937.jpg
 
Back
Topp