Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig spennende tider nåSpennende!
Har du mye fortegn til fødsel nå? Jeg føler hele tiden at kroppen jobber med noe nå...Veldig spennende tider nå
Satt akkurat å skrev innlegget over herHar du mye fortegn til fødsel nå? Jeg føler hele tiden at kroppen jobber med noe nå...
Ja så detSatt akkurat å skrev innlegget over her
Hvilke tegn har du?Ja så det
Skikkelig nedpress-følelse, nesten så man skulle tro hun prøvde å bokse seg vei ut. MYE kynnere som tar tak, og generelt DRITVONDT i halebeinet, som om hun ligger så langt ned hun kan komme... også gjør det oppriktig vondt om jeg må på do, som om hele systemet er skvist i stykker fordi hun ligger så langt ned...Hvilke tegn har du?
Akkurat nå har jeg sterke kynnere hver tredje minutt, så er SYKT spent på om noe er på gang! Håper egentlig ikke det siden mannen er vekkreist, men blir det fødsel så blir det fødsel...Hvilke tegn har du?
Åååå! Spennende! Når er mannen tilbake?Akkurat nå har jeg sterke kynnere hver tredje minutt, så er SYKT spent på om noe er på gang! Håper egentlig ikke det siden mannen er vekkreist, men blir det fødsel så blir det fødsel...
Imorgen kveld... så hvis det blir en langdryg økt kan han jo muligens rekke det, men det kommer an på hvor lang denne «forberedelsesbiten» blir...Åååå! Spennende! Når er mannen tilbake?
Dabba av her nå, så håper det roer seg helt til mannen er på norsk jord igjen!Åååå! Spennende! Når er mannen tilbake?
Er kanskje godt det drøyer til han er hjemme igjen jaDabba av her nå, så håper det roer seg helt til mannen er på norsk jord igjen!
Ja er liksom ikke helt lysten på å føde uten han ved siden av meg, han er så god støtte! Selvom jeg vet om flere som sier de heller har med søstre eller mødre enn mannen på fødselEr kanskje godt det drøyer til han er hjemme igjen ja
Ja det er lov, samma her! Går bare å venter på fødsel, orker ingenting og vil bare bli ferdig før siste rest av energi renner vekk...Er det lov å begynne å bli lei alt 38+2....?
Blir smårar av nedpress, håpløst å bevege seg lenger enn 100 meter om gangen. Og sover bedre, men sover masse igjen. Litt som å være nygravid igjen
Får ikke gjort noe hjemme uansett, så dritkjedelig å ha permisjon!
Ååå, håper vi begge slipper det! 4 dpo her...5 juni og TERMINDATO!!!!!
Men fortsatt ingen tegn på fødsel da har store forhåpninger for at noe skjer i løpet av uken hvertfall. Magen har jobbet veldig i dag, så modningen er godt i gang håper å slippe å gå til obertidskontrollen som er satt opp neste tirsdag