Ingen endring?Ååå, håper vi begge slipper det! 4 dpo her...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen endring?Ååå, håper vi begge slipper det! 4 dpo her...
Neida, bare maserier som sliter meg ut og deretter dabber av...Ingen endring?
Æsj så dumtNeida, bare maserier som sliter meg ut og deretter dabber av...
Hadde en periode på slutten hvor jeg var så sliten at jeg ønsket at alt skulle ta slutt [emoji85] Men da vannet gikk og ting endelig begynte å skje fikk jeg en ny giv! Håper det skjer noe snart for deg, og at alt går fint [emoji173] snart har du et lite mirakel i armene som du skal bli kjent med, og snart er kroppen din mye tilbake til normalen! [emoji7]I morgen er det en uke siden termin. Har de siste 2 døgn hatt mye vonde kynnere (maserier?) men de gjør ikke annet enn å slite meg ut. Ryggen har også slått st vrang, så klarer nesten ikke gå. Jeg hadde prolaps for tre år siden, og kjennes nesten ut som det har slått seg opp igjen.
Veit ikke om jeg klarer det her mer... Tungt og vondt og utslitt. Bare griner i dag. Vil ikke mer! Vil ikke ha baby (oi så fæl tanke!!) Samtidig er jeg nå så sliten at jeg absolutt ikke vil gå i fødsel for det tror jeg helt ærlig ikke jeg klarer...! Har ingenting å gå på. Huff, sikkert bare sjukt hormonell..
Da jeg fødte hadde jeg vært våken i nesten 70 timer (det første av de døgnene sov jeg noen få timer da) og jeg var virkelig helt utslitt. Men ungen kom ut den. Av seg selv. Uten vakuum osv. Selv om jeg absolutt ikke orker. «Du må presse!!!» sa de til meg. «jeg kan ikke!» gråt jeg. Men ut kom hun.I morgen er det en uke siden termin. Har de siste 2 døgn hatt mye vonde kynnere (maserier?) men de gjør ikke annet enn å slite meg ut. Ryggen har også slått st vrang, så klarer nesten ikke gå. Jeg hadde prolaps for tre år siden, og kjennes nesten ut som det har slått seg opp igjen.
Veit ikke om jeg klarer det her mer... Tungt og vondt og utslitt. Bare griner i dag. Vil ikke mer! Vil ikke ha baby (oi så fæl tanke!!) Samtidig er jeg nå så sliten at jeg absolutt ikke vil gå i fødsel for det tror jeg helt ærlig ikke jeg klarer...! Har ingenting å gå på. Huff, sikkert bare sjukt hormonell..
Høres akkurat ut som slik jeg hadde det på slutten, ville nesten ikke ha babyen lenger, var så demotivert... håper du finner motivasjonen igjen!I morgen er det en uke siden termin. Har de siste 2 døgn hatt mye vonde kynnere (maserier?) men de gjør ikke annet enn å slite meg ut. Ryggen har også slått st vrang, så klarer nesten ikke gå. Jeg hadde prolaps for tre år siden, og kjennes nesten ut som det har slått seg opp igjen.
Det der er jo kopi av min fødsel nå... aldri hatt en så lang og tung økt før!Da jeg fødte hadde jeg vært våken i nesten 70 timer (det første av de døgnene sov jeg noen få timer da) og jeg var virkelig helt utslitt. Men ungen kom ut den. Av seg selv. Uten vakuum osv. Selv om jeg absolutt ikke orker. «Du må presse!!!» sa de til meg. «jeg kan ikke!» gråt jeg. Men ut kom hun.
Så det er utrolig hva kroppen får til.
Så gøy! [emoji1] Hvordan går det nå?Der gikk slimproppen! Håper håper håper det setter i gang noe!
Tusen takk! Hvordan går det med deg? Formen grei?Her er det lenge siden jeg har vært innom ser jeg ja! Gratulerer så masse med jenta deres [emoji173][emoji173]