Amandaa11
Forumet er livet
SendtKan du sende meg PM med navnet på stedet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SendtKan du sende meg PM med navnet på stedet?
Hvordan går det idag? Tenker på deg.
Trodde et lite øyeblikk det skulle gå bra, siden jeg ikke blødde noe i dag. Men nå på kvelden har jeg begynt å blø igjen. Ganske kraftig. Ønsker det bare overstått nå. Synes det er så grusomt å blø ut alt...Sender deg en stor klem [emoji173][emoji173] hvordan går det med deg nå?
Trodde et lite øyeblikk det skulle gå bra, siden jeg ikke blødde noe i dag. Men nå på kvelden har jeg begynt å blø igjen. Ganske kraftig. Ønsker det bare overstått nå. Synes det er så grusomt å blø ut alt...
Håper blødningene har stanset nå og at de var uskyldige [emoji173]En liten oppdatering: blødde ikke noe mer fredag kveld og lørdagen. Fikk en ganske stor blødning lørdag kveld igjen, men den ga seg også ganske fort. Har i dag bare hatt bittelitt rosa på papiret etter dobesøkene.. skjønner veldig lite.
Fant også ut at både sykehuset og jeg (i all panikken) har surret med datoer, så er ikke 2 uker til neste UL, men neste fredag. Skal klare å holde meg til da
Åååå fy fader nå ble jeg glad!! Tenker så mye på deg om dagen. Gratulerer igjen [emoji173]Vært på TUL igjen i dag og fikk se et 3 cm langt sprellende knøtt så letta!! Blødningene skyldes at morkaka ligger delvis over mormunnen. Det er bare snakk om 6mm så den vil flytte seg vekk, men jeg må regne med at småblødninger kan skje. Lå litt blod i åpningen der nå og, men ikke noe å bry seg om målt til 9+5 som stemmer på en prikk med kalenderen!
Hørt med de jeg sendte deg pm om?Nå begynner jeg å bli sliten av alle disse blødningene. Blir så redd først, og så fortvila, så oppgitt, og nå - 3. dagen med brunrød utflod så har jeg resignert. Gruer meg til å fortelle bestemor om graviditeten til helga, for klarer liksom ikke tro at dette går bra. Og jeg kan jo ille fly på UL hver uke heller! Nærmeste tilbud til privat UL er halvannen time hjemmefra liksom... æsjh, dagens lille hjertesukk!
Nei, jeg har vært bortreist i fra onsdag og frem til søndag nå, så har liksom ikke fått tid...Hørt med de jeg sendte deg pm om?