Hirka har en drøm

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Hirka, 3 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Så fantastisk! [emoji7] veldig glad på dine vegne! [emoji173]

2. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Junilykke2018

Så fantastisk! [emoji173]

3. Hirka Gift med forumet Septemberlykke 2021 Junilykke2018

Lille spire :) DEDDF54B-D500-4328-8F14-6524FD14054F.jpeg

• Liker Liker x 2
  4. Hirka Gift med forumet Septemberlykke 2021 Junilykke2018

Fikk i dag vite at hcg var 165 2.oktober og 1680 9. Oktober. Skriver her for å huske ;)

5. Amandaa11 Forumet er livet

Å så utrolig bra!! [emoji7][emoji7] Bra du får bra oppfølgning!

6. Hirka Gift med forumet Septemberlykke 2021 Junilykke2018

Føler meg veldig trygg med så mye oppfølging :) hvordan står det til med deg?

7. Amandaa11 Forumet er livet

Ikm idag, ingen positiv test, tror jeg har hatt kjemisk. Har litt pause.. :(

8. Hirka Gift med forumet Septemberlykke 2021 Junilykke2018

Huff da :( kan være greit med en liten pause hvis prøvinga begynner å tære på..

9. Bukett Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Gratulerer så mye!! Godt det står bra til med spiren:)

10. Amandaa11 Forumet er livet

Ja, tror nok det er greit. Har vært så mye stressing med prøvingen. Kommer til og fortsette og prøve, men uten forum, temping og testing

• Liker Liker x 2
  11. Hirka Gift med forumet Septemberlykke 2021 Junilykke2018

Å herregud så trøtt jeg er om dagen...! Jeg sovner rundt ni hver kveld og sover tungt helt til klokka ringer om morran. Så trøtt på dagtid at jeg er helt i tåkeland; glemmer ting og har null konsentrasjon på jobb. Eneste jeg husker er å spise. Noe jeg gjør konstant for å ikke bli kvalm.
    Føler jeg er blitt et skikkelig ur-menneske der alt handler om å holde seg mett og varm og ha et sted å sove.. Hehe.
    Men seriøst, det høres banalt ut at det skal være ille å være trøtt, men jeg er heeeelt satt ut om dagen. :(

• Hjertelig Hjertelig x 1
  12. Hirka Gift med forumet Septemberlykke 2021 Junilykke2018

Kjenner jeg er litt bekymra om dagen. Har sååå vondt i magen :( såpass at jeg våkner av det om morgenen. Vært sånn hele uken. Kjennes ikke helt ut som menssmerter, men mye likt. Er som å ha mensen, være forstoppa og ha vondt i korsryggen samtidig. Lurer på om dette er vanlig? Er 8+4 i dag.

13. Hirka Gift med forumet Septemberlykke 2021 Junilykke2018

Da har jeg begynt å blø. Samme som sist, så dette er nok andre SA på rad. Kjenner jeg blir sint! Dette er så urettferdig! SA 8+6 sist, er 8+5 i dag :(

• Hjertelig Hjertelig x 2
  14. Amandaa11 Forumet er livet

Ånei.. håper det er uskyldig!! Tatt kontakt med gyn?

15. Hirka Gift med forumet Septemberlykke 2021 Junilykke2018

Snakka med sykehuset. Beskjeden derfra nå er at det ikke er noe å gjøre. Jeg har time om 2 uker, så sitat «får se da hvordan det har gått»... men kjenner igjen det her. Er en begynnelse på SA. Føler så forbanna urettferdig!!

16. Bukett Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Så utrolig kjedelig:-( spesielt når det er responsen du får! Jeg ville nok ordnet meg en tul...hadde ikke klart å gå å lure i to uker. Håper det er uskyldig !!

17. Amandaa11 Forumet er livet

Da hadde jeg bestilt meg time hos privat gyn.. Dårlig av sykehuset

18. Hirka Gift med forumet Septemberlykke 2021 Junilykke2018

Nærmeste blir kanskje Drammen det da... vanskelig å dra så langt innenfor arbeidstiden.

19. Amandaa11 Forumet er livet

Den jeg går til har åpent på kveldstid

20. Hirka Gift med forumet Septemberlykke 2021 Junilykke2018

Kan du sende meg PM med navnet på stedet? :)

Del denne siden