Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! jo takk, det går grunnen bra. Kun hatt 1 blødning siden tidlig desember og er nå tilbake i jobb 100%. Formen er bra, magen vokser (litt ribbe, mye baby) og jeg troooor jeg kan kjenne litt bevegelse UL 11 januar, så blir spennende å se om morkaka har flytta seg
Hva med deg? Hvordan går det?
Ååååh, nå ble jeg glad!! Så gøy å se at alt står bra til med spiren! [emoji7] fikk dere vite kjønn?Så kan jeg endelig kan jeg puste ut...! Den lille i magen er perfekt! Alt ser såå bra ut! morkaka har også flytta seg så den ligger ikke lenger over mormunn morkaka ligger foran, men det gjør ikke noe såå happy!
Ifølge jordmor er jeg 19+5 i dag!!! Altså flytta frem 8 dager.. det er fysisk ikke mulig med tanke på unnfangelse.. kanskje lille bare er litt stor? [emoji14] Andre som har opplevd slikt?
Magefølelsen min stemte - det er ei lita frøkenÅåååh, nå ble jeg glad!! Så gøy å se at alt står bra til med spiren! [emoji7] fikk dere vite kjønn?
Herlig! [emoji7] gratulerer så mye!! [emoji1]Magefølelsen min stemte - det er ei lita frøken
Så godt og høre [emoji173]Så kan jeg endelig kan jeg puste ut...! Den lille i magen er perfekt! Alt ser såå bra ut! morkaka har også flytta seg så den ligger ikke lenger over mormunn morkaka ligger foran, men det gjør ikke noe såå happy!
Ifølge jordmor er jeg 19+5 i dag!!! Altså flytta frem 8 dager.. det er fysisk ikke mulig med tanke på unnfangelse.. kanskje lille bare er litt stor? [emoji14] Andre som har opplevd slikt?
Ting skjer så fort!! Plutselig har jeg fått mage! Og plutselig kjenner jeg liv flere ganger daglig! Og halsbrann og støl rygg og masse rart jeg trodde jeg ikke ville merke noe til før om flere mnd litt skummelt egentlig, var så lite forberedt på å bli så.. GRAVID allerede i 5. mnd...
Ble jo satt frem 8 dager på OUL så synes tiden fra 16 til 23 uker bare har vært *poff*Gratulerer med ny uke! Og godt du føler tiden går fort.
Ble jo satt frem 8 dager på OUL så synes tiden fra 16 til 23 uker bare har vært *poff*