Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for gode klemmer verste er nå at jeg er på nippet til å ombestemme meg. Er ikke så sikker på om jeg vil det her lenger. Er for tøft.Huff, du fortjener så absolutt ikke dette.. Jeg har tenkt mye sånn selv, men det et ofte at det tar tid og bli gravid. Husk og ta godt vare på deg selv. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en tur til gyn, kanskje de kan gjøre det samme som jeg driver med nå. Ta endel blodprøver, og få tett oppfølgning. Da kan du kanskje få litt svar. Sender deg masse gode klemmer [emoji173]
Nei absolutt ikke lett å være rasjonell. Kjenner keg allerede er skikkelig sliten, så om dette skal fortsette så veit jeg ikke om jeg orker. Den konstante uroen og luring og venting og være nervøs for alt. Blæh!!Jeg kjenner meg dessverre veldig godt igjen i det du skriver. I likhet med deg ønsket jeg meg ikke barn tidligere, og innimellom dukker det opp en liten djevel på skulderen som hvisker at jeg kan skylde meg selv for problemene som har oppstått. Innerst inne vet vi vel at det ikke er sant, men det er ikke så lett å være rasjonell når følelsene raser vilt.
Heldigvis lykkes nesten alle med å få barn til slutt, men noen må gå en lengre og mer kronglete sti for å nå målet. Sender deg en stor klem
Jeg hadde en ordentlig nedtur i forrige uke, hvor jeg ikke kunne forstå hvordan jeg skulle orke å holde på med denne prøvingen i uoverskuelig fremtid. For min del gikk det heldigvis over etter et par dager. Jeg sier heldigvis, for jeg ønsker meg jo barn og er ikke klar for å gi opp. Hvis du føler deg like sliten og urolig om noen dager bør du kanskje vurdere å i det minste ta en liten pause fra prøvingen? Viktig å ta vare på seg selv oppi alt dette her, prøving er slettes ikke for pyser!Nei absolutt ikke lett å være rasjonell. Kjenner keg allerede er skikkelig sliten, så om dette skal fortsette så veit jeg ikke om jeg orker. Den konstante uroen og luring og venting og være nervøs for alt. Blæh!!
Blir så spennende med svar på hcg!!!Nå skjønner jeg HVERTFALL ikke noe! Tester fra onsdag (øverst) til i dag. Sterkere igjen???Vis vedlegget 233605
Mere smerter?Da satt man nok en gang på legevakta...
Ja dro på en del, så da slo mannen i bordet og beordret meg til å ringe legevakt. Fikk raskt time, men håper ikke det betyr at de er veldig bekymretMere smerter?
Bra du kom deg til legen [emoji173] hold meg oppdatert da.Ja dro på en del, så da slo mannen i bordet og beordret meg til å ringe legevakt. Fikk raskt time, men håper ikke det betyr at de er veldig bekymret
Gyn på sykehus i morgen tidlig. Mistanke om exu.... nå er jeg faen meg livredd.Bra du kom deg til legen [emoji173] hold meg oppdatert da.
Ånei. Kongsberg sykehus?Gyn på sykehus i morgen tidlig. Mistanke om exu.... nå er jeg faen meg livredd.
Jepp.Ånei. Kongsberg sykehus?
Der er de ihvertfall utrolig flinke og dyktige. Hvordan går det med deg?Jepp.
Jeg har ikke noe særlig vondt i dag. Er nervøs, og litt lei, og sur fordi jeg ikke fikk morgenkaffen min (måtte møte fastende).. prøver å være positiv oppi alt dette. Men frykter det verste - operasjon.Der er de ihvertfall utrolig flinke og dyktige. Hvordan går det med deg?
Godt og høre at du ikke har så vondt da. Når har du time?Jeg har ikke noe særlig vondt i dag. Er nervøs, og litt lei, og sur fordi jeg ikke fikk morgenkaffen min (måtte møte fastende).. [emoji14] prøver å være positiv oppi alt dette. Men frykter det verste - operasjon.
Ferdig der nå. De finner ingenting, hverken i eggledere eller livmor. Hcg målt til 156 på mandag (aner ikke om dette er innenfor normalen eller ikke) og gynekologen vil ha meg inn igjen for blodprøve og undersøkelse neste mandag. Han mener da at han enten vil se noe, eller så vil målingene ha gått ned. Såååå nå er det bare å vente å se!Godt og høre at du ikke har så vondt da. Når har du time?