Hirka har en drøm

Så har den store symptonjakten begynt! Er nesten som å være tilbake til den tiden jeg myyyyyste på pinne etter pinne på jakt etter to streker, og hele tiden kjente etter symptomer :)
Ting har virkelig endret seg siste tiden, så tenkte å lage en liten liste over «symptomer» :p
1) tung følelse nedentil og stikkende smerte ved gåing :inpain:
2) økning i utflod (masse!!!). Hvit flytende kremaktig liksom. :rolleyes:
3) sover plutselig mye og tyngre. Litt som å være tilbake til tiden rundt uke 12 da jeg følte jeg sov 24/7 :hilarious:
4) magen sank for et par uker siden, og det er nok fordi frøkna har festa seg (bekreftet av jordmor 4 mai)
5) spiser konstant....!
6) en merkelig følelse av «ro»... stresser ikke med noe lenger og har endelig klart å tenke at jobben får bare seile sin egen sjø nå som jeg går ut i perm :p
7) kynnere som jobber veldig. Kynnere selv om jeg sitter stille! :confused:
8) mensmurringer nederst i magen. Øm og støl liksom. Men kan være både bekken og delvis forstoppelse som skaper den følelsen...

Noen andre som vil dele tegn de hadde på at fødsel nærmet seg? :)
 
Hvilke tegn har du? :)
Skikkelig nedpress-følelse, nesten så man skulle tro hun prøvde å bokse seg vei ut. MYE kynnere som tar tak, og generelt DRITVONDT i halebeinet, som om hun ligger så langt ned hun kan komme... også gjør det oppriktig vondt om jeg må på do, som om hele systemet er skvist i stykker fordi hun ligger så langt ned...
 
Akkurat nå har jeg sterke kynnere hver tredje minutt, så er SYKT spent på om noe er på gang! Håper egentlig ikke det siden mannen er vekkreist, men blir det fødsel så blir det fødsel...
Åååå! Spennende! Når er mannen tilbake?
 
Er kanskje godt det drøyer til han er hjemme igjen ja :)
Ja er liksom ikke helt lysten på å føde uten han ved siden av meg, han er så god støtte! Selvom jeg vet om flere som sier de heller har med søstre eller mødre enn mannen på fødsel :p
 
Her er det et par ting som er felles med "lista" di. Jeg har nedpress-følelse, en merkelig følelse av ro, og jeg sover som en stein om natta. Siste er så deilig!


Og så har jeg fått merkelig mye energi nå de siste dagene. Klipte nesten all plena i dag (vi har ganske mye), og var ikke mer enn normalt sliten etterpå. Har også smårydda inne, og gjort annet småtteri som for noen uker siden resulterte i en dupp på sofaen. Mulig det henger sammen med at jeg sover som en stein da. Nyter det i alle fall, for ikke sikkert det varer!
 
Er det lov å begynne å bli lei alt 38+2....? :hilarious:
Blir smårar av nedpress, håpløst å bevege seg lenger enn 100 meter om gangen. Og sover bedre, men sover masse igjen. Litt som å være nygravid igjen :p
Får ikke gjort noe hjemme uansett, så dritkjedelig å ha permisjon!
 
Er det lov å begynne å bli lei alt 38+2....? :hilarious:
Blir smårar av nedpress, håpløst å bevege seg lenger enn 100 meter om gangen. Og sover bedre, men sover masse igjen. Litt som å være nygravid igjen :p
Får ikke gjort noe hjemme uansett, så dritkjedelig å ha permisjon!
Ja det er lov, samma her! Går bare å venter på fødsel, orker ingenting og vil bare bli ferdig før siste rest av energi renner vekk...
 
5 juni og TERMINDATO!!!!! :happy093

Men fortsatt ingen tegn på fødsel da :rolleyes: har store forhåpninger for at noe skjer i løpet av uken hvertfall. Magen har jobbet veldig i dag, så modningen er godt i gang :) håper å slippe å gå til overtidskontrollen som er satt opp neste tirsdag :p
 
5 juni og TERMINDATO!!!!! :happy093

Men fortsatt ingen tegn på fødsel da :rolleyes: har store forhåpninger for at noe skjer i løpet av uken hvertfall. Magen har jobbet veldig i dag, så modningen er godt i gang :) håper å slippe å gå til obertidskontrollen som er satt opp neste tirsdag :p
Ååå, håper vi begge slipper det! 4 dpo her...
 
Back
Topp