Hirka har en drøm

Trodde et lite øyeblikk det skulle gå bra, siden jeg ikke blødde noe i dag. Men nå på kvelden har jeg begynt å blø igjen. Ganske kraftig. Ønsker det bare overstått nå. Synes det er så grusomt å blø ut alt... :(

Nei nei nei. Håper virkelig dette kan være uskyldig. :( krysser slt jeg har for deg. :Heartred
 
En liten oppdatering: blødde ikke noe mer fredag kveld og lørdagen. Fikk en ganske stor blødning lørdag kveld igjen, men den ga seg også ganske fort. Har i dag bare hatt bittelitt rosa på papiret etter dobesøkene.. skjønner veldig lite.
Fant også ut at både sykehuset og jeg (i all panikken) har surret med datoer, så er ikke 2 uker til neste UL, men neste fredag. Skal klare å holde meg til da :)
 
En liten oppdatering: blødde ikke noe mer fredag kveld og lørdagen. Fikk en ganske stor blødning lørdag kveld igjen, men den ga seg også ganske fort. Har i dag bare hatt bittelitt rosa på papiret etter dobesøkene.. skjønner veldig lite.
Fant også ut at både sykehuset og jeg (i all panikken) har surret med datoer, så er ikke 2 uker til neste UL, men neste fredag. Skal klare å holde meg til da :)
Håper blødningene har stanset nå og at de var uskyldige [emoji173]
Masse lykke til! [emoji8]
 
Vært på TUL igjen i dag og fikk se et 3 cm langt sprellende knøtt :) så letta!! Blødningene skyldes at morkaka ligger delvis over mormunnen. Det er bare snakk om 6mm så den vil flytte seg vekk, men jeg må regne med at småblødninger kan skje. Lå litt blod i åpningen der nå og, men ikke noe å bry seg om :) målt til 9+5 som stemmer på en prikk med kalenderen!
 
Vært på TUL igjen i dag og fikk se et 3 cm langt sprellende knøtt :) så letta!! Blødningene skyldes at morkaka ligger delvis over mormunnen. Det er bare snakk om 6mm så den vil flytte seg vekk, men jeg må regne med at småblødninger kan skje. Lå litt blod i åpningen der nå og, men ikke noe å bry seg om :) målt til 9+5 som stemmer på en prikk med kalenderen!
Åååå fy fader nå ble jeg glad!! Tenker så mye på deg om dagen. Gratulerer igjen [emoji173]
 
Nydelig!!
 
Så god at alt er veldig bra ut til nå. :Heartred Betryggende med ultralyder, så en får se med egne øyne at alt er bra med den lille. :)
 
Første svangerskapskontroll i dag. Legen var veldig glad for å se meg og håper nok nesten like sterkt som meg at spiren sitter nå :p er jo ikke mye som kontrolleres, men ble veid og fikk sjekka blodtrykk. Leverer urinprøve i morgen (fikk med ferdig merket glass i dag). Også blodprøve da selvsagt. Jeg haaaaater jo blodprøver, men seks glass skulle de ha i dag..! SEKS GLASS! :wideyed: Jeg overlevde da :D *stolt*. Så da er det bare å vente på innkalling til OUL.
Leste forresten på legekontoret at alle gravide anbefales influensavaksine. Noen som vet når det er best å ta den? Kan jeg vente til neste kontroll i uke 22 ca, eller burde jeg gjøre det før?
 
Nå begynner jeg å bli sliten av alle disse blødningene. Blir så redd først, og så fortvila, så oppgitt, og nå - 3. dagen med brunrød utflod så har jeg resignert. Gruer meg til å fortelle bestemor om graviditeten til helga, for klarer liksom ikke tro at dette går bra. Og jeg kan jo ille fly på UL hver uke heller! Nærmeste tilbud til privat UL er halvannen time hjemmefra liksom... :( æsjh, dagens lille hjertesukk!
 
Nå begynner jeg å bli sliten av alle disse blødningene. Blir så redd først, og så fortvila, så oppgitt, og nå - 3. dagen med brunrød utflod så har jeg resignert. Gruer meg til å fortelle bestemor om graviditeten til helga, for klarer liksom ikke tro at dette går bra. Og jeg kan jo ille fly på UL hver uke heller! Nærmeste tilbud til privat UL er halvannen time hjemmefra liksom... :( æsjh, dagens lille hjertesukk!
Hørt med de jeg sendte deg pm om?
 
Fortsatt masse brun utflod.. sukk... blitt sånne tråder og. Hadde akkurat det samme i hele uke 5... men ikke noe friskt blod, så kan jo ikke være så farlig.....?
Hvis dette ikke gir seg over helga så har jeg bestemt meg for at jeg ringer legen på mandag.
 
Back
Topp