Hirka har en drøm

I dag er en tung dag. Tankene går stadig tilbake på at jo nå skulle vært gravid. Kanskje til og med fått antydning til mage? Skal måle hcg i dag, men jeg vet jo hvordan dette går. Testene er stadig svakere. Jeg blør ikke lenger, men har vondt i magen i dag..
ingen symptomer heller.. har ikke en gang kutta ned på kaffen eller latt være å spise salami, for som sagt, jeg veit jo hvilken vei dette gikk.
Tung dag ja.. usikkerheten sniker seg inn; kanskje det ikke er meningen jeg skal bli mamma? Kanskje det er noe galt med kroppen? Kanskje jeg rett og slett ikke kan få barn?
Tanker som «ting har gått for lett hittil i livet», «jeg har det for bra, så selvfølgelig måtte noe gå galt», «jeg ønsket meg jo ikke barn engang før, så hvorfor skal jeg forvente å få det som jeg vil nå?». Ja ja ja, jeg veit det er dust å tenke sånn, men alikevell sniker disse tankene seg inn..
ble et skikkelig klageinnlegg det her. Men er det kanskje ikke derfor man har dagbok? For å lufte tankene når det trengs...
 
Huff, du fortjener så absolutt ikke dette.. Jeg har tenkt mye sånn selv, men det et ofte at det tar tid og bli gravid. Husk og ta godt vare på deg selv. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en tur til gyn, kanskje de kan gjøre det samme som jeg driver med nå. Ta endel blodprøver, og få tett oppfølgning. Da kan du kanskje få litt svar. Sender deg masse gode klemmer [emoji173]
 
Huff, du fortjener så absolutt ikke dette.. Jeg har tenkt mye sånn selv, men det et ofte at det tar tid og bli gravid. Husk og ta godt vare på deg selv. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en tur til gyn, kanskje de kan gjøre det samme som jeg driver med nå. Ta endel blodprøver, og få tett oppfølgning. Da kan du kanskje få litt svar. Sender deg masse gode klemmer [emoji173]
Takk for gode klemmer :) verste er nå at jeg er på nippet til å ombestemme meg. Er ikke så sikker på om jeg vil det her lenger. Er for tøft.
 
Jeg kjenner meg dessverre veldig godt igjen i det du skriver. I likhet med deg ønsket jeg meg ikke barn tidligere, og innimellom dukker det opp en liten djevel på skulderen som hvisker at jeg kan skylde meg selv for problemene som har oppstått. Innerst inne vet vi vel at det ikke er sant, men det er ikke så lett å være rasjonell når følelsene raser vilt.

Heldigvis lykkes nesten alle med å få barn til slutt, men noen må gå en lengre og mer kronglete sti for å nå målet. Sender deg en stor klem :Heartred
 
Jeg kjenner meg dessverre veldig godt igjen i det du skriver. I likhet med deg ønsket jeg meg ikke barn tidligere, og innimellom dukker det opp en liten djevel på skulderen som hvisker at jeg kan skylde meg selv for problemene som har oppstått. Innerst inne vet vi vel at det ikke er sant, men det er ikke så lett å være rasjonell når følelsene raser vilt.

Heldigvis lykkes nesten alle med å få barn til slutt, men noen må gå en lengre og mer kronglete sti for å nå målet. Sender deg en stor klem :Heartred
Nei absolutt ikke lett å være rasjonell. Kjenner keg allerede er skikkelig sliten, så om dette skal fortsette så veit jeg ikke om jeg orker. Den konstante uroen og luring og venting og være nervøs for alt. Blæh!!
 
Nei absolutt ikke lett å være rasjonell. Kjenner keg allerede er skikkelig sliten, så om dette skal fortsette så veit jeg ikke om jeg orker. Den konstante uroen og luring og venting og være nervøs for alt. Blæh!!
Jeg hadde en ordentlig nedtur i forrige uke, hvor jeg ikke kunne forstå hvordan jeg skulle orke å holde på med denne prøvingen i uoverskuelig fremtid. For min del gikk det heldigvis over etter et par dager. Jeg sier heldigvis, for jeg ønsker meg jo barn og er ikke klar for å gi opp. Hvis du føler deg like sliten og urolig om noen dager bør du kanskje vurdere å i det minste ta en liten pause fra prøvingen? Viktig å ta vare på seg selv oppi alt dette her, prøving er slettes ikke for pyser!
 
Nå skjønner jeg HVERTFALL ikke noe! Tester fra onsdag (øverst) til i dag. Sterkere igjen???D736AA4D-209F-4540-BE08-65857C7ACAE9.jpeg
 
Der er de ihvertfall utrolig flinke og dyktige. Hvordan går det med deg?
Jeg har ikke noe særlig vondt i dag. Er nervøs, og litt lei, og sur fordi jeg ikke fikk morgenkaffen min (måtte møte fastende).. :p prøver å være positiv oppi alt dette. Men frykter det verste - operasjon.
 
Jeg har ikke noe særlig vondt i dag. Er nervøs, og litt lei, og sur fordi jeg ikke fikk morgenkaffen min (måtte møte fastende).. [emoji14] prøver å være positiv oppi alt dette. Men frykter det verste - operasjon.
Godt og høre at du ikke har så vondt da. Når har du time?
 
Godt og høre at du ikke har så vondt da. Når har du time?
Ferdig der nå. De finner ingenting, hverken i eggledere eller livmor. Hcg målt til 156 på mandag (aner ikke om dette er innenfor normalen eller ikke) og gynekologen vil ha meg inn igjen for blodprøve og undersøkelse neste mandag. Han mener da at han enten vil se noe, eller så vil målingene ha gått ned. Såååå nå er det bare å vente å se! :)
 
Back
Topp