Hirka har en drøm

Så bra det går bedre med deg! Ikke lenge igjen til UL da:Heartred så flott at du begynner å kjenne hint til liv, jeg går selv å venter spent på det, men ikke hatt flaks enda...
 
Gjentagende mareritt om at de på UL ikke finner noe baby og at det viser seg at jeg bare er oppblåst.. herregud... :wideyed:
 
Hei! :) jo takk, det går grunnen bra. Kun hatt 1 blødning siden tidlig desember og er nå tilbake i jobb 100%. Formen er bra, magen vokser (litt ribbe, mye baby) og jeg troooor jeg kan kjenne litt bevegelse :D UL 11 januar, så blir spennende å se om morkaka har flytta seg :)
Hva med deg? Hvordan går det?

Så godt og høre!
Her går det greit, 2 sykluser uten el nå. Så går jo trått[emoji15] Blir mest sannsynlig elsprøyte og hormoner fremover :)
 
I dag har jeg en skikkelig dårlig dag! Sovna utrolig tidlig i går (før sju liksom..) og sov tungt til i dag tidlig.. alikevell er jeg super trøtt og ukonsentrert på jobb.
Jeg sliter med kynnere og magevondt på morgenen og det gjør at starten på dagen sjelden blir særlig bra....
Så nå sitter jeg på jobb og klarer ikke konsentrere meg for alt i verden! Får ikke gjort en dritt! Ikke vil jeg se eller snakke med folk heller - og det er jo flott når jeg har møter hele ettermiddagen..!
Jeg er lei, sur, sliten og nedfor og vil bare hjem og krabbe under dyna for å bli der.:grumpy: Kanskje komme frem til påske eller noe :shifty:
 
Så kan jeg endelig kan jeg puste ut...! Den lille i magen er perfekt! Alt ser såå bra ut! :) morkaka har også flytta seg så den ligger ikke lenger over mormunn :) morkaka ligger foran, men det gjør ikke noe :) såå happy!
Ifølge jordmor er jeg 19+5 i dag!!! Altså flytta frem 8 dager.. det er fysisk ikke mulig med tanke på unnfangelse.. kanskje lille bare er litt stor? :p Andre som har opplevd slikt? :)
 
Så kan jeg endelig kan jeg puste ut...! Den lille i magen er perfekt! Alt ser såå bra ut! :) morkaka har også flytta seg så den ligger ikke lenger over mormunn :) morkaka ligger foran, men det gjør ikke noe :) såå happy!
Ifølge jordmor er jeg 19+5 i dag!!! Altså flytta frem 8 dager.. det er fysisk ikke mulig med tanke på unnfangelse.. kanskje lille bare er litt stor? [emoji14] Andre som har opplevd slikt? :)
Ååååh, nå ble jeg glad!! Så gøy å se at alt står bra til med spiren! [emoji7] fikk dere vite kjønn?
 
Hormonell.no.... sitter på jobb og kjemper mot tårene. :sorry: Vet derimot ikke hvorfor jeg griner. Er bare litt trøtt liksom... :wideyed:
 
Så kan jeg endelig kan jeg puste ut...! Den lille i magen er perfekt! Alt ser såå bra ut! :) morkaka har også flytta seg så den ligger ikke lenger over mormunn :) morkaka ligger foran, men det gjør ikke noe :) såå happy!
Ifølge jordmor er jeg 19+5 i dag!!! Altså flytta frem 8 dager.. det er fysisk ikke mulig med tanke på unnfangelse.. kanskje lille bare er litt stor? [emoji14] Andre som har opplevd slikt? :)
Så godt og høre [emoji173]
 
Ting skjer så fort!! Plutselig har jeg fått mage! Og plutselig kjenner jeg liv flere ganger daglig! Og halsbrann og støl rygg og masse rart jeg trodde jeg ikke ville merke noe til før om flere mnd :wideyed: litt skummelt egentlig, var så lite forberedt på å bli så.. GRAVID allerede i 5. mnd... :confused:
 
Ting skjer så fort!! Plutselig har jeg fått mage! Og plutselig kjenner jeg liv flere ganger daglig! Og halsbrann og støl rygg og masse rart jeg trodde jeg ikke ville merke noe til før om flere mnd :wideyed: litt skummelt egentlig, var så lite forberedt på å bli så.. GRAVID allerede i 5. mnd... :confused:

Så gøy å kjenne liv! Er en så fantastisk følelse [emoji7]
Håper halsbrann og støl rygg går over. Hvordan føles det å ha kommet over halvveis?[emoji173]
 
Så har man tilbragt en natt på sykehus da.. omgangssyke som jeg aldri har opplevd før, ringte legevakten når jeg ikke hadde fått i meg hverken vått eller tørt på et døgn. Ble lagt inn pga påvist ketoner (eller noe sånt) og dehydrering. Også en liten infeksjon.
Ligget med drypp i hele natt og føler meg bedre. Klarte til og med en mariekjeks! :)
 
Gratulerer med ny uke! Og godt du føler tiden går fort. :D
 
Ble jo satt frem 8 dager på OUL så synes tiden fra 16 til 23 uker bare har vært *poff* :hilarious:

Ja, hjelper å bli flytta den veien. Jeg ble flytta en dag tilbake istedet, og føler det går sirupstreigt. :shifty::hilarious:
 
Back
Topp